Kaikki ryhmämatkat kylpylämatkoja?

Jussi.

Kun katsoo netistä jotain edullista viron matkaa niin olen törmännyt siihen että
majoitus on jossain kylpylässä.
Suomessa ainakin kylpylät ovat olleet tylsiä paikkoja kun en harrasta uimista ja kylpemistä.
Virossa kävin kerran ohimennen kylpylässä kun halusin tietää että millainen paikka on Viron kylpylä.Minun piti ensin käydä lääkärin vastaanotolla kylpylässä ja sitten lääkäri totesi ettei heillä ole mitään tarjota minulle kun olen terve.
Minkalaiselle matkatoimiston ryhmämatkalle kannattaisi lähteä jos hakee vain rentoa meininkiä?

9

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy muutakin
    • harasoo

      Aikanaan (17v takas) kuljin tuttujen ns bisnesmiestn mukana, olin kuskina ym.
      Kaikki oli halpaa, laivamatkat, hotellit, kaikki.
      Sittemmin omatoimimatkoilla, vielä en koe kylpylämatkoja omikseni.
      Varaan laivamatkat netistä, ainakin katson. Hotellit myös.
      Eihän näitä laivafirmoja edes ole kuin kolme enää, Tallink,Eckerö ja Viking. No Linda kesemmällä.
      Hotellipakettia en ole varannut koskaan sillä naiseni on virolainen ja varaan hotellin erikseen
      jos tarvitsen. Mutta pariskunnille laiva- hotellipaketti on edullinen vaihtoehto.
      Booking.com. :sta olen löytänyt ja varannut hotelleja useita kertoja, ei valittamista. Hinnat
      vaihtelee tietenkin, parasta on varata noin 2- 5 viikkoa ennen matkaa.
      Olen varannut jopa edellisenä iltana ja halvalla mutta on riski ettei vapaita huoneita ole.

      • kerppe

        Harvakseltaan on tullut käytyä. Lääkärintarkastus on jäänyt ekaan kertaan, ei hyödytä alkaa vääntämään sitä kielipuoli kielipuoli ammattikieltä.
        Muuten olen oikeastaan tyytyväinen, kun ymmärsin idean. Jos viikon lojuu kuumissa kylvyissä, hierottavana, kreo-saunassa, normisaunoissa, uiskentelee, suolakamarissa, suklaa-hieronnassa, syö kolme kertaa valmiista pöydästä, ottaa iltaisin sopivasti viru valgeata, niin kyllä se töissä rähjäämisen voittaa.
        Paikoissa on valittavana: - paljon suomalaisia, tai korkeintaan muutama suomalainen, kokenut näkee tämän ottallaankin.
        Ja itellä oli aluksi harhakäsitys, että niissä on vaan eläkeläisiä.
        Hieronnan laatu, kesto, ruoan taso, onko paikka ihan mettässä, noikin on selvää viimeistään pois lähtiessä.
        Hotellin ja laivan olen muutaman kerran varannut iltayhdeksän jälkeen seuraavaksi aamuksi.


      • TaLLin.Ger

    • harasoo

      Pelkkiä kaupunki- hotellimatkojakin on matkatoimistoilla.

    • CXZ

      viimsi hyvä paikka kiitettävä,SIISTI,MUTTA
      HUOM.SYÖ RUOKASI MUUSSA RAVINTOLASSA,RUOKA KEHNOA JA ALAARVOISTA.

      • tey

        Ja sinä kirjoitustaidoton ;)
        Hoet tuota samaa asiaa ketjussa kuin ketjussa.


    • bussimatka Viroon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe