Missä amk:ssa opiskelet? Suuntautuminen? Miten järjestelyt hoituivat etukäteen? Missä olit harjoittelussa? Kokemuksia/suositteluja?
Tradenomin työharjoittelu ulkomailla!
3
1672
Vastaukset
- jiiihauuuuu
Laureassa opiskelen (tai siis valmistun ihan näillä näppäimillä :)) ja olen enkunkielisellä BBA-puolella (business management). Olin ekassa työharjoittelussani Jenkeissä ja suosittelen kyllä ihan tosissaan menemään ulkomaille työharjoitteluun, ollut paljon hyötyä täällä kotopuolessa kun on hakenut esim. kesätöitä (erottuu massasta).
Sain koulustani jonkun verran tukirahaa (laskettiin jotenkin kk-pohjaisesti, riitti lentolippuihin) ja muistaakseni kelastakin sain jotain tukea (vaikka tienasinkin töissä). Ainakin Jenkkeihin mentäessä on oltava työpaikka etukäteen, että saa työviisumin yms. käytännön järjestelyt hoitoon (ja näihin menee aika paljon aikaa). Harjoittelupaikan bongasin itse, joten silmät ja korvat vaan auki ;)- muumaaa
Kiitos vastauksesta!! :) Itselläni kynnys lähtöön tuntuu jo kielitaidon puolesta suurelta, mutta siellähän sitä oppii. Harmillista tässä on vähäinen tiedonsaanti koulun puolesta, vaikka luulisi että kansainvälistyminen varsinkin tällä alalla on aika olennaista ...
- jiiiiihauuu
muumaaa kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!! :) Itselläni kynnys lähtöön tuntuu jo kielitaidon puolesta suurelta, mutta siellähän sitä oppii. Harmillista tässä on vähäinen tiedonsaanti koulun puolesta, vaikka luulisi että kansainvälistyminen varsinkin tällä alalla on aika olennaista ...
Teilläkin on tod.näk. jonkinnäköinen kv-kordinaattori (joka vastaa esim. vaihdoista) koulussanne, niin kannattaa pistää kysymystä sinne suunnalle (joko s-postilla tai etsiä muutoin käsiinsä). Uskoisin, että siellä saattaisi olla vähintäänkin vinkkejä, ellei peräti jotain työpaikkaakin (ainakin meillä kv-kordinaattori laittoi koulun sähköpostiin melko usein tiedotteita vaihtojutuista, ja mukana oli välillä myös kesätyöpaikkoja ulkomailla, esim. Euroopassa Espanja, Italia, Kreikka, Viro...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680