Mikä voi olla vialla, kun Soneran sähköpostin liitteet ei aukea. Tulee joku virheilmoitus että kohdetta downloader ei voida avata?
Sähköpostiliite ei aukea
6
1966
Vastaukset
- kertoi jo...
no voi WATTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja mikähän sekin liite on?
.doc
.pdf
.odt
.xls
.txt
.rtf
.jpg
.png
.wmv
jne..
Voisihan sitä saaketti heti kertoa senkin liitteen päätteen ja MILLÄ sähköpostilla (ohjelma vaiko webissä) sitä yritetään avata.
Ja myös MIKÄ käyttöjärjestelmä on kyseessä - vaikka ihan selvätihän tuo windowsin toiminnalta vaikuttaa...- Caesar55
Mikään liite ei aukea. Soneran webmailia käytän. Ennen on kaikki toiminut ok. Nyt on tapahtunut jotain käsittämätöntä. Windows7 on koneessa.
- fundamentalist
Caesar55 kirjoitti:
Mikään liite ei aukea. Soneran webmailia käytän. Ennen on kaikki toiminut ok. Nyt on tapahtunut jotain käsittämätöntä. Windows7 on koneessa.
ei aukea viittaa siihen ettei se liite edes saavu koneeseesi asti.
Kokeiles jollain eri selaimella.
- foobar
Minulla (tai no isälläni) on samanlainen ongelma. pdf -tiedosto on liitteenä, ja Chrome lataa linkistä "Downloader" -nimisen tiedoston. Jos lisään tiedostoon päätteen ".pdf", avautuu tiedosto oikein. Explorer:lla ladattaessa tiedosto tallentuu oikealla nimellään ja avautuu latauksen jälkeen oikein. Vika taitaa siis olla Suomi24:n päässä.
- ripethepooh
Yleensä on kyseessä PDF-ongelma.
Onks sulla joku PDF-reader koneessasi?
Kokeile tätä (paras!)
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/foxit_pdf_reader.cfm todella ärsyttävää on kyllä. mikä tahansa muu browseri osaa avata kyllä suoli24 postista liitteet paitsi chrome. olipa liitetiedoston tyyppi mikä tahansa tuloksena on lataus kansioon ilmestyvä downloader niminen filu. filun uudelleen nimeämällä ja laittamalla oikean tiedostopäätteen filu avautuu niin kuin kuuluukin. esim. sähköpostissa on liitteenä kuva,jpg. lataan liitteen koneelle chromella tuloksena on tiedosto nimeltä downloader. nimeän downloader tiedoston kuva.jpg ja tuloksena on toimiva kuva. miksi liite ei lataudu muodossa missä se on lähetetty vaan kyseisenä downloader tiedostona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823