pakko nyt kehua tätä kauppaa www.diiva.fi
tilasin itselleni todella halvan häämekon mittatilauksella. mekon tuleminen oli nopeaa 7viikkoa ja aivan mahtava häämekko muuta ei voi sanoa. suosittelen todella lämpimästi.
Varmasti halvin
2
496
Vastaukset
- hullukana
omia tuotteitaan joka tuutissa. kopio kamaa halvalla kiinasta. kannattaa välttää!
- galibrix
Miksi ostajan tulisi pitää mahdollisimman halpaa hyvänä?
Valitettavan paljon on markkinoilla nykyään juurikin tämän kaupan tarjoaman valikoiman kaltaisia halpatuontikopioita, joiden laatu on mitä sattuu.
Halvalla lapsityövoimalla kaukoidässä tehtyjä riepuja, joiden käyttäjäturvallisuudestakaan ei varmasti ole mitään takeita.
Tälläisiä pieniä määriä maahan tuotaessa tuotteet harvoin jäävät tullilaboratorion tarkistukseen, joten kukaan ei tarkista millä tasolla ovat tuotteiden kemikaalipitoisuudet (formaldehydi yms.) EU:n rajoituksiin nähden. Useimmiten vaatteet, joissa on liian korkeita formaldehydiarvoja, tulevat nimenomaan Kiinasta tai Intiasta.
Itse olen sitä mieltä, että maksan hieman enemmän siitä varmuudesta että saan tuotteeni turvallisesta paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799