Lensin 3.2. Saksasta Suomeen. Frankfurtin kentällä turvatarkastuksen yhteydessä pyysivät käsimatkaravaroissani olleet korvakuulokkeet (mallia ei-nappikuuloke) esille, jonka jälkeen kuulokkeista otettiin ilmeisesti jokin näyte. Erillisessä huoneessa truvatarkastaja taputteli kuulokkeiden pehmustetta paperiliuskalla, jossa näytti olevan jokin tarra-/vastaava lätkä ja syötti sen jälkeen liuskan ison kopiokoneen näköiseen masiinaan. Muutaman sekunnin jälkeen kone antoi tuloksen, jonka hemmo kirjasi paperille. Henkilötietojani tms. ei kysytty ja testin jälkeen sain heti lähteä. Mistä oli kyse? Osaan huonosti saksaa ja englanniksi minulle vain sanottiin, että rutiinitesti. Kuka osaisi kertoa? Vai olenko nyt osa jotain Saksan hallituksen salaista koeohjelmaa..? =D
Vastaukset 3
- R-aineita
Koneella etsittiin räjähdysainejäämiä.
- akentti
..että olisi etsitty huumeita. Ainakin joidenkin huumeiden käyttö näkyy esim. hiuksissa joten kai kuulokkeisiin voi jotain jälkiä jäädä.
Oliko tuo R-aineiden etsintä tieto vai arvaus? - turvatarkastus
akentti kirjoitti:
..että olisi etsitty huumeita. Ainakin joidenkin huumeiden käyttö näkyy esim. hiuksissa joten kai kuulokkeisiin voi jotain jälkiä jäädä.
Oliko tuo R-aineiden etsintä tieto vai arvaus?Kyllä siinä räjähdejäämiä etsitään. Samalla tapaan mun tavaroita on pyyhitty, kuten läppäriä, kameraa, vetokahvaa käsimatkatavaralaukusta tai vaikkapa lompakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482