Kokemus perustuu yhteen työpaikkaan, jossa insinööri ei tehnyt muuta kuin istui tietokoneella, puhui puhelimessa ja oikein rojahti tuoliin, kun alkoi juttelemaan työläisten kanssa. Plussaa!!!! Ai niin, ei mikään nuori vaan vanha insinööri ja tuo on totta, koska yks toinen insinööri sanoi eikö se insinööri voisi hoitaa sitä, kun sillä ei ole mitään tekemistä. (Siis yhtä juttua, millä oli kiire)
Itse vihaan insinöörejä tuon takia, mutta pelastakaa te tilanne. Mikä voikaan olla ärsyttävämpää kuin nuori insinööri upouudella 80 000€ Bemarilla tai Audilla, ja sitten ollaan niin ylimielisiä että pahaa tekee. Vanhemmat insinöörit tajuaa sen ettei ne ole sen parempia siis ihmisinä yleensä, pakostakin ne on ylempiä koulutukseltaan. Koulutus tai palkka parempi, mitä sitten. Onhan se hyvä olla töissä kun työttömänä tai pahemmin; köyhänä katuojassa.
En minä mitään vihaa lietso.
Siis mitä insinöörit tekee oikeasti?
3
4178
Vastaukset
- insinööri 1+2=55
Kysymys mitä insinööri tekee on kokolailla yhtä järkevä kuin kysymys mitä metallimies tekee. Insinöörejä kun pyörii suurehkossa metalliverstaassa kaikenlaisissa tehtävissä, ihan kuten metallimiehissä on hitsareita, koneistajia ym. ym.
Toiset tekevät paljon töitä ja tienaavat hyvin, toiset eivät juuri töitä tee ja tienaavat huonommin.... Ja kaikista fiksuimmat ja kokeneimmat insinöörit jauhavat paskaa päivät pitkät ja käärivät siitä vielä hyvän palkan päälle.- Perusteekkari
Minä esimerkiksi lasken työkseni teräksenvalmistukseen liittyvää termodynamiikkaa. Valmistuneet DI:t tekee toki haastavempia hommia.
"Mitä insinöörit tekee"
Kaikki ympärilläsi oleva liittyy tavalla tai toisella insinööreihin. Tietokone, jolla kirjoitat - sekin on insinöörien suunnittelema. Ja tuoli allasi sekä talo ympärilläsi. - --rakenteita
Perusteekkari kirjoitti:
Minä esimerkiksi lasken työkseni teräksenvalmistukseen liittyvää termodynamiikkaa. Valmistuneet DI:t tekee toki haastavempia hommia.
"Mitä insinöörit tekee"
Kaikki ympärilläsi oleva liittyy tavalla tai toisella insinööreihin. Tietokone, jolla kirjoitat - sekin on insinöörien suunnittelema. Ja tuoli allasi sekä talo ympärilläsi.Suunnittelen erillaisia rakenteita (pohjarakennus/perustaminen), ja kontrolloin usein,
että rakenteet tulee suunnitelmien mukaan tehtyä.
Myös muutokset joita esim. työmaalla esitetään kulkevat minun kauttani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153545Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801311GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511277- 831212
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351132- 601067
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291030- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888