Supernolo?

Aika uskomatonta että heppu menee suoraan tv-lähetykseen, vetää takahuoneessa ennen lähetystä pään täyteen ja on lähetyksen alkaessa kännissä kuin käki.Toivottavasti osaa edes hävetä (epäilen).

Ja se runo, voi voi voi!

35

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi uusinta täytyy yrittää muistaa kattoa...


      • Myy-Pikkuinen

      • Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        Poistankin omani, olit lännen nopee! =)))

        Nyt mun pitäis laulaa taas Simo Salmista "Mulla menee hitaasti, mulla menee hitaasti, mutta aina varman päälle"
        Laitoin sulle sähkäriin yhden kuvan just.


      • Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

        Nyt mun pitäis laulaa taas Simo Salmista "Mulla menee hitaasti, mulla menee hitaasti, mutta aina varman päälle"
        Laitoin sulle sähkäriin yhden kuvan just.

        se ♥ kuva ♥ !! Vastasin kahteenkin kertaan! =)


      • Haukullinen kirjoitti:

        Tais nolous tarttua, unohdin laittaa linkin. Ei tarvi odottaa uusintaa, se on jo tuubissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=WyyXfbGn9jc

        No ohhoh...olipa törkee pätkä, luulis Keskistä hävettävän kun on selvinnyt kännistään...


      • Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        se ♥ kuva ♥ !! Vastasin kahteenkin kertaan! =)

        Vastasin molempiin.


      • Sikra kirjoitti:

        No ohhoh...olipa törkee pätkä, luulis Keskistä hävettävän kun on selvinnyt kännistään...

        Se on kyllä sen verran tyhmä että ei välttämättä osaa edes hävetä.

        http://www.youtube.com/watch?v=ymz08Lm56ME


      • Sikra

      • heh heee =))
        Haukullinen kirjoitti:

        Vastasin molempiin.

        jos kerran sähköpostiin laittelette toisillenne kuvia ja viestejä eikö niitä kiitoksia ja juttuja voi sitte laittaa myös takasin sähköpostilla eikä tiedottaa tällä palstalla???
        Vai pitääkö kaikille lapsellisesti näyttää et olette niin hyviä kamuja keskenänne?
        Naurettavaa touhua teillä taas. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Myy-Pikkuinen

        pumppuus tukehdu...


    • Myy-Pikkuinen

      aika pössö mieheksi!!

      • Ja kuvittelee olevansa luojan lahja naismaailmalle. Hitto kun se oli iljettävä kun talutteli sitä nuorta brassityttöä ympäriinsä, tyttö kuin heinänkorsi ja tuo vielä sopisi iän puolesta isäksi sille tytölle.


      • Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

        Ja kuvittelee olevansa luojan lahja naismaailmalle. Hitto kun se oli iljettävä kun talutteli sitä nuorta brassityttöä ympäriinsä, tyttö kuin heinänkorsi ja tuo vielä sopisi iän puolesta isäksi sille tytölle.

        aivan kamalan näköinen, mielettomät silmäpussit. Sehän sopis tuksun kaa yhteen!! =))))


      • Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        aivan kamalan näköinen, mielettomät silmäpussit. Sehän sopis tuksun kaa yhteen!! =))))

        Mä oon joskus sanonut että Veskulla on linna joten se olis voinut sinne bongata Susan Ruususen omaksi prinsessakseen.Molemmat olis kirjoitelleet muistelmiaan.


      • Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

        Mä oon joskus sanonut että Veskulla on linna joten se olis voinut sinne bongata Susan Ruususen omaksi prinsessakseen.Molemmat olis kirjoitelleet muistelmiaan.

        Tuo oli kyllä hyvä!! =)))))))))))))))))))


      • aikuisenoikeesti
        Haukullinen kirjoitti:

        Ja kuvittelee olevansa luojan lahja naismaailmalle. Hitto kun se oli iljettävä kun talutteli sitä nuorta brassityttöä ympäriinsä, tyttö kuin heinänkorsi ja tuo vielä sopisi iän puolesta isäksi sille tytölle.

        Miettisit hieman.

        Hitto kun tuntuu iljettävältä lukea viestiäsi.
        Jokainen hoitaa ihmissuhteensa valitsemallaan tavalla.


      • 6+12
        aikuisenoikeesti kirjoitti:

        Miettisit hieman.

        Hitto kun tuntuu iljettävältä lukea viestiäsi.
        Jokainen hoitaa ihmissuhteensa valitsemallaan tavalla.

        Ai niinko esmerkiks äitihmine joka o sexchatissa 20 tuntii vuorokauves? Semmosiiki mammoja o.


      • 30
        6+12 kirjoitti:

        Ai niinko esmerkiks äitihmine joka o sexchatissa 20 tuntii vuorokauves? Semmosiiki mammoja o.

        missä ihmiset aikansa viettää ?


      • 6+17
        30 kirjoitti:

        missä ihmiset aikansa viettää ?

        Kuuluuks sulle mitä ihmiset tänne kirjottaa tai ketä ne arvostelee?


      • Myy-Pikkuinen
        aikuisenoikeesti kirjoitti:

        Miettisit hieman.

        Hitto kun tuntuu iljettävältä lukea viestiäsi.
        Jokainen hoitaa ihmissuhteensa valitsemallaan tavalla.

        toiset pitää mölyt "mahassaan" ja toiset (kuten keskinen) haluaa ne julkisuuteen riepoteltavaksi. Kyllä nyt ilkeettää ihan sinun puolestasi kun se keskinen noin teki ja esiintyi, kauheeta!!


      • 11 + 10
        Haukullinen kirjoitti:

        Ja kuvittelee olevansa luojan lahja naismaailmalle. Hitto kun se oli iljettävä kun talutteli sitä nuorta brassityttöä ympäriinsä, tyttö kuin heinänkorsi ja tuo vielä sopisi iän puolesta isäksi sille tytölle.

        Tää typsy on ihan toiselta mantereelta!
        Ghana on Afrikassa!

        Ei oo sulla mitään yleissivistystä!


      • 8+9
        11 + 10 kirjoitti:

        Tää typsy on ihan toiselta mantereelta!
        Ghana on Afrikassa!

        Ei oo sulla mitään yleissivistystä!

        No olihan sillä se brasilialainen, nätti tyttö. :) Etkö sä mitään tiedä??


    • maailmankauppias

      miksi pitäisi hävetä? Pohjanmaan rikkain mies ja juuri siksi ettei välitä teistä kateellisista. Se olisikin jos menestyneen Self- made- miehen pitäisi hävetä kun satavuotiaan torpan akka katsoo häntä tvstä. Kannattaa tyytyä siihen mitä on, kadehtimalla et saavuta mitään.

      • ;;;;;;;;;;;;;;;;

        siäl super-molo taas puuttees kitajaa, eix flaxi käy.


    • aikauskomatonta

      En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää puhua vieraista ihmisistä arvostellen.

      • uskomatonta!

        En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää arvostella vieraiden ihmisten kirjoituksia, mielipiteitä!


      • kysyn vaan

        En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää puhua vieraista ihmisistä arvostellen.

        etsit haukullisen viestejä että pääset arvostelemaan ;((

        En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää puhua vieraista ihmisistä arvostellen.


    • issu56

      teko oli taas Vesalta tuokin. Jessus että ihminen voikin olla noin hakki viinalle, ettei missään tilanteessa osaa sanoa sille ei...tosi törkeä ja hävettävä temppu oli kyllä!

    • 12+6

      Mut eiköös se ollukkisiltä eka kerta vaikka sä teekkin sitä joka ainoo viikonloppu.
      Mitä sun ukkoskin siitä ajattelee?

      • julkinen herjaus

        Hatami hei, ethän puhu vastoin parempaa tietoas? Muistathan mitä on väärien tietojen levittäminen julkisessa tiedotusvälineessä?


    • -arvaa kuka-+-

      Laitoin tästä herjaus ketjusta tieto asianomaiselle. Laitoin myös oikeat nimet nimimerkkien takana, jotta oikeus toimien käynnistäminen nopeutuisi.

      • jipiiiiiiiiii

        Ruoatki tilataa ko ei itee osata ruokiikaa tehä muut ko lämmittää, kippis ja kulaus jo etukätee!
        Lissää vaa käräjii, ni päässep ryyppäämää.


    • Luin jostain,että runo oli tuotantopuolen juttu,joka tuli siellä vasta äkkiseltään väännettäväksi.
      Harva varmaan sellaisessa tilanteessa ylipäätään saa aikaiseksi mitään väännettyä :D
      Sentään oli yritystä.

      Minusta tuo ohjelma kyllä vetää myös lippoja siinä,jos pitää paikkansa,että ne juomingit on niitten tarjoamia.
      Menee vähän jo tahallisen sossupornon puolelle,jos kutsutaan vieraiksi ihmisiä,joille ilmeisesti (kö?) tavara maistuu hyvinkin,juotetaan ensin ja sitten saadaan show siitä revittyä kyseenalaisesti.Eikös kuulemma se Andykin samaan tapaan systeemeillä menty?
      Vähän tulee jo sellainen olo koko ohjelmasta,että idea pyörii siinä,että tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän syystä tai toisesta pihalla olevassa tilassa olevia sitten roudataan ihmeteltäviksi ja päiviteltäväksi...

      No joo,aikuisista ihmisistä sentäs kyse,eikä ketään sinne pakoteta,mutta kyllä minusta ko.ohjelman tyyli menee jo itsessään tuolla linjalla enemmän mauttomuuden puolelle,kuin viihteen.Tosn käsitteellistähän taitaa viihdekkin olla...

    • ....-0+8

      saisi nauraisin herysyttäwästi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe