Alexin baari!

Entinen asiakas!

Minkäs laisia kokemuksia teillä on Alexin baarista ja sen henkilökunnasta?? varsinkin Suvista ja Alexista?? itse tykkäsin aikoinani olla paljonkin alexin baarissa kaikki oli oikein ystävällisiä ja olin varsinkin suviin ja alexiin paljonkin tekemissä vaikka olinkin suomessa. Sielä olessani osasvat esittää oikein mukavaa ja ystävällistä kunnes rupesi kuulumaan kuinka he haukkuvat selän takana, ja jopa niin että itse istuin ravintolassa ja henkilökunta haukkui!! eipä ole enään siihen ravintolaan mitään asiaa.. Harmi sinänsä! mutta itse ovat karkottaneet minut sieltä pois omalla käytöksellään..

193

14448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin siellä minäkin

      ...ja illan tummetessa alkoholin osuus drinkeissä vähenee (ei kyllä huomaa hinnassa!) ja laskussa liirat muuttuvat euroiksi. Näin myös "kanta-asiakkaille", joiden määrä ehkä juuri tästä syystä hupenee hupenemistaan. Mutta... miten tämä eroaa muista, niin kovin suosituista, ns. Suomi-paikoista?
      Ihan tavallisissa, vähemmän Suomi-painotteisissa ravintoloissa, meininki on rehellisempää. Ruoka on parempaa ja hinnat alhaisempia, laskussa ei ole ylimääräisiä juomia ja yleensä juomatkin ovat sitä, mitä tilaat eikä merkkikonjakki-pullossa ole jotain paikallista tai Kyprokselta tuotua "korviketta". :)
      Ai haukutaan selän takana? Niin, kun onhan se huvittavaa, kun meitä suomalaisia voi, etenkin ystävällisyyttä teeskennellen, rahastaa lähes rajatta! Facebookissa kaveripyyntö ja sitten ollaankin jo niiiiin ystäviä ja mainostetaan kuppilaa kaikille tutuillekin. Just joo, halvalla saadaan taas asiakkaita höynäytettäviksi.
      Viisi vuotta Alanyassa asuneena (ja sorry, ei turkkilaista miesystävää! :D) suosittelen lämpimästi tutustumista mihin hyvänsä muuhun kuppilaan kuin näihin Alexin, Heikin, Askon, Topin tai muihin suomalaispainotteisiin paikkoihin. Ihan vaan siksi, että tulee niin kovin paljon halvemmaksi, mutta ruoan suhteen niin paljon maukkaammaksi! Ja maksat vain ne juomat, jotka olet tilannut.

      • entinen asiakas!

        Aivan samaa mieltä, varuillaan kannattaa olla laskujen suhteen, itse olen joutunut höynäytetyksi, mutta pieni kevyt humala ku on päällä ni kaikkensa he yrittävät jotta saavat rahaa.. Itse omistan alanyansuomalaisten kortin jolla pitäisi saada alennusta loppu laskusta, sekään ei ole Alexin baarissa itsestään selvyys, korttia näyttämällä saa vaan huokaukset niskaan ja vastaus on" ai sullaki on toi kortti just" missä vika? me olemme maksavia asiakkaita ja jos ne ei kelpaa niin antaa olla!! Eikä siellä esim. ruoka ole mitään erikoista, ennemmin maksan hitusen verran enemmän jos löydän maukkaampaa ruokaa ja parempaa palvelua! Ja miten Alexi kohtelee omia työntekijöitään, parantamisen varaa olisi, poika tekee pienen virheen ni johan lentää pihalle ja tilalle otetaan joku uusi, joka ei edes osaa englantia jotta voisi palvella asiakkaita ja itse Alexi valittaa asiakkaille kuinka joutuu juoksemaan ja tekemään kaiken työn, missä vika??
        Minut on kerran keskellä alexin baaria haukuttu kyllä niin että kaikki kuulivat, oli pikkasen nöyryyttävää, mitäs siihenkään sitten mennä sanomaan ku että esitys on ohi ja lähteä vetään.. :D
        Itse tilasin kerran VodkaRedbullin ja join sen ja taju meinasi lähteä, en tiedä mitä baarimikko sinne oli sekoittanut mutta tujua tavaraa oli, kun yleensä niitä sai juoda 10nen eikä tuntunut missään, kun ei vodka tainut olla ihan aitoa tavaraa!
        En halua mollata "samia ja kari" ne ovat olleet ihan mukavia poikia ja yrittäneet olla ystävällisiä.. mutta en siltikään sinne halua enään mennä!


      • niih!!
        entinen asiakas! kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, varuillaan kannattaa olla laskujen suhteen, itse olen joutunut höynäytetyksi, mutta pieni kevyt humala ku on päällä ni kaikkensa he yrittävät jotta saavat rahaa.. Itse omistan alanyansuomalaisten kortin jolla pitäisi saada alennusta loppu laskusta, sekään ei ole Alexin baarissa itsestään selvyys, korttia näyttämällä saa vaan huokaukset niskaan ja vastaus on" ai sullaki on toi kortti just" missä vika? me olemme maksavia asiakkaita ja jos ne ei kelpaa niin antaa olla!! Eikä siellä esim. ruoka ole mitään erikoista, ennemmin maksan hitusen verran enemmän jos löydän maukkaampaa ruokaa ja parempaa palvelua! Ja miten Alexi kohtelee omia työntekijöitään, parantamisen varaa olisi, poika tekee pienen virheen ni johan lentää pihalle ja tilalle otetaan joku uusi, joka ei edes osaa englantia jotta voisi palvella asiakkaita ja itse Alexi valittaa asiakkaille kuinka joutuu juoksemaan ja tekemään kaiken työn, missä vika??
        Minut on kerran keskellä alexin baaria haukuttu kyllä niin että kaikki kuulivat, oli pikkasen nöyryyttävää, mitäs siihenkään sitten mennä sanomaan ku että esitys on ohi ja lähteä vetään.. :D
        Itse tilasin kerran VodkaRedbullin ja join sen ja taju meinasi lähteä, en tiedä mitä baarimikko sinne oli sekoittanut mutta tujua tavaraa oli, kun yleensä niitä sai juoda 10nen eikä tuntunut missään, kun ei vodka tainut olla ihan aitoa tavaraa!
        En halua mollata "samia ja kari" ne ovat olleet ihan mukavia poikia ja yrittäneet olla ystävällisiä.. mutta en siltikään sinne halua enään mennä!

        onneksi en lomillani ole koskaan viihtynyt missään suomi baareissa...ihan just senkin takia että haluan täysin irtautua suomesta!!!!


      • nii`in
        niih!! kirjoitti:

        onneksi en lomillani ole koskaan viihtynyt missään suomi baareissa...ihan just senkin takia että haluan täysin irtautua suomesta!!!!

        Itsekkin samaa mieltä ja kierrän kaukaa Suomi baarit ja kaikki suomi paikat ulkomailla ollessani. Eikö se ole sama jäädä suomeen juomaan ja syömään jos pitää ulkomaillakin suomalaiseen paikkaan hakeutua. tietysti jos ei kielitaito riitä.....


      • alexinbaari
        entinen asiakas! kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, varuillaan kannattaa olla laskujen suhteen, itse olen joutunut höynäytetyksi, mutta pieni kevyt humala ku on päällä ni kaikkensa he yrittävät jotta saavat rahaa.. Itse omistan alanyansuomalaisten kortin jolla pitäisi saada alennusta loppu laskusta, sekään ei ole Alexin baarissa itsestään selvyys, korttia näyttämällä saa vaan huokaukset niskaan ja vastaus on" ai sullaki on toi kortti just" missä vika? me olemme maksavia asiakkaita ja jos ne ei kelpaa niin antaa olla!! Eikä siellä esim. ruoka ole mitään erikoista, ennemmin maksan hitusen verran enemmän jos löydän maukkaampaa ruokaa ja parempaa palvelua! Ja miten Alexi kohtelee omia työntekijöitään, parantamisen varaa olisi, poika tekee pienen virheen ni johan lentää pihalle ja tilalle otetaan joku uusi, joka ei edes osaa englantia jotta voisi palvella asiakkaita ja itse Alexi valittaa asiakkaille kuinka joutuu juoksemaan ja tekemään kaiken työn, missä vika??
        Minut on kerran keskellä alexin baaria haukuttu kyllä niin että kaikki kuulivat, oli pikkasen nöyryyttävää, mitäs siihenkään sitten mennä sanomaan ku että esitys on ohi ja lähteä vetään.. :D
        Itse tilasin kerran VodkaRedbullin ja join sen ja taju meinasi lähteä, en tiedä mitä baarimikko sinne oli sekoittanut mutta tujua tavaraa oli, kun yleensä niitä sai juoda 10nen eikä tuntunut missään, kun ei vodka tainut olla ihan aitoa tavaraa!
        En halua mollata "samia ja kari" ne ovat olleet ihan mukavia poikia ja yrittäneet olla ystävällisiä.. mutta en siltikään sinne halua enään mennä!

        anteksı ette teilla on olemassa meıdan baarıssa huono tunnelma saıt.mutta alexinbaari on olemassa samassa osoitessa ja toiminut 10 vuotta ja asiakasmaara kasvaa jatkuvasti kanta asiakkaıden lisaksi uusia tuttavia tulee vanhojen kavereiden mukana. Jokatapausessa tervetuloa jos teilla on aikaa....


      • Alanyassa asuva

        Et ois voinu paremmin kyllä asiaa ilmasta.. itsekin kymmenen vuotta ravannut suomi-turkki väliä ja huomaa kyllä että parhaat sapuskat ja hinnat löytyy täysin paikallisista paikoista.. Itsellänikään ei turkkilaista poikaystävää kun homo en ole :D Tosin ei kyllä tyttöystävääkään..


      • Mustafa-fani
        entinen asiakas! kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, varuillaan kannattaa olla laskujen suhteen, itse olen joutunut höynäytetyksi, mutta pieni kevyt humala ku on päällä ni kaikkensa he yrittävät jotta saavat rahaa.. Itse omistan alanyansuomalaisten kortin jolla pitäisi saada alennusta loppu laskusta, sekään ei ole Alexin baarissa itsestään selvyys, korttia näyttämällä saa vaan huokaukset niskaan ja vastaus on" ai sullaki on toi kortti just" missä vika? me olemme maksavia asiakkaita ja jos ne ei kelpaa niin antaa olla!! Eikä siellä esim. ruoka ole mitään erikoista, ennemmin maksan hitusen verran enemmän jos löydän maukkaampaa ruokaa ja parempaa palvelua! Ja miten Alexi kohtelee omia työntekijöitään, parantamisen varaa olisi, poika tekee pienen virheen ni johan lentää pihalle ja tilalle otetaan joku uusi, joka ei edes osaa englantia jotta voisi palvella asiakkaita ja itse Alexi valittaa asiakkaille kuinka joutuu juoksemaan ja tekemään kaiken työn, missä vika??
        Minut on kerran keskellä alexin baaria haukuttu kyllä niin että kaikki kuulivat, oli pikkasen nöyryyttävää, mitäs siihenkään sitten mennä sanomaan ku että esitys on ohi ja lähteä vetään.. :D
        Itse tilasin kerran VodkaRedbullin ja join sen ja taju meinasi lähteä, en tiedä mitä baarimikko sinne oli sekoittanut mutta tujua tavaraa oli, kun yleensä niitä sai juoda 10nen eikä tuntunut missään, kun ei vodka tainut olla ihan aitoa tavaraa!
        En halua mollata "samia ja kari" ne ovat olleet ihan mukavia poikia ja yrittäneet olla ystävällisiä.. mutta en siltikään sinne halua enään mennä!

        Totta puhut,täytyy olla aika selvä että voi pitää laskutuksesta kontrollia...Mutta minä en syyttäisi baari-mikkoa,kyllä se on Mustafa itse joka laittaa juomiin myrkyt,tai tarjoaa talon omaa viiiiiiiinaaaaa....
        Kaikki työntekijät ovat kunnollisia ihmisiä,Mustafa ja hänen tyttökaveri ovat niitä pyöveleitä!
        Minutkin on haukuttu siinä paikassa kaiken kansan kuullen,ja tosi rumilla sanoilla..
        Kaikille naisille haluan antaa neuvon:älkää menkö Mustafan halpamaiseen flirttiin mukaan,teidät nimitetään aika törkeästi jos teillä menee sukset ristiin herran kanssa!!


      • peke75
        Mustafa-fani kirjoitti:

        Totta puhut,täytyy olla aika selvä että voi pitää laskutuksesta kontrollia...Mutta minä en syyttäisi baari-mikkoa,kyllä se on Mustafa itse joka laittaa juomiin myrkyt,tai tarjoaa talon omaa viiiiiiiinaaaaa....
        Kaikki työntekijät ovat kunnollisia ihmisiä,Mustafa ja hänen tyttökaveri ovat niitä pyöveleitä!
        Minutkin on haukuttu siinä paikassa kaiken kansan kuullen,ja tosi rumilla sanoilla..
        Kaikille naisille haluan antaa neuvon:älkää menkö Mustafan halpamaiseen flirttiin mukaan,teidät nimitetään aika törkeästi jos teillä menee sukset ristiin herran kanssa!!

        Miksi sä menit siihen sitte mukaan? Saako kysyä oliko sinussa vikaa jos moitittiin? Metsä vastaa kun sinne huutaa!!! XD


      • isäs
        alexinbaari kirjoitti:

        anteksı ette teilla on olemassa meıdan baarıssa huono tunnelma saıt.mutta alexinbaari on olemassa samassa osoitessa ja toiminut 10 vuotta ja asiakasmaara kasvaa jatkuvasti kanta asiakkaıden lisaksi uusia tuttavia tulee vanhojen kavereiden mukana. Jokatapausessa tervetuloa jos teilla on aikaa....

        vtun huijarit


      • mp123

        olen käynyt n.6krt aleksin baarissa ja joka on kusetttu laskuissa-Inhoan Suvia koska on niin hyvää pataa kaikkien kanssa .Enkä huoli fb kaveriksi


      • paskapaikka4
        alexinbaari kirjoitti:

        anteksı ette teilla on olemassa meıdan baarıssa huono tunnelma saıt.mutta alexinbaari on olemassa samassa osoitessa ja toiminut 10 vuotta ja asiakasmaara kasvaa jatkuvasti kanta asiakkaıden lisaksi uusia tuttavia tulee vanhojen kavereiden mukana. Jokatapausessa tervetuloa jos teilla on aikaa....

        kuka haluaa tulla teitin baariin kun siellä on yks ämmä ns.Suvi joka kiehnää turistimiesten kimpussa vaikka oma vaimo on mukana, liirat muuttuu laskussa tosiaan euroiksi, enpä oo vuosiin enää käyny teillä ja kehotan muitaki kiertämään kaukaa, hyi mikä läävä


      • MiraBirBira
        alexinbaari kirjoitti:

        anteksı ette teilla on olemassa meıdan baarıssa huono tunnelma saıt.mutta alexinbaari on olemassa samassa osoitessa ja toiminut 10 vuotta ja asiakasmaara kasvaa jatkuvasti kanta asiakkaıden lisaksi uusia tuttavia tulee vanhojen kavereiden mukana. Jokatapausessa tervetuloa jos teilla on aikaa....

        Koskaan ei Alexin baarissa oo ollut mitään häikkää, ei viinan/hinnan eikä henkiläkunnan suhteen, kaikki ollut aina 100% kohdallaan, Alexin baari on mun lemppari, aivan ihana henkilökunta etenkin Suvi ja Alex


      • Tavataan taas
        alexinbaari kirjoitti:

        anteksı ette teilla on olemassa meıdan baarıssa huono tunnelma saıt.mutta alexinbaari on olemassa samassa osoitessa ja toiminut 10 vuotta ja asiakasmaara kasvaa jatkuvasti kanta asiakkaıden lisaksi uusia tuttavia tulee vanhojen kavereiden mukana. Jokatapausessa tervetuloa jos teilla on aikaa....

        Kiitos! Tulossa ollaan 19.4 ....
        Meidän mielestä paikka ja henkilökunta on tosi mukavia ja ystävällisiä. Täällä kylmässä suomessa odotamme Lämpimään pääsyä ja hyvää tunnelmaa :-) Nähdään viikon päästä!!


      • Onska
        MiraBirBira kirjoitti:

        Koskaan ei Alexin baarissa oo ollut mitään häikkää, ei viinan/hinnan eikä henkiläkunnan suhteen, kaikki ollut aina 100% kohdallaan, Alexin baari on mun lemppari, aivan ihana henkilökunta etenkin Suvi ja Alex

        Oletko muualla käynytkään? Kun kävisit niin kyllä käsityksesi Aleksin baarista muuttuisi. Kamelin ihaa ja vuoristopontikkaa suomalaisille siellä tarjotaan. Onpa muutama joutunut sairaalaankin.


      • Anonyymi
        Tavataan taas kirjoitti:

        Kiitos! Tulossa ollaan 19.4 ....
        Meidän mielestä paikka ja henkilökunta on tosi mukavia ja ystävällisiä. Täällä kylmässä suomessa odotamme Lämpimään pääsyä ja hyvää tunnelmaa :-) Nähdään viikon päästä!!

        Kannattaa kuitenki varmuudeksi tarkistaa lasku 😉


    • 6666+1111199999

      Ai kamala.Kyllä nyt liikutaan asiattomuuden rajoilla.Kehtaatte nyt kirjoitella täällä negatiiviseen sävyyn. Pöyristyttävää suorastaan.

      • on3vohnup

        Hävytöntä!!!!!!!! Taidatte olla barbaareita.


      • entinen asiakas!
        on3vohnup kirjoitti:

        Hävytöntä!!!!!!!! Taidatte olla barbaareita.

        Ei kai sitä halua kaunistella mitä on tapahtunu.. :D


      • 14+18
        entinen asiakas! kirjoitti:

        Ei kai sitä halua kaunistella mitä on tapahtunu.. :D

        On hyvinkin tärkeää että negatiiviseen sävyyn ei kirjoiteta. Muutama alanya fanaatikko voi suuttua. Myöskin kieliopilliset asiat ovat erittäin tärkeitä tällä palstalla.


      • kävin siellä minäkin
        14+18 kirjoitti:

        On hyvinkin tärkeää että negatiiviseen sävyyn ei kirjoiteta. Muutama alanya fanaatikko voi suuttua. Myöskin kieliopilliset asiat ovat erittäin tärkeitä tällä palstalla.

        Älkääs nyt, ihan positiivisesti yritin kirjoittaa. Kyllä henkilökunta on tosi ystävällistä - siis jos ryyppäät rankasti ja vähemmän tarkkaan seuraat laskutusta. On ihan ymmärrettävää, että jos rupeat urputtamaan vesitetyistä drinkeistä ja laskuun ilmestyneistä juomista, joita ei pöytään kuitenkaan koskaan tuotu, saattaa suosiosi siellä laskea. Ja ehkä jopa väittävät, että olet ollut niin päihtynyt, että et muista, paljonko olet juonut. Siis päihtynyt niistä laimennetuista litkuista, jotka laskussa ovat tuplaantuneet... :)
        En ehkä ole fanaatikko, mutta viihdyn hyvin Alanyassa ja täällä on paljon tosi hyviä ravintoloita, joissa henkilökunta on osaavaa ja ystävällistä ja etenkin rehellistä. Kun Alanyaan tutustuu paremmin, oppii kiertämään kaukaa nämä "Suomi-ystävien" kuppilat.


      • 13+13

        Eihän tuosta puutu enään kun, joku olisi maininnut vaikkapa drinkin sex onthe beach, niin komeasti oltaisiin menty sanan sex vuoksi asiattomalle linjalle.


      • Alexin-baari alas
        kävin siellä minäkin kirjoitti:

        Älkääs nyt, ihan positiivisesti yritin kirjoittaa. Kyllä henkilökunta on tosi ystävällistä - siis jos ryyppäät rankasti ja vähemmän tarkkaan seuraat laskutusta. On ihan ymmärrettävää, että jos rupeat urputtamaan vesitetyistä drinkeistä ja laskuun ilmestyneistä juomista, joita ei pöytään kuitenkaan koskaan tuotu, saattaa suosiosi siellä laskea. Ja ehkä jopa väittävät, että olet ollut niin päihtynyt, että et muista, paljonko olet juonut. Siis päihtynyt niistä laimennetuista litkuista, jotka laskussa ovat tuplaantuneet... :)
        En ehkä ole fanaatikko, mutta viihdyn hyvin Alanyassa ja täällä on paljon tosi hyviä ravintoloita, joissa henkilökunta on osaavaa ja ystävällistä ja etenkin rehellistä. Kun Alanyaan tutustuu paremmin, oppii kiertämään kaukaa nämä "Suomi-ystävien" kuppilat.

        Oikeassa olet...Suosittelen Alexin-baarin lähellä olevaa Thomas-restaurangía,siellä on hyvä ruoka,hyvä palvelu,ystävällinen henkilökunta ja omistaja,siellä ei juoteta paloviinaa,lasku on aina oikea,siellä ei asiakasta syytetä...Alanyassa on todellakin hyviä ravintoloita massoittain!!!Kun uskaltaa vaan vaikka vähänkin puhua jotain muuta kieltä kuin suomea!!!!Ja miksi mennä Turkkiin,suomalais-kuppiloihin,eikö ulkomaille mennä tutustumaan kulttuuriin ja maan kansalaisiin,ruokiin ym...kyllähän sitä Suomessa saa ihan kylläkseen tuommoista Alexin-Baaria,vai mitä!!!


    • 4+14

      Missä päin alanyaa tämä Alexin baari sijaitsee?

      • käynyt

        Se sijaitsee mereltä päin katsottuna Azalea-hotellin takana, tie välissä. Itselläni on vain positiivista kerrottavaa baarista. Hyvä palvelu, ruoka keskihintaista, kiva karaoke-meininki. Kuljetus ilmainen hotellille ym.


      • 4+14
        käynyt kirjoitti:

        Se sijaitsee mereltä päin katsottuna Azalea-hotellin takana, tie välissä. Itselläni on vain positiivista kerrottavaa baarista. Hyvä palvelu, ruoka keskihintaista, kiva karaoke-meininki. Kuljetus ilmainen hotellille ym.

        Kiitos tiedosta. Täytyy käydä huhtikuussa katsastamassa paikka.


      • seklla
        4+14 kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Täytyy käydä huhtikuussa katsastamassa paikka.

        en kyllä hirveesti suosittele..oltiin Azalea hotellissa ja tää baari siinä vastapäätä. Pikkasen matkanpäässä on Best baari..sitä suosittelen..ei tosin mikään suomibaari, mutta parempi ruoka ja parempi mieli. Mies kävi wlania tuossa Alezxin baarissa käyttämässä ja tilas vaan 1 oluen...lasku kun tuli oli muka juonut vodkapaukkuja jne..Siinä vieressä ollu suomalais pari oli tullu mukaan ns. todistajana et varmasti ei juonut kuin 1 oluen. Meni kuulemma paikalla olleilta suomalaisilta usko paikan rehellisyyteen. Eikä sinne enään Azalea-hotellin asukkaista menny kukaan. siis sen viikon matkalaisista.


      • ...
        käynyt kirjoitti:

        Se sijaitsee mereltä päin katsottuna Azalea-hotellin takana, tie välissä. Itselläni on vain positiivista kerrottavaa baarista. Hyvä palvelu, ruoka keskihintaista, kiva karaoke-meininki. Kuljetus ilmainen hotellille ym.

        Viime syksynä oltiin 2 viikkoa Alanyassa ja päätettiin käydä katsastamassa myös paljon kehuttu Aleksin baari. Ruoka keskinkertaista, kaikkein kallein ruokalasku koko loman aikana ja mitään ei tarjottu ilmaiseksi ruuan päälle. Muissa ruokapaikoissa yleensä lapsille tarjottiin jäätelöannokset ja aikuisille joko kahvi tai likööri. Palvelussa ei muuten mitään moittimista, mutta ei meidän ainakaan tartte mennä sinne toista kertaa. Muutenkin ärsyti kun kaikki puhui suomea, aivan kun olis ollut Suomessa eikä me kyllä sitä haluta kun ollaan kerran ulkomaille lähdetty....halutaan nähdä enemmän.


      • siella!
        ... kirjoitti:

        Viime syksynä oltiin 2 viikkoa Alanyassa ja päätettiin käydä katsastamassa myös paljon kehuttu Aleksin baari. Ruoka keskinkertaista, kaikkein kallein ruokalasku koko loman aikana ja mitään ei tarjottu ilmaiseksi ruuan päälle. Muissa ruokapaikoissa yleensä lapsille tarjottiin jäätelöannokset ja aikuisille joko kahvi tai likööri. Palvelussa ei muuten mitään moittimista, mutta ei meidän ainakaan tartte mennä sinne toista kertaa. Muutenkin ärsyti kun kaikki puhui suomea, aivan kun olis ollut Suomessa eikä me kyllä sitä haluta kun ollaan kerran ulkomaille lähdetty....halutaan nähdä enemmän.

        Olen paraikaa Alanyassa Deturin talvimatkalla ja asun ihan kyseisen baarin vieressa. Olemme siis olleet taalla jo useampia kuukausia ja naiden kuukausien aikana on muutama matkalainen tasta hotellista kuollut ja poliisi kai tutki kyseisen baarin osuutta tapauksiin. siis etta tarjosivat viinaa joka olisi jotain feikkitavaraa ja aiheutti sairaskohtaukset. nain huhutaan mutta esim opas ei suostu vahvistamaan mitaan.


      • ALEXİNBAARİ
        siella! kirjoitti:

        Olen paraikaa Alanyassa Deturin talvimatkalla ja asun ihan kyseisen baarin vieressa. Olemme siis olleet taalla jo useampia kuukausia ja naiden kuukausien aikana on muutama matkalainen tasta hotellista kuollut ja poliisi kai tutki kyseisen baarin osuutta tapauksiin. siis etta tarjosivat viinaa joka olisi jotain feikkitavaraa ja aiheutti sairaskohtaukset. nain huhutaan mutta esim opas ei suostu vahvistamaan mitaan.

        HİENOA ETTE ALEXİNBAARİ OLİ KOKO TALVİ KİİNİ REMONTTİN TAKİAA......AVAMME UUSİ KAUSİ 19 02 2011 TERVETULOAA


      • itse vielä
        siella! kirjoitti:

        Olen paraikaa Alanyassa Deturin talvimatkalla ja asun ihan kyseisen baarin vieressa. Olemme siis olleet taalla jo useampia kuukausia ja naiden kuukausien aikana on muutama matkalainen tasta hotellista kuollut ja poliisi kai tutki kyseisen baarin osuutta tapauksiin. siis etta tarjosivat viinaa joka olisi jotain feikkitavaraa ja aiheutti sairaskohtaukset. nain huhutaan mutta esim opas ei suostu vahvistamaan mitaan.

        kuitenkin elossa?


      • 870834yrå348rhå03
        itse vielä kirjoitti:

        kuitenkin elossa?

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.


      • jaksais
        870834yrå348rhå03 kirjoitti:

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.

        hymyillä koko ajan päivästä toiseen. ja heittää läppää. baari on ihan mukava paikka. Jokainen voi kokeilla itse hymyä ja baaria.


      • ;))))
        870834yrå348rhå03 kirjoitti:

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.

        aıka mahtava ja ystavallinen paıka olen jo kaynyt monta kerta ja jatkuu aına mun vıeraılu sıella.


      • ei koskaan enää
        ;)))) kirjoitti:

        aıka mahtava ja ystavallinen paıka olen jo kaynyt monta kerta ja jatkuu aına mun vıeraılu sıella.

        Ihan joo hei, kannattaa käydä itse tutustumassa! On niin mukavaa, kun tietää, että on tusinoittain muitakin kusetettuja. :)


      • Nöttönen1
        ei koskaan enää kirjoitti:

        Ihan joo hei, kannattaa käydä itse tutustumassa! On niin mukavaa, kun tietää, että on tusinoittain muitakin kusetettuja. :)

        Itse kävin Alexin baarissa viime kesänä pari kertaa, kun oli meidän hotellin vieressä (Kandelor-hotelli), en kylläkään tilannut ruokaa, ihan vain juomapuolella oltiin eli parit oluet tuli siinä otettua molemmilla kerroilla ja sitten jatkettiin taas matkaa. Aivan asiallista oli palvelu, laskussa ei ollut moittimista, popcorneja tuotiin pöytään ilmaseksi ja henkilökunta viihdytti tanssimalla... Ei valittamista itsellä ainakaan ko. paikasta, voin mennä kyllä toistekin käymään.


      • entinen hyvä asiakas
        Nöttönen1 kirjoitti:

        Itse kävin Alexin baarissa viime kesänä pari kertaa, kun oli meidän hotellin vieressä (Kandelor-hotelli), en kylläkään tilannut ruokaa, ihan vain juomapuolella oltiin eli parit oluet tuli siinä otettua molemmilla kerroilla ja sitten jatkettiin taas matkaa. Aivan asiallista oli palvelu, laskussa ei ollut moittimista, popcorneja tuotiin pöytään ilmaseksi ja henkilökunta viihdytti tanssimalla... Ei valittamista itsellä ainakaan ko. paikasta, voin mennä kyllä toistekin käymään.

        Paljon on totta ja paljon on tarua maailmassa. Mitä itse olen kokenut tästä kyseisestä baarista niin aluksi on/oli kaikki hyvin laskujen suhteen mutta paljon on myös vilppiä ja ongelmaa laskuissa ja mitä tosiaan tulee näihin alennuksiin alanyalais yhdistyksen jäsen kortilla niin todella vaikeaa on Alexin baarin puolelta alennuksien antaminen ilman huomauttamatta. Eipä siinä mitään mutta kuinka kauan jäsenyhdistys katsoo tuota kyseistä asiaa,kun kaikki jäsenet tiedostavat tämän kyseisen ongelman että hallituksen jäsenet puuttuvat todella asiaan!!! Kannattee todella seurata mitä juomia juo että laskut ovat myös oikein. Meitä todellakin monia inhottaa se miten Alexi puhuttelee/alistaa omaa henkilökuntaa( voi poika parat),välillä tuntuu että koiratkin ovat paremassa asemassa. Seuratkaapa ihmiset jotka käytte Alexilla mikä siellä on henkilökunnan vaihtuvuus niin huomaatte asian todellisen laidan. Toivon todellakin että Turkki pääsisi EU.hun että tuollaiset työpaikka simputtamiset loppuisivat ja paloviinan myynti loppuisi ravintoloissa. Hyvää kevättä baarin henkilökunnalle ja älä Alexi menetä hermojasi :)


      • kantapään kautta...
        entinen hyvä asiakas kirjoitti:

        Paljon on totta ja paljon on tarua maailmassa. Mitä itse olen kokenut tästä kyseisestä baarista niin aluksi on/oli kaikki hyvin laskujen suhteen mutta paljon on myös vilppiä ja ongelmaa laskuissa ja mitä tosiaan tulee näihin alennuksiin alanyalais yhdistyksen jäsen kortilla niin todella vaikeaa on Alexin baarin puolelta alennuksien antaminen ilman huomauttamatta. Eipä siinä mitään mutta kuinka kauan jäsenyhdistys katsoo tuota kyseistä asiaa,kun kaikki jäsenet tiedostavat tämän kyseisen ongelman että hallituksen jäsenet puuttuvat todella asiaan!!! Kannattee todella seurata mitä juomia juo että laskut ovat myös oikein. Meitä todellakin monia inhottaa se miten Alexi puhuttelee/alistaa omaa henkilökuntaa( voi poika parat),välillä tuntuu että koiratkin ovat paremassa asemassa. Seuratkaapa ihmiset jotka käytte Alexilla mikä siellä on henkilökunnan vaihtuvuus niin huomaatte asian todellisen laidan. Toivon todellakin että Turkki pääsisi EU.hun että tuollaiset työpaikka simputtamiset loppuisivat ja paloviinan myynti loppuisi ravintoloissa. Hyvää kevättä baarin henkilökunnalle ja älä Alexi menetä hermojasi :)

        Pieni neuvo, jos sopii? Tehkää, kuten paikalliset. Tilatkaa pullo rakia (sitä saa pienemmissäkin pulloissa) ja pullo vettä ja pyytäkää, että molemmat tuodaan korkkaamattomina pöytään ja maksakaa kaikki aina heti pöytään tuotaessa.
        Tähän aikaan vuodesta, kun ravintoloitsijoiilla alkaa rahat olla vähissä ennen uutta turistikautta, voipi olla kiusaus täyttää vesipullot vesijohto- tai vuorilta haetulla vedellä. Vuorivesi ei ehkä - edes turisteille - ole kovin vaarallista, mutta Alanyan vesijohtovettä harvemman vatsa kestää "purnaamatta". :) Ja tätä "paikalliseen" totuttamista on siis tapahtunut useammassakin "Suomi-kuppilassa" vuosien varrella.
        Niin, ja niistä yhdistyksen alennuksista... Yleensä, oli sitten kyseessä kuppila tai kampaamo tai mikä hyvänsä firma, niin viereisessä, ei yhdistyksen jäsenille alennusta myöntävässä paikassa, hinnat ovat halvemmat kuin alennusta myöntävässä - alennuksen jälkeenkin. :) Ehkä, täkäläiseen tapaan, vain alennuspaikan hankkinut nettoaa - ilmaisten sapuskoiden tai hiusten leikkuun tai muun etuuden kautta. Ei voi tietää... Turkin kulttuuri on erilaista kuin Suomen! :)
        Käykää syömässä paikoissa, joissa paikallisetkin käyvät, karaokea voi laulaa Suomi-kuppiloissa teelasillisenkin voimalla!


      • kannattaa käydä :)
        870834yrå348rhå03 kirjoitti:

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.

        Älä nyt viitsi! Kyllähän vanhemmat miesasiakkaat tykkäävät, kun "Suvi" silittelee... ja kauppa käy. Ja nuoret tarjoilijapojut tanssittavat sillä aikaa vaimoväkeä, kuuma tulee ja kauppa käy... Hyvä paikka, uudestaan joka ilta! :) Jokaiselle jotain! :D Ja kun he ovat niiiin mukavia... Ja kotiinkuljetus hoituu, ota ihan rauhassa vaan, viemme autolla hotellille... :)


      • eräs akka oulusta
        ... kirjoitti:

        Viime syksynä oltiin 2 viikkoa Alanyassa ja päätettiin käydä katsastamassa myös paljon kehuttu Aleksin baari. Ruoka keskinkertaista, kaikkein kallein ruokalasku koko loman aikana ja mitään ei tarjottu ilmaiseksi ruuan päälle. Muissa ruokapaikoissa yleensä lapsille tarjottiin jäätelöannokset ja aikuisille joko kahvi tai likööri. Palvelussa ei muuten mitään moittimista, mutta ei meidän ainakaan tartte mennä sinne toista kertaa. Muutenkin ärsyti kun kaikki puhui suomea, aivan kun olis ollut Suomessa eikä me kyllä sitä haluta kun ollaan kerran ulkomaille lähdetty....halutaan nähdä enemmän.

        Aleksi antaa itsestää sellaisen kuvan asiakkaille että on avokätinen, mutta todellisuudessa hän on saituruuden perikuva joka rakastaa vain mammonaa,rahaa rahaa rahaa. Olen monet kerrat tuonut hänelle tax free viinoja baariin myytäväksi yms ja ikinä ei ole tarjonnut edes vaivan näöstä ja juhtana olemisesta edes kahvi kupposta,mutta onneksi edes on maksanut tilaamansa viinakset :),no eipä tarvitse enään rahjata viinaa kun tietää hänen tapansa tuotattaa monelle muullekkin ostoksiaan mutta tämä akka ei enään siihen sorru... Suvi taas yrittää todella parhaansa viihdyttäessä asiakkaita,mutta olisi jo hänenkin aika vaihtaa tyyliään kun alkaa hänenkin ikä olla sitä luokkaa ettei loputtomiin enään kykene oleva iki nuori lantion pyörittäjä. Täytyypä käydä ensi lomalla tarkistamassa baarin meno onko muuttunut yhtään entisestään.Ja lopuksi viellä kun tilaatte ruokia niin älkää menkö siihen halpaan että otatte alkuun mese tai dippaus lautasia,koska hinta on todella törkeä ja muissa ravintoloissa tulee automaattisesti ilmaiseksi!


      • itse koettu
        entinen hyvä asiakas kirjoitti:

        Paljon on totta ja paljon on tarua maailmassa. Mitä itse olen kokenut tästä kyseisestä baarista niin aluksi on/oli kaikki hyvin laskujen suhteen mutta paljon on myös vilppiä ja ongelmaa laskuissa ja mitä tosiaan tulee näihin alennuksiin alanyalais yhdistyksen jäsen kortilla niin todella vaikeaa on Alexin baarin puolelta alennuksien antaminen ilman huomauttamatta. Eipä siinä mitään mutta kuinka kauan jäsenyhdistys katsoo tuota kyseistä asiaa,kun kaikki jäsenet tiedostavat tämän kyseisen ongelman että hallituksen jäsenet puuttuvat todella asiaan!!! Kannattee todella seurata mitä juomia juo että laskut ovat myös oikein. Meitä todellakin monia inhottaa se miten Alexi puhuttelee/alistaa omaa henkilökuntaa( voi poika parat),välillä tuntuu että koiratkin ovat paremassa asemassa. Seuratkaapa ihmiset jotka käytte Alexilla mikä siellä on henkilökunnan vaihtuvuus niin huomaatte asian todellisen laidan. Toivon todellakin että Turkki pääsisi EU.hun että tuollaiset työpaikka simputtamiset loppuisivat ja paloviinan myynti loppuisi ravintoloissa. Hyvää kevättä baarin henkilökunnalle ja älä Alexi menetä hermojasi :)

        Just,olet oikeassa,jotain paloviinan kaltaista siellä tosiaan saa jos on jo huppelissa...ja Alanyan-suomalaiskorttia ei kysytä,ja kova homma jos herra huu antaa alennuksen...niin,ja siellä tosiaankaan ei arvosteta ihmistä joka juo vain vettä,mineraalivettä,kahvia tai teetä,Alexin-Baarin parhaat asiakkaat ovat sellaisia joiden kurkkua kostutetaan alkoholilla,sellaisia ihmisiä on helppo huiputtaa...


      • juoruihin kyllästyny
        eräs akka oulusta kirjoitti:

        Aleksi antaa itsestää sellaisen kuvan asiakkaille että on avokätinen, mutta todellisuudessa hän on saituruuden perikuva joka rakastaa vain mammonaa,rahaa rahaa rahaa. Olen monet kerrat tuonut hänelle tax free viinoja baariin myytäväksi yms ja ikinä ei ole tarjonnut edes vaivan näöstä ja juhtana olemisesta edes kahvi kupposta,mutta onneksi edes on maksanut tilaamansa viinakset :),no eipä tarvitse enään rahjata viinaa kun tietää hänen tapansa tuotattaa monelle muullekkin ostoksiaan mutta tämä akka ei enään siihen sorru... Suvi taas yrittää todella parhaansa viihdyttäessä asiakkaita,mutta olisi jo hänenkin aika vaihtaa tyyliään kun alkaa hänenkin ikä olla sitä luokkaa ettei loputtomiin enään kykene oleva iki nuori lantion pyörittäjä. Täytyypä käydä ensi lomalla tarkistamassa baarin meno onko muuttunut yhtään entisestään.Ja lopuksi viellä kun tilaatte ruokia niin älkää menkö siihen halpaan että otatte alkuun mese tai dippaus lautasia,koska hinta on todella törkeä ja muissa ravintoloissa tulee automaattisesti ilmaiseksi!

        Joo,minä olen myös tuonut kyseiselle herralle tax-free juomia,eikä maksusta puhuttu viikkokausiin,mutta itse kyllä lykkäsi laskun nenäni eteen,laskun joka oli 50 tl,ja olin vain syönyt turkkilaisen aamiaisen!!!Että,älkää ihmeessä kantako sille sutkille mitään tavaraa,korkeintaan joku kirpputorilta ostettu liiran hame!!Siinäkin on puolet liikaa!!!


      • politzai
        siella! kirjoitti:

        Olen paraikaa Alanyassa Deturin talvimatkalla ja asun ihan kyseisen baarin vieressa. Olemme siis olleet taalla jo useampia kuukausia ja naiden kuukausien aikana on muutama matkalainen tasta hotellista kuollut ja poliisi kai tutki kyseisen baarin osuutta tapauksiin. siis etta tarjosivat viinaa joka olisi jotain feikkitavaraa ja aiheutti sairaskohtaukset. nain huhutaan mutta esim opas ei suostu vahvistamaan mitaan.

        Nuin rajut huhut kannattaa jättää levittämättä!!!!


      • kirahvi0
        870834yrå348rhå03 kirjoitti:

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.

        NIINPÄ! Tekopyhä p***a koko Suvi. (Özlem)


      • Immu2
        käynyt kirjoitti:

        Se sijaitsee mereltä päin katsottuna Azalea-hotellin takana, tie välissä. Itselläni on vain positiivista kerrottavaa baarista. Hyvä palvelu, ruoka keskihintaista, kiva karaoke-meininki. Kuljetus ilmainen hotellille ym.

        Älä puhu Alexi paskaa. Oma kirjoitus.


      • Fanny
        870834yrå348rhå03 kirjoitti:

        itse olen useampana vuonna käynnyt kyseisessä baarissa ja pakko sanoa että tätä ns "Suvia" joka todellisuudessa on turkkilainen nainen,- väkinäisempää naista saa hakea.Pakko hymy ja ennalta suunnitellut lausahdukset...hyi olkoon.

        Juuri näin..veit snat suustani. Ja talven aikaan kun ei sesonki..Suvi tarjoilee sellaista kanakeittoa joka on harmaata kuumaa vettä ja yksi ruokalusikallinen seassa kanan jotakin rekuja. Se maksoi muuten 10 liiraa..Heh. Tultiiin huijatuksi petetyksi ja tuossa edellä mainittu kuvaus Suvista pitää 110% paikkansa. Tuli nyt sitten mitta täyteen. Kiitos vaan muitakin paikkoja löytyy ja paljon parempia.


      • OLLI4
        ALEXİNBAARİ kirjoitti:

        HİENOA ETTE ALEXİNBAARİ OLİ KOKO TALVİ KİİNİ REMONTTİN TAKİAA......AVAMME UUSİ KAUSİ 19 02 2011 TERVETULOAA

        EI PIDÄ PAIKKAANSA. ÄLÄ ALEKSI VALEHTELE NIIN KUIN TAVALLISESTI. tULE VAAN SUOMEEN RAKENTAMAAN HIIHTOKESKUSTA. jOTA OLET SUUNNITELLUT VIISI VUOTTA.


    • junttibaarit

      Mekin käytiin tutustumassa viime kesänä noihin Aleksin ja Heikin baareihin kun niistä niin monet puhuvat. Aleksin baarissa oli tosi ärsyttävä tapa sillä naistarjoilijalla ravata viiden minuutin välein pöydässä kysymässä että maistuuko ruoka. Ja muutenkin tosi ahdistavaa että seisoivat siinä selän takana vahtimassa kun syötiin. Heikin baarissa myös tosi ahdistavat tarjoilijat! Kuka antaa luvan tulla iholle? Suomessa sentään saa syödä rauhassa ravintolassa ilman tarjoilijoiden lääppimistä! No eipähän tarvitse enää noihin paikkoihin mennä! :)

    • ei Suomi-baareja...

      Juu, samaa mieltä tuosta häiriköinnistä. Antaisivat ihmisten syödä rauhassa! Jatkuvasti on joku kyselemässä, miten menee, kaikki hyvin, haluatko uuden drinkin... Mutta... yritäpä pyytää laskua... ei kuulla, ei nähdä... miten se takkuaakin siinä vaiheessa... ja jos odotat - sitten, kun laskun vihdoin olet saanut ja rahat laittanut arkkuun/kansioon - jotain vaihtorahoja, se se vasta kestääkin... vaikka olisit ainoa asiakas...

    • kiittimulleriitti

      Todella ala arvoista touhua tuolla Aleksin baarissa,nyt tuli jälleen koettua se viime viikolla, jatkuva ahdistelu ja tyrkyttäminen kun haluaisi rauhassa istua ja nauttia pöydässä,inhotavaa. Hinnat alkaa olla ruoka listassa kuin jossakin huippu ravintolassa,mutta baarin pitäjän pitäisi myöskin huomioida siinä vaiheessa myös ruoan taso ja laadukkuus,mutta näin ei näköjään ole,syömäni pihvi oli kuin kuiva kengän pohjallinen,jänteitä täynnä.

      • mure3

        äLKÄÄ SYÖKÖ SELLAISESSA BAARISSA MISSÄ JUOMIA SOTKETAAN. ERÄS KOKKI KERTOI MINULLE ETTÄ RUOKAA ON PALJON HELPOMPI SOTKEA.


    • Hoponpoppoo

      Tykkäsimme Alexin baarista ja myöskin tästä Heikin baarista! Monena iltana vierailimme molemmissa paikoissa, rehellistä porukkaa. Ei moittimista!
      Itse ostoskassien lomassa jätin käsiveskan taksiin viimeisenä iltana. Alexin baarin Alexi ja Heikin baarin Ilyas auttoivat keskellä yötä etsimään taksia, vaikka heillä on vain pari tuntia aikaa nukkua....
      Ei löytynyt, mutta kun olimme jo Suomessa, Alexi ilmoitti, että oli löytänyt taksin ja laukku on hänen kassakaapissa tallessa. Laukussa oli kamera, kännykkä ja muu tavara tallessa. Matkatoimisto haki sen ja sain laukkuni takaisin. Voi kuinka rehellisiä ihmisiä!!!

      Kiitos Alexille ja tullaan kesällä taas käymään! =)

      • Höpö1

        Joo, Höpön pöppöö....


    • alanyafani1

      No ei tosiaan joo tarvitse enään käydä tuossa Aleksin baarissa,tosi tyrkky meininkiä ja laskua sai toden totta odottaa,hitto mikä tyyli hoitaa bisnestä, yhdyn samaan että ruoka rauhasta ei ollut tietoakaan,koko ajan joku kyhnäämässä selän takana. Ruoan laatu oli laskenut 2vuoden takaisesta,oiskohan kokki vaihtunut...

    • 13+15

      Näkyyköhän Alexin baarissa jääkiekon sm-liigan finaalit?

    • :)

      Ei varmaan, laulavat siellä mieluummin karaokea. :)

      • Onko siellä

        vesiliukumäkeä?


      • 4+11

        Kerran olin Heikin baarissa suomen mm-kisa ottelua katsomassa, niin tosiaan sielläkin piti sitä karaokea hoilottaa samanaikaisesti. Oli kuitenkin tullut sen verran paljon valituksia, että seuraavan pelin sai ilman sitä hoilottamista katsoa ja viellä Mertarannan selostuksella.


      • b3rrrbb
        Onko siellä kirjoitti:

        vesiliukumäkeä?

        Ei tiedä. saattaa vaikka ollakkin.


    • 17+11

      Alexi mielummin todellakin laulattaa karaokea, veti hirveet herneet kun viime kesänä meitä lähti monta pöydällistä kippikseen kattoon lätkään kun tiedettiin että se sielä pyörii, omapahan oli valintansa.. :D en ole viime elokuun jälkeen alexin baarissa käynyt mutta korviin on kuitenkin kantautunut se kuinka se sielä minua on edelleen haukkunut :D

    • helkky3

      onko tämä se baari missä se tarzan on missä tulee puukosta ja jne... miksi te ihmiset menette sinne ja siiten valitatte miten huono palvelu jne. en minä viitti edes uteliaisuuttani mennä tuollaisiin paikkoihin.! viikon lomalla on muutakin tekemistä kun katsella paikallisen pelleilyä?!!

      • helkky 3

        vai oliko se sittenkin se askon baari...?


    • Jätän väliin

      Molemmat paikat ihan ala-arvoisia. Parempi kiertää kaukaa.

    • 18+18

      Se missä on / on ollut tarzan töissä ni on planet / askon baari ja kyseinen paikka on ollut myynnissä, että en edes tiedä onko enään auki.. :) tuskin. ainakin toivon niin.

      • turkuri

        Hehee;) Aleksin ja Askon baarit kannattee kiertää kaukaa jos ei halua tulla höynäytetyksi. Molemissa kusetus meininki ja kierot omistajat, ja omistajat vielläpä keskenään tuttuja ja haukkuvat toisiaan minkä ehtivät:::))) ihan sama onko turkkilainen vai kurdilainen,samanlaisia ovat luonteeltaan...


      • summerholi
        turkuri kirjoitti:

        Hehee;) Aleksin ja Askon baarit kannattee kiertää kaukaa jos ei halua tulla höynäytetyksi. Molemissa kusetus meininki ja kierot omistajat, ja omistajat vielläpä keskenään tuttuja ja haukkuvat toisiaan minkä ehtivät:::))) ihan sama onko turkkilainen vai kurdilainen,samanlaisia ovat luonteeltaan...

        Suunnitelmissa kesä loma Alanyaan. Hienoa että ihmiset infoaa tuollaisista paikoista,täytyy kiertää kaukaa nuo paikat. Onko tiedossa viellä paikkoja jota kannattee välttää????


      • Kurdit ovat
        turkuri kirjoitti:

        Hehee;) Aleksin ja Askon baarit kannattee kiertää kaukaa jos ei halua tulla höynäytetyksi. Molemissa kusetus meininki ja kierot omistajat, ja omistajat vielläpä keskenään tuttuja ja haukkuvat toisiaan minkä ehtivät:::))) ihan sama onko turkkilainen vai kurdilainen,samanlaisia ovat luonteeltaan...

        äärimmäisen raakoja naisilleen.

        Suomilutkia toki lirkuttelevat maailman helpoimman pillun toivossa...


    • mari granlund

      kiitos Alexin porukalle,kyllä oli kivoja iltoja siellä. olimme äitini kanssa juuri viikon lomalla siellä,kotiin tultiin eilen. minulla niin ikävä sinne että ehkä kesällä tai viimeistään syksyllä täytyy päästä sinne.

      • Kuka mistäkin tykkää

        Hienoa, että lomanne onnistui ja illat Alexin baarissa olivat viihtyisiä. On kuitenkin hyvä, että myös niistä toisenlaisista kokemuksista kerrotaan.

        Alanyassa käydessäni olen ruokaillut niin Suomi-kuppiloissa kuin aidosti turkkilaisissakin. Suosittelen turkkilaisia, koska niissä on yleensä maukkaampi ruoka halvempaan hintaan.

        Mutta - jos karaoke ja henkilökunnan maireat, liehittelevät joutavanpäiväisyydet viehittävät, silloin suunnaksi Alexin (Heikin, Tepon tai mitä niitä Suomi-painotteisia nyt tällä hetkellä onkaan) baari. Ja pientä tarkkuutta, kun laskun aika tulee niin säilyy hyvä mieli vielä poislähdön jälkeenkin.


    • sinikka.ou

      "suvi" ja "aleksi" , en oo toisia samanlaisia kusettajia elämäni aikana tavannut! kusettivat vanhan miehen naimisiin "suvin" kanssa, veivät rahat ja ukolta lähti vielä henkikin..
      paskaa jauhavat minkä kerkeävät ja laskuun tulee aivan varmasti extraa!
      Light colakaan ei oo lighttia vaan vettä ja colaa! Pillitkin pestään raanavedellä, itse omin silmin nähnyt.. ällöttävää!
      Alexi luulee omaavansa pelottavan auktoriteetin ku huutaa ja rähisee tarjoilijoille.. Väsynyttä sakkia, "Suvista" puhumattakaan..
      En ikimaailmassa suosittele tätä paikkaa kenellekään!

      • voi että:)

        Kyllä mun täytyy ihmetellä, että ihmiset matkustaa ulkomaille ja sitten istutaan iltakaudet jossain suomi-baarissa, jossa muka joku puhuu pari sanaa suomea. Ja viedään rahat, niin että pölisee.
        Mitä ihmettä?? Me oltiin 2 viikkoa Alanyassa, eikä käyty yhdessäkään aleksin, heikin tai muissa paikoissa, joissa saa maksaa ittensä kipeeksi.

        Voihan karaokea laulaa täälläkin, ja halvemmalla. Kukaan ei höynäytä......


      • annebaba

        Olipa tässä paljon keksittyjä juttuja. Ei "Suvi" ollut ainakaan kuukausi sitten mennyt naimisiin jonkun miehen kanssa ja vieläpä viety henkikin. Kyllä on vastuutonta kirjoitella tällaisia nimettömänä ihmisten luettavaksi. Kirjoittaja voisi käydä paikallisessa terveyskeskuksessa tarkistuttamassa, onko lääkitys kohdallaan.


      • puupääp
        voi että:) kirjoitti:

        Kyllä mun täytyy ihmetellä, että ihmiset matkustaa ulkomaille ja sitten istutaan iltakaudet jossain suomi-baarissa, jossa muka joku puhuu pari sanaa suomea. Ja viedään rahat, niin että pölisee.
        Mitä ihmettä?? Me oltiin 2 viikkoa Alanyassa, eikä käyty yhdessäkään aleksin, heikin tai muissa paikoissa, joissa saa maksaa ittensä kipeeksi.

        Voihan karaokea laulaa täälläkin, ja halvemmalla. Kukaan ei höynäytä......

        höynäytetään suomen baareissaki ja varsinki tosi humaltunutta, että sillee.


      • mure4
        annebaba kirjoitti:

        Olipa tässä paljon keksittyjä juttuja. Ei "Suvi" ollut ainakaan kuukausi sitten mennyt naimisiin jonkun miehen kanssa ja vieläpä viety henkikin. Kyllä on vastuutonta kirjoitella tällaisia nimettömänä ihmisten luettavaksi. Kirjoittaja voisi käydä paikallisessa terveyskeskuksessa tarkistuttamassa, onko lääkitys kohdallaan.

        Kyllä Suvi on ollut naimisissa. Ei kylä ole ollut miehensä kanssa samassa sänkyssä. Sukunimi on Vuorisalo. Ja asia pitää paikkansa. En minäkään tunnustaisi.


      • tuttu paikka
        mure4 kirjoitti:

        Kyllä Suvi on ollut naimisissa. Ei kylä ole ollut miehensä kanssa samassa sänkyssä. Sukunimi on Vuorisalo. Ja asia pitää paikkansa. En minäkään tunnustaisi.

        Vuorisalo ei ole enää suvin sukunimi vaan Aydin. Vanhempansa eivät tienneet siitä liitosta mitään.


    • :)

      Mikä muu oli keksittyä? Kyllähän sillä "Suvilla" oli pyrkyä naimisiin, mutta ei tainneet paperiasiat hoitua... Myös hengenmeno taitaa olla vahvasti liioiteltua?

      Mutta... Alexin baarissa on kyllä turisteja "rahastettu" useillakin eri tavoilla. Laskusta saattaa löytyä tuplamäärä juotuja Efeksiä, maksat laatukonjakista, vaikka eteesi kannetaan paikallista "rojua", drinkin alkoholiosuus kutistuu (lasissa - ei laskussa!) illan edetessä, liirat muuttuvat laskutusvaiheessa euroiksi... Näin joissain muissakin "Suomi-ystävällisissä"-paikoissa tapahtuu, kokeilkaa itse. :)

      Hyvää lomaa!

    • ++354++

      Alexin baari jättää palkat maksamatta henkilökunnalleen. Siksi sieltä lähtenyt vanha porukka pois Happy Vikinkiin.
      Sama jos turisteita pyydetään tuomaan jotain tuotetta Ruotsista tai Suomesta, niin tuotteet jätetään maksamatta tuojalle. Itse koettu juttu.

      Lisäksi musiikki on niin kovalla ettei siellä voi keskustella!

    • annette61

      Meillä oli ainakin hauskaa Alexin baarissa vkolla 36-11, kyllä siinä arki unohtui!!
      Harmittaa kun ei oltu kun viikko,ikävähän hlökuntaa tulee,mutta maassa maan tavalla!!!

    • Hhanna.

      Minullakin on pelkästään hyvää sanottavaa Alexin baarista! Viime vkolla tuli kotiuduttua Alanysta ja ensimmäistä kertaa tuli nyt vierailtua Alexin baarissa.. Miellyttävä henkilökunta eikä meitä ainakaan millään lailla koitettua huijata taikka tuputtaa mitään liikaa! Ikävä niitä ihmisiä :) Positiivinen kokemus oli, aiemmin kun ollaan vierailtu Suomipaikoista vain Heikin baarissa. Vaihtelu virkistää! Varmasti tullaan ensi reissulla ensi tilassa poikkeen Alexin baariin :) Can't wait!

    • efestä kiitos

      Tultiin vasta Alanyasta ja tulihan tuo Alexin baarikin koettua.Onko "Suvi" se konkkanokkainen Turkkilaisnainen? Oli aluksi ystävällinen kun otettiin pari pilseniä. Mutta jäi tosi teennäinen kuva koko ämmästä.Itse jätin sen paikan sen jälkeen väliin,mutta eräs seurueestamme poikkesi siellä iltakaljoilla ja väitti kivenkovaan kaljaa laimennetuksi..

      • tuttua touhua

        Turkissa ihan virallisesti laimennetaan kalja ja tätä touhua on tullut todistettua yhden jos toisenkin baarin sisällä... vettä survotaan sisään suoraan kraanasta ja olut tuodaan asiakkaalle 3-4% heikompana. Ja jos valitat asiasta, olet rasisti.


      • tuttua touhua kirjoitti:

        Turkissa ihan virallisesti laimennetaan kalja ja tätä touhua on tullut todistettua yhden jos toisenkin baarin sisällä... vettä survotaan sisään suoraan kraanasta ja olut tuodaan asiakkaalle 3-4% heikompana. Ja jos valitat asiasta, olet rasisti.

        Pullokaljaa olen yleensä tilannu eikä sitä ole laimennettu ;)


      • ei enää alexin baari
        Kisuli_75 kirjoitti:

        Pullokaljaa olen yleensä tilannu eikä sitä ole laimennettu ;)

        Mutta se pullokin pitäisi avata vasta pöydässä asiakkaan nähden.


    • akka ja sen ukko

      Tultiin juuri Turkista ja tuli istuttua ko.baarissa.Meillä ei ainakaan valittamista. Mukavaa oli ja tarjoilu pelasi niin ruokien kuin juomienkin osalta.Henkilökunta oli mukavaa ja ystävällistä.Kahvilla tuli poikettua päivisin.
      Ainoa paikka joka oli iltaisin täynnä sillä kadulla varmaan kertoo siitä kuinka suosittu paikka on.
      Terveisiä sinne ja vuoden päästä tullaan uudelleen.

    • eräs matkalainen

      Olen käynyt useampaan kertaan alanyassa ja kuullut niin paljon pahaa alexin baarista että kannattaa todellakin välttä tuota paikkaa. Puhuvat pahaa asiakkaista, haukkuvat aiheettomasti h....iksi, todellisia tekopyhiä. Juomissa voi olla mitä vain ja laskut on ihan mitä vaan. Siellä ei todellakaan ole asiat reilassa. Jos on vähääkin itsesuojeluvaistoa niin siellä ei kannata todellakaan käydä.

      eräs matkalainen

    • kohta Turkkiin

      Onko näin?

      • Alanya-fani

        On takuulla!!!On sen verran kokemusta Alanyasta ja paikallisista ravintoloista,joskaan ei juomakulttuurillista,ja se siinä hauskaa onkin kun ei alkoholi ole tärkein juoma eikä tärkein tekijä kun ravintolaan menee,niin huomaa kuinka aidot turkkilaiset ravintolat ovat todella hyviä kohteita turisteille joille ei kännääminen ole tärkein asia,päin vastoin,saat todella hyvän kohtelun "aidoissa turkkilaisissa ravintoloissa",niissä ei takuulla "kuseteta",vaan kohdellaan todella hienosti turistia!Kokeile ja vertaa,tulet itsekin huomaamaan mikä ero on "paskalla ja pannukakulla"!!!!Nämä Alexin,Kippis,Heikin ja Askon-Baarit ovat sellaisia paikkoja joissa omistajat ovat käyneet "muuallakin kuin Turkissa" ja ollaan "muka" maailman miehiä ja naisia....tosi roska sakkia!!!!Kannattaa ulkomailla yleensäkin kokeilla kyseisen maan ruokapaikkoja,ja kaikkea muutakin kys.maan tarjontaa!!Eikö sitä sen vuoksi ulkomaille mennä?Hyvää lomaa "aitojen turkkilaisten seurassa,ei sellaisten sekarotuisten kuin em.ravintoloiden omistajat ovat"!


    • Kallis opetus

      Alxin baarista lisää negatiivista. Asiakas, joka tilasi loppulaskun sai käteensä 740tl laskun. Asiakas sanoi ettei hän ole juonut tällaista määrää alkoholia. Mustafa väitti , että tämä nainen olisi tarjounnut muille kierroksia. Siinä tilanteessa tulee taas mieleen miksi laskuja ei ole hoidettu joka kerta pois väärinkäsitysten välttämiseksi ja kontrollin pelaamiseksi. Asiakas on erittäin heikoilla laskun maksu tilanteessa jos kutsutaan poliisi tai zabita paikalle.
      Jos asiakas on juonut paljon alkoholia niin muistikuvat ovat epäselviä ja laskun loppusummasta on vaikea kelata. ja riidellä.

      • läheltä seurannut

        Alexin baari on todellakin monelle tutuksi tullut juuri huijauksesta....Siellä kun saa laskulle juoda...jos juot useampana päivänä,ja maksat loppulaskun,niin yleensä lasku on tuplattu tai jopa kolminkertaistettu...Siellä tarjotaan myöskin kotikeittoista kaikista eniten humaltuneimmille...minun poikakaveri sairastui kahdesta Raki-paukusta kahden päivän vatsatautiin,eikä ollut juonut muuta alkoholipitoista..Kannattaa varoa sitä ylen hyvää suomenkielentaitoista omistajaa,hänellä ei ole mitään muuta mielessä kuin "turistilta rahat pois".Ja kateellinenkin on,jos tietää sinun menevän naapuriravintoloihin,saat kyllä kuulla siitä..Hame sille miehelle täytyisi jonkun ostaa lahjaksi,eikä Whiskyä,suomal.Juhla-mokkaa,makkaraa..ostakaa Alexille hameita lahjaksi,sellainen juoruämmä ja p...npuhuja hän on!!!Ja...maksakaa lasku jokaisen käynnin jälkeen!!!!!


    • Lomalta juuri tullut

      Käytiin muutama päivä sitten Alexin baarissa, eikä siellä nyt noin hirveää ollut, mitä aiemmissa teksteissä lukee.

    • syyslomalla ollut

      Käytiin viime viikolla alexin baarissa yksillä drinksuilla ihan uteliaisuuttamme. Istuttiin puolisen tuntia ja se riitti. Palvelussa ei sinänsä mitään moittimista. Taitaa suomen lähiökapakat olla samaa tasoa karaokelaulajineen...

      • Urpolainen

        Aivan hirvee mesta!


      • Lortto.

        saitteko meisseliä?


    • fdhgj

      Suvi on todellakin ollut naimisissa suomalaisen miehen kanssa, LUMELIITTO, jotta pääsisi suomeen. Itse on tätä siellä kertonut. Suvillahan on suomalainen sukunimikin.. tai ainakin joku aika sitten vielä oli. Tämä vanha herra tosiaan kuollutkin nyt jo.. Suvilla kova yritys mennä naimisiin uudestaan suomalaisen miehen kanssa!! siis ihan lumeliitto meiningeissä, haluaisi oleskeluluvan suomeen.

      • omin korvin kuultua

        Joo,minäkin olen kuullut tuon saman tarinan,k.o naisen erittäin hyvältä turkkilaiselta ystävältä,ja se miehen kuolemakin on k.o baarissa aiheutettu.....
        Mikään ei siinä paikassa ole mahdotonta....rahanahneus,kateus,pirullisuus ja pahanpuhuminen,valehteleminen ja muu kieroilu on mennyt huippuunsa siinä "kapakassa"!Turistit eivät merkitse mitään muuta kuin rahaa,herra omistajalle ja hänen tyttöystävälleen!!!!


      • Kuuntelija Alanyassa
        omin korvin kuultua kirjoitti:

        Joo,minäkin olen kuullut tuon saman tarinan,k.o naisen erittäin hyvältä turkkilaiselta ystävältä,ja se miehen kuolemakin on k.o baarissa aiheutettu.....
        Mikään ei siinä paikassa ole mahdotonta....rahanahneus,kateus,pirullisuus ja pahanpuhuminen,valehteleminen ja muu kieroilu on mennyt huippuunsa siinä "kapakassa"!Turistit eivät merkitse mitään muuta kuin rahaa,herra omistajalle ja hänen tyttöystävälleen!!!!

        Minäkin kuulin hyvän ystäväni isältä (juristi), ettei pitäisi kirjoitella täällä kuulopuheita ihmisistä nimillä ja itse vielä nimettömänä.


    • turrkk

      onko sami - ömer vielä siellä töissä? :)

      • savonakat

        saako häneltä vielä ihanaa meisseliä kuten aikonaan?


      • jiuuuu

        ei oo sami siellä enään.. ei oo enään ketään vanhoja työntekijöitä.. ihan ihme hippiäiset pyörimässä :D


    • jiiboy

      jos nämä kirjotukset pitää paikkansa niin se paikka on pistettävä nurin, mutta ihan uteliaisuudestani menen kesänreissullani käymään siellä niin katotaan pitääkö nämä kirjotukset paikkaansa . alexin baari ei hyvältä kuulosta :/

    • bunny

      jiiboy suurin osa ihmisistä on täysin erimieltä :) minä olen sitä mieltä että eiköhän siellä turkissa ihan jokaikinen kauppias / ravintoloitsija jollain tavalla kuseta ;) kannattaa käydä tsekkaamassa paikka ja sitten sanoa uudelleen :)

    • Aina samaa

      Kuppilan omistaja hykertelee! Ilmaista mainosta pidetään esillä kuukausia.

    • Lähtisikö Turkkiin?

      Kävin Turkissa reilu kymmenen vuotta sitten ja mietin lähtisikö käymään. Kanarialla on tullut käytyä vuosittain. Suomipaikoissa on tullut usein illalla myös istuttua, mutta ei tulisi mieleenikään syödä siellä. Myös Thaimaassa oli suomipaikka ruokailun suhteen aivan epäviihtyisä ja kallis - en kyllä syönytkään siellä. Iltaelämä kuitenkin kiinnostaa ja mm. suomalaiset naiset. Oudolta kuulostaa tuo juontipuoli? Normaalistihan maksetaan paukut heti ja samantien. Ei taida saada ollenkaan rehellistä juotavaa esim. lonkeroita. Kun näitä lukee, tuntuu että viitsiikö mennä paskajuomia juomaan. Kai siellä on myös skandinaavisia ravintoloita, jotka tuntuisivat myös iltaelämässä kiinnostavan - diskot ei? Liekköhän taksitkaan rehellisiä? Monet ihmettelevät, mutta esim. minä kohtuullisen kielitaitoisenakin tykkään istuskella myös suomalaisten kanssa lomareissuilla, vaikka töissä ruokapöydässä naureskelevatkin.

      • billytheboy

        Kannattaa mennä Turkkiin. Hyvä paikka! Mielestäni Alexin baari oli hyvä mesta kuten myös läheinen Heikin baari. Muissa suomipaikoissa ei käyty mutta mukava se joinakin iltoina oli nähdä suomi meininkiä ulkomaan tapaankin suomi baarissa =)
        Mennään kesällä taas ja kyllä ne oluset suomibaareissakin täytyy käydä juomassa. Alexilla en ole syönyt mutta ainakin Heikillä oli myös loistoruokaa =P

        Ja kannattaa itse tsekata paikka, kaikki juorut ei ole ihan totta...

        Peace!


      • Billyboy on
        billytheboy kirjoitti:

        Kannattaa mennä Turkkiin. Hyvä paikka! Mielestäni Alexin baari oli hyvä mesta kuten myös läheinen Heikin baari. Muissa suomipaikoissa ei käyty mutta mukava se joinakin iltoina oli nähdä suomi meininkiä ulkomaan tapaankin suomi baarissa =)
        Mennään kesällä taas ja kyllä ne oluset suomibaareissakin täytyy käydä juomassa. Alexilla en ole syönyt mutta ainakin Heikillä oli myös loistoruokaa =P

        Ja kannattaa itse tsekata paikka, kaikki juorut ei ole ihan totta...

        Peace!

        kuuluisa homotermi.

        Esim. Filippiineillä se on yleinen homoseksuaalista käytettävä termi. Ollut vuosikymmeniä.


    • niina22

      suosittelen kyllä turkkiin lähtöä ehdottomasti! :) voin sinisilmäisenä blondina sanoa että miehet kyllä ovat aika mielissään blondeista mutta kyllä siellä ihan rauhassa saa kulkea kunhan tekee selväksi ettei halua mitään! ole ollut alexin baarissa ja hyvin mukavalta paikalta vaikuttaa hurmuritarjoilija poikineen ! alanya on ihana paikka ja sinne nyt tänä keväänä 3 kertaa menossa :)

    • :)

      Vieläkö Alexin baarissa on sama meininki kuin aiempina vuosina?

      • Kyllä vaan

        Suomalaiset "ladyt" saavat keppiä illemmalla.


    • Marjus

      Kyllä Alexi osaa hommat miten juopuneita kustaan silmään. Osaa se Suvikin joka on ollut hyvänä oppilaana.

      • mattis

        Minusta se Suvi on kaikkein pahin, yritti varastaa meidänkin vapputarvikkeet.


      • öööpppp
        mattis kirjoitti:

        Minusta se Suvi on kaikkein pahin, yritti varastaa meidänkin vapputarvikkeet.

        Meiltä taas hävisi kamera pöydästä. !!!!


      • 27.3
        mattis kirjoitti:

        Minusta se Suvi on kaikkein pahin, yritti varastaa meidänkin vapputarvikkeet.

        Yhdeltä kaverilta varastettiin kamera pöydästä. !


      • Alanaia

        Mun tutulta katosi kamera pöydältä!


    • bellanella

      Oltiin viime viikolla Alexin baarissa, ei kustu silmään ja kivaa oli muutenkin. Illan lopuksi saatiin vielä kyyti hotellille.

      • Saitteko

        viel'ä hieman myöhemmin keppiä kellarissa?

        melaa mekkoon?

        Munuaista snätsiinne?

        Fiilaten ja höyläten?

        Jiggy Jig?


    • bellanella

      Olipa idioottimainen kommentti taas tuokin. Olimme perheen kanssa Alexin baarissa.

      • annette61

        Ei kaikki halua muuta kuin pitää hauskaa ja mennä hotellille nukkumaan. Meidät ainakin on viety Alexilta aina kiltisti hotelliin,ilman kaksimielisyyksiä.


      • Ai ei kaksin
        annette61 kirjoitti:

        Ei kaikki halua muuta kuin pitää hauskaa ja mennä hotellille nukkumaan. Meidät ainakin on viety Alexilta aina kiltisti hotelliin,ilman kaksimielisyyksiä.

        '
        Mites threesome?


    • hasan demirbek

      hasan demirbek

    • Tyylinsä kullakin...

      Olipa huvittavaa lukea tämä keskusteluketju. Näin huonoja kommentteja/kokemuksia baarista, ja kuitenkin porukka menee sinne "kokeilemaan onneaan" kerta toisensa perään.

      Olen käynyt Turkissa kymmenisen kertaa, Kaikenkaikkiaan 40-50 ulkomaanmatkaa kaikenkaikkiaan.

      En ymmärrä, kuka viitsii mennä lomallaan johonkin Suomi-baariin katselemaan suomalaisten kännäämistä. Eikös ulkomaille mennä tutustumaan paikalliseen elämään ja ottamaan eroa arkipäivästä? Olemme matkaseuralaiseni kanssa kiertäneet kaukaa Suomi-baarit, isot hotellit ja keskustan isot ravintolat, jotka ovat ilta illan jälkeen täynnä suomi-/ruotsi-/saksaturisteja.
      On löytynyt loistavia pikkuravintoloita, todella hyvää ruokaa ja paikallista tunnelmaa. Laskut ovat olleet kohdallaan, jos joku liira joskus on lisätty loppusummaan, niin eipä niillä summilla täällä kotomaan baarissa olisi viinilasillistakaan saanut. - Joten hälläväliä...

      Mutta vaikka en lomareissuilla suomalaisbaareissa viihtyviä ymmärräkkään, toki sen ilon niissä istuville suon.Minun ei niihin todellakaan tarvitse poiketa. Kukin taaplaa tyylillään.

      Ja lopuksi: Emme ole eläkeläisiä, eikä ole turkkilaisia "poikaystäviä"

    • SimoRo

      Alanyan lomallamme kävimme muutamana päivänä Alexin baarissa eikä meillä ole kyllä mitään negatiivista sanottavaa.Mukava Mustafa ja henkilökunta,lapsillemme tuotiin popcornia ja tikkareita ja aikuisille teetä jälkkäriksi.Laskut pitivät paikkaansa eikä ollut mitään kusetuksen makua.Kiva ja rento meininki!

    • Ko baari

      on täynnä ilmaisia suomaalaisia huoria.

      • Kävelijä/huomioija

        Mistä tuollaisen heitit? Olen siellä useampana iltana vuosien varrella istunut ja tehnyt huomioitani. Itse en alkoholia juo ollenkaan. Olen istunut eri aikoina iltaisin.
        Kertoja on useita, koska kävelylenkkini kulkee parisen kertaa viikossa paikan ohi.
        Siksi ihmettelen kommenttiasi.
        Henkilökunta heittää huulta ja juttelee asiallisesti. Minulla on asiasta vuosien kokemus. Siksi ihmettelen sanojasi.


      • Niin minäkin
        Kävelijä/huomioija kirjoitti:

        Mistä tuollaisen heitit? Olen siellä useampana iltana vuosien varrella istunut ja tehnyt huomioitani. Itse en alkoholia juo ollenkaan. Olen istunut eri aikoina iltaisin.
        Kertoja on useita, koska kävelylenkkini kulkee parisen kertaa viikossa paikan ohi.
        Siksi ihmettelen kommenttiasi.
        Henkilökunta heittää huulta ja juttelee asiallisesti. Minulla on asiasta vuosien kokemus. Siksi ihmettelen sanojasi.

        ihmettelen sinun sanojasi.

        Mitä helvettiä sinun aamulenkkisi liittyy mihinkään?

        Yöllä siellä huorataan!


    • Don Juan

      Kiitti vinkistä, kierrän kaukaa!

    • Tarkkailija nurkasta

      Minä olen huomioitani tehnyt illalla klo 18-01 välisenä aikana, Silloin olen istahtanut Alexin baariin soodalle tai jollekin muulle alkoholittomalle juomalle. Välillä on ruokaislijoita, vailla laulavat karaoketa. Tarjoilijat juttelevat asiallisesti ja antavat ihmisille ruokarauhan.
      Nurkasta näkee koko ravintolan ja samoin tarjoilijat ja heidän käytöksensä asiakkaita kohtaan.
      Onko sitten meno erilaista viikonpäivistä riippuen? Tuohon en pysty ottamaan kantaa.
      On myös tullut vastaan erityisen humaltuneita asiakkaita, jotka ovat tilanneet monennäköisiä juomia pöytänsä täyteen. Jos ne kipataan kaikki alas ei se ole ravintolan vaan asiakkaan vika.

    • turisti

      Pistäydyin kyseisessä baarissa toukokuussa lomallani,tiedustelin postin siaintia jolloin
      kyseinen naisihminen otti kortit ja lupasi toimittaa ne postiin,eipä ole kortteja perille
      tullut.Poikani kyllä pahoitti mielensä kun isovanhemmat oli odottanut korttia eikä
      niitä tullutkaan,ilmeisesti tilattiin liian vähän.Paikka oli muutenkin epäsiisti joten en
      suosittele :)

    • Alanyalove

      Kesäkuussa käytiin ja olimme äitini kanssa erittäin tyytyväsiä Alexin baarin palveluun. Henkilökunta oli erittäin mukava.
      Söimme vain kanasalaatit, oli hirveän isot ja erittäin maistuvat annokset.
      Ennen pääruokaa, eli kanasalaatteja, saatiin se alkupala 'leipä' ja ruokailun jälkeen hedelmäsalaatit, ilmaiset drinkit, kirsikoita ja popcorneja. Ja ei muuten kusetettu, koska laskussa oli tosiaankin vain kaksi kanasalaattia, eikä mitään ylimääräistä. Suosittelen kyllä kyseistä paikkaa :)

      • Teukka

        KYllä nyt valehtelet. Aleksin baarissa ei ole mitääm isoa annosta ja erittäin maistuvaa. Ei ainakaan hyvältä maistuvaa.


    • Lady in red

      Ihmettelen suuresti miten juuri tästä kuppilasta kirjoitetaan näin paljon negatiivista! Jos kun näin on, ei tosiaankaan tule edes mieleen mennä käymään. No thanks!
      Onko mistään muusta ravintolasta näin paljon ja innokasta juttua kuin tästä? Ei ole, joten tämä putiikki on varmaan lopun alkumetreillä, viimeistään kohta.

      Omistajalle sellainen vinkki, että emme ole koskaan teillä käyneet, mutta kun joka puolelta tulee vain huonoa juttua, emme myöskään tule. Emmekä ole ainoita, jotka huonon kritiikin vuoksi jättävät tulematta.

      Aika on rahaa! Myös lomalaisille =)

      • Hanna79

        Kannattaa varoa paikkaa. On todellakin pahimman luokan huijareitA. Suvi on kiero ja kateellinen nainen, kuulin että hakkasi yhden suomalaisen naisen henkihieveriin alexinbaarin vessassa!!! Jopa murhaamisista puhutaan. Tosi pelottavaa. Asun alanyassa, liika tietämättömyys olisi valttia.


      • mispeli
        Hanna79 kirjoitti:

        Kannattaa varoa paikkaa. On todellakin pahimman luokan huijareitA. Suvi on kiero ja kateellinen nainen, kuulin että hakkasi yhden suomalaisen naisen henkihieveriin alexinbaarin vessassa!!! Jopa murhaamisista puhutaan. Tosi pelottavaa. Asun alanyassa, liika tietämättömyys olisi valttia.

        Hanna79:
        Voisi olla ihan hyvä tutustua paikkaan muutenkin kuin kuulopuheiden perusteella. Käväsepä ihan itse toteamassa.
        Pitääpä soitella, ja kysellä ihan itse, minkä idiootin Suvi on tällä kertaa joutunut saattelemaan vessasta pois. Näin se menee. Minäkin asun Alanyassa. Enkä ymmärrä kommenttiasi, "liika tietämämättömyys olisi valttia"? Voihan se tietämättömyys tietenkin olla pelottavaa, mutta ehkä pitäisi silloin ottaa asioista selvää. Varsinkin ennenkuin hutkii ihmisiä julkisesti.


    • Höpö Höpö

      Kilpailu on kovaa baareissa Alanyassa.
      Tylsää silti nähdä, että tällä palstalla otetaan näin asiaankuulumattomia kovia aseita käyttöön.
      Pitääpä soitella "Suville", onko jo nähnyt viimeisimmät julkaisut. Kesäkuussa viimeksi istuttiin nenäkkäin, ja tästäkin palstasta oli puhetta.
      Suvi on mukava nainen. Täällä on vähän vaikeaa puolustautua nimettömiä herjaajia vastaan. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko ihan kaikkea hölynpölyä, mitä täällä kirjoitellaan.
      Jos jostain, niin suomalaisten käytöksestä olisin huolissani. Enemmänkin koin myötähäpeää joidenkin maanmiehieni käytöksestä paikkakunnalla. Ravintolan on myös puututtava häiriökäyttäytymiseen. Alexinbaarilla on myös Facebookissa omat sivunsa, jonka kautta voi antaa palautetta tai kysellä asioista, jos nimettömien kantti antaa myöden.

      • Kusivatko paksut

        turistiluuskat juovuspäissään alleen?

        Luulis että se ei sentään turkinpoikaakaan kiihota.

        Vaikka kuseeehan ne lampaatkin julkisesti...


      • Myötähäpeä
        Kusivatko paksut kirjoitti:

        turistiluuskat juovuspäissään alleen?

        Luulis että se ei sentään turkinpoikaakaan kiihota.

        Vaikka kuseeehan ne lampaatkin julkisesti...

        Ei varmasti kiihota turkinpoikaa alleen kuseminen. Tuskinpa ravintolakaan haluaa tämänlaisia asiakkaita.
        Onnekseni en kusemista joutunut todistamaan, mutta yrjöjä vessasta siivoiltiin kyllä. Mikä nyt ei tosiaankaan baari vika ole.
        Eikä tosiaankaan pelkästään Alexinbaarin ongelma.
        Onneksi suomalaiset pääsääntöisesti ovat fiksua porukkaa.


    • lasse1-3-81

      Noh, 125 viestiä yhdestä ainoasta paikasta?!?!?! Onko muista ravintoloista näin paljoa mielipiteitä???

      • JuupasEipäs

        Tällä kyseisellä paikalla on aika pitä historia, johtuisko viestiketjun pituus jo pelkästään siitä. Kuppiloita avautuu ja sulkeutuu, vaihtaa omistajaa ja nimeä sesongeittain. Tämä ilmeisen kauan ollut olemassa, samalla omistajalla.


      • alexinbaari
        JuupasEipäs kirjoitti:

        Tällä kyseisellä paikalla on aika pitä historia, johtuisko viestiketjun pituus jo pelkästään siitä. Kuppiloita avautuu ja sulkeutuu, vaihtaa omistajaa ja nimeä sesongeittain. Tämä ilmeisen kauan ollut olemassa, samalla omistajalla.

        on ollu 13 vuotta ja vähintään 13 lisää vuotta samassa paikkassa sama yrittäjällä tervetuloa aina käymä meidän luona.


    • Low Rider

      Mistäpä joku satunnainen turisti voi historiasta tietää saatikka että kiinnostaisi tietää?
      Kyllä hyvä asiakaspalvelu kuuluu kauas mutta huono vielä kauemmas. Asiahan on niin, että jos et yhtään asiakasta pääst' pois pahoilla mielin, niin mistä voisit saada huonoa kritiikkiä? Ok, suurin osa pöhnässä, mutta kyllä näihinkin keksii ratkaisut jos vain haluaa. Ei se vaadi muuta kuin aikaa vähän miettiä. Jos aloittaa alkobisnekset, tulee osata myös ottaa vastaan kaikki liioittelu ja valehtelu jos sellaista ylipäätään on.

      rakastan Alanyaa, mutta vaadin myös hyvää palvelua. Jos minun kohdalleni sattuisi tuplarahastusta tms, voisinpa vannoa, ettei ko. putiikkia enää sen jälkeen ole tai jos on, niin aikamoiset sanktiot tulee maksettaviksi. Raha ei ole este.

      • Easy Rider

        Sillä lailla. Rahaa on, joten palvelua on saatava. Hintaan kuuluttava oksennusten siivous lattialta. Kännissä ja kihloissa on kiva olla. Artisti maksaa.


    • Juuri kotiutunut

      Tuli sitten meidänkin törmättyä tähän Alexiin. Hän auttoi laivaristelyllä kaveriaan, ja mukana oli myös yksi hänen työntekijänsä.
      Ainoa ahdistelutilanne viikon aikana oli tuolla laivalla heidän toimestaan.
      Olisi pitänyt varata pöytä, tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan kun heillä kuulemma on aina täyttä. Kun emme aikaa antaneet, alkoi hirveä painostus joka loppui vasta kun sanoin ettet pidä siitä että minua ahdistellaan. He eivät toki omasta mielestään ahdistelleet.
      Onneksi olin lukenut näitä palautteita ja tiesin kiertää paikan kaukaa.
      Ihan k-pää ukko, muuta en voi sanoa!

    • Alexin entinenasiaka

      Suosittelen HeikinBaaria siellä on hyvä ja ystävällinen palvelu,lisäksi paikka on erittäin siisti;)

      • Denizkizi.

        Tähän sopii hyvin vanha suomalainen sananlasku: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.


    • just___asking

      onko alexin baaria vastapäätä vielä "urheilubaari" cubana?

      • eri paikkoja

        Ei ole koskaan ollutkaan, Cubanaa vastapäätä on Alex restaurant eikä todellakaan ole sama kuin alexin baari.

        Alex restaurant ei ole suomibaari


    • muumi6

      En tiedä mitä ajatella näistä viesteistä.itse olin keväällä ja kävin myös Alexinbaarissa...alku meni hyvin ,mutta kyllä sai olla silmät avoimena laskujen suhteen, .juomia join vain pöydässä korkattuja joten niistä ei mitään valittamista...ruoka ihan hyvää...Palvelu hyvää...mutta ..jokin ei täsmää tähän yliystävällisyyteen kiva paikka olisi jos ....

    • tarkkailija,you know

      Suvı tosiaan kiehnaa miesten kimpussa, en tieda tekeeko sita tahallaan tai tietamatttömyyttaan. Ok palvelu muuten oli, mukavia poikia. Liikaa vaan kuullut paikasta, ja se pistı silmaan. Pitaisikohan taman paikan olla jo kiinni. Suvi taitaa olla nainen ilman omaa elamaa. Mustafa veti karaoken hyvin.

      • Pojat siis

        saavat "kiehnata", ovat vaan mukavia. Niinkö?


    • ...

      Eipä tullut yhtään ylimääräistä kertaakaan laskuihin (monena iltana siellä istuttiin juomassa), aina sai kyydin tai saattajan hotellille. Huolehtivat oikeasti asiakkaistaan. Özlem, Mustafa ja koko muukin henkilökunta tosi ystävällisiä! :-)

      • Kake22

        Aleksin oma kirjoitus.


    • tyttö

      Özlem taitaa enemmän kiehnätä naisten kimpussa..

      • vierailija99

        yksi tarjoilija siellä on aina kännissä ja muutenkin sekaisen oloinen.


      • otto1
        vierailija99 kirjoitti:

        yksi tarjoilija siellä on aina kännissä ja muutenkin sekaisen oloinen.

        onko kyseessä nais tarjoilija, olisiko suomalainen nainen? hän on sekavassa kunnossa ollut, puhui vähän ja vaisusti. huumeissa? syötiin alexinbaarissa, ruoat oli ok.


      • sfrg
        otto1 kirjoitti:

        onko kyseessä nais tarjoilija, olisiko suomalainen nainen? hän on sekavassa kunnossa ollut, puhui vähän ja vaisusti. huumeissa? syötiin alexinbaarissa, ruoat oli ok.

        Joo, ilmeisesti piikittää marihuanaa suoneen koko ajan, vai mitä se oli?


      • Mitenkähän
        sfrg kirjoitti:

        Joo, ilmeisesti piikittää marihuanaa suoneen koko ajan, vai mitä se oli?

        Marihuanaa piikitetään suoneen?


      • Denizkizi.
        Mitenkähän kirjoitti:

        Marihuanaa piikitetään suoneen?

        Se sulla ilmeisesti vielä kokeilematta?


      • 00911
        Denizkizi. kirjoitti:

        Se sulla ilmeisesti vielä kokeilematta?

        asiahan on nyt niin, että tällä baarilla on niin perkeleen huono maine, että vaikka siellä herskaa vedettäisiin suoneen ja myytäisiin tiskin alta, niin en ihmettele. toi marihuana menee aika överiksi. itse sivusta seuranneena ei voi muuta kuin ihmetellä, miksi ihmiset menevät kyseiseen puljuun. Istuin kesäkuussa muutamia hetkiä, en näistä huumejutuista tiedä, mutta juomat olivat myrkkyä


    • alanyan turisti

      Kiertäkää alexinbaari oikeasti kaukaa ketkä menette Alanyaan. Multa vietiin rahaa satoja euroja ja drinkit tosiaan kaksi yhden hinnalla-pelkkää mehua. piikkiin juotaessa sinne lisätään rutkasti enemmän mitä ei ole juonut/syönyt.ja rahasta vastataam väärin,hinnat muuttuvat euroiksi. Suvi on kylmä,kateellinen,katkera ja haukkuu turisteja huoriksi selän takana ja esittää kasvotusten ystävällistä.

      Suvi haluaisi helvettiin baarista mutta mustafa ei maksa palkkaa eikä näinollen pääse....ja mikä tää suomalainen nainen joka ollut keväästä saakka taitaa olla lesbo,suvin akka/koira.... huh huh....en koskaan palaa sinne baariin vien rahani ihan muualle.varokaa ihmiset !

      • alanyan turisti

        Täsmennän että tiedän paikan olen käyny vuosikymmeniä alanyassa(vuorotteluvapaalla) ja tiedän paikan monen vuoden takaa ja olin pidemmän aikaa tänä kesänä siellä ja olen puhunut asiasta mustafan kanssa ja hän on ylpeillyt sillä ettei maksa työntekijöilleen palkkaa ja vaihtuvuus on suurta.

        terv alanyan turisti

        juon aina drinkkejä enkä koskaan kaljaa tmv ja mehua ovat olleet


      • Joska

        Totta! Joo tunnen sen suvin akan/koiran ja kandee varoa kamojaan sen neidon ollessa paikalla. Katoilee kameroita, lompakoitas yms.. İtse myös otin omistajan kanssa yhteen pari vuotta sitten kun toi laskun ihan vikaan laskutetuista juomista. samantien alkoi uhkailu yms., Varokaa koko paikkaa.


    • asiakas1

      siis suvihan on suomalainen nainen.

      • löpölöpö

        No ei varmaan ole.


      • kikkeliskokkelis

        ei oo kyllä suomalainen


    • heikinfani

      Siis kenestä akasta te puhutte, onko kysymyksessä pitkähiuksinen vanha harakka, joka todenäköisti juonut koko elämänsä, ulkonäöstä päätellen. Laiha kuin seiväs. Tämäkö varastelee kameroita? Hyvä että suomalainen on liittynyt omistajien klaaniin, omistajathan niitä pyöveleitä ovat. Kerran pari istuin tänä vuonna tässä baarissa, minun mielestä kaikki ok. Ihmettelen vaan miksi tällainen suomalainen nainen hankkiutuu tällaiseen työapaikkaan, eihän asia minulle kuuluu. Mutta kumminkin, koiran hommaahan tuo on. On aikamoiseksi tämä mennyt. huh.

    • asiakas 1

      Suvillahan on suomalainen tyttö, lähes aikuinen jo. Näin hänet kesällä. Ja minulle kerrottiin että hän on Suvin tytär.

      • Tjs

        höpö höpö


      • kaikkeasitäkeksitään

        Mustafan tytär ja on Suomesta.


    • jorma85

      Moi olen ´Jorma kalajoelta jolla kasvaa vaatekaapissa pippeli kasveja.
      lisätietoa:
      -pierskely kasvattaa kasvia
      -kusi ravitsee
      -raikas ripuli rehevöittää
      lisätietoa saat pippelikasvista numerosta: 0504412447

      • jorma85

        kiva kuulla kasvista


    • oulu70

      johan on markkinat, höpölöpölöpölöpö.

      • a6511333

        Höpöhöpöhöpö. I see opposite a bar. Suvin naisystävä on palannut baariin ja fakta on se että hänen rahoillaan suvi lähti kotiinsa keskiturkkiin ja mustafa haki takas. Viereisessä ravintolassa kerrottiin kaikki. Naurattaa.


      • pauli11111
        a6511333 kirjoitti:

        Höpöhöpöhöpö. I see opposite a bar. Suvin naisystävä on palannut baariin ja fakta on se että hänen rahoillaan suvi lähti kotiinsa keskiturkkiin ja mustafa haki takas. Viereisessä ravintolassa kerrottiin kaikki. Naurattaa.

        Noniiin. Mie käyn vaan bellassa. Kuulin että asuntokaupoissa olllut tämän baarin kanssa ongelmia. Siis niiden monien lisäksi. Asuntokauppoja ystäväni tehnyt lapponia homesissa. Siellä mukava suomalainen nainen töissä. Tästä vaan kuulopuheita. Mutta huonoja sellaisia.


    • matkustelijat

      olen ollut alexin baarin asiakas jo kauan ja Mustafa ja Özlem ovat tosi ystävällisiä olleet aina meille ja auttavat kaikessa . olemme jo vähän varttuneempi pari, mut aina on ollut lämmin vastaanotto. Menemme taas syyskuussa ja varmaan mennään kyseiseen baariin. Älkää ihmiset aina haukkuko muita jos itellänne on kaikkien ihmisten kanssa vaikeuksia. Rakastan alexin baarin henkilökuntaa ja meen mielelläni taas sinne. juodaan oluita kylläkin maltillisesti

    • Iteku

      Viina on oikeesti ensin oikeeta, sitten haisee ja maistuu petroolita. Meitä ei pysty jujuttamaan . On käyty Alanyassa 88 luvulta lähtien. Sama on näissä ingulisive hotelleissa ei siihen hintaan saa kunnon valkkaria esim. Eikä muitakaan juomia surkeaa Turkki ja Alanya kusettaa meitä. Kohta ei tuu kuin absolutistit. Ei hyvältä näytä.

    • Brita-Marjaana

      Miten musta tuntuu, että jos viina on hyvää ja sitä on rajattomasti, niin kaikki on ok? V**ttu viinanko takia te sinne menette? Jos, niin miten en koskaan törmää känni-suomalaisiin? Ne jotka ovat kännissä, ovat poikkeuksetta brittejä, sveduja tai norskeja. Jokin tässä yhtälössä ei nyt täsmää.

    • Vihreä Sirkka

      Hei,kylläpä oli tarinaa kerrakseen.
      Minä olen myös käynyt monta vuotta Alanyassa lomillani.Olen käynyt syömässä paikallisten paikoissa ja hinnat ovat todellakin edullisempia, mutta alkoholiahan näissä paikoissa ei edes myydä.
      Alexissa käyn useamman kerran joka reissulla.
      En ole tullut huijatuksi,enkä känniin juotetuksi millään aineella.Joskus oma käsi on vienyt paukun tai oluen suuhun.
      Palvelu on hyvää ja toivoisin suomalaisten ravintolan pitäjien ottavan mallia näistä tarjoilijoista ja omistajista.Kohteliasta ja ystävällistä palvelua.
      Özlemille ja Mustafalle sanoisin, että mainos se huonokin mainos.Tälläiset keskustelut tekevät paikastanne kiinnostavan.:)
      Kaikkea hyvää, toivottavasti keväällä tapaamme taas !

      • onkoonko

        Alexilla kuulemma vaihtunut omistaja. onko kukaaa käynyt lähiviikkoina?


      • Käyskentelijä

        Alexinbaari on vaihtanut vetäjää 1.2.2016. Nyt siellä ovat vetäjinä Pekka ja Baris. Baari on siivottu lattiasta kattoon hygieniatason parantamiseksi. Samoin lattiat on pesty siten ettei likavanat näy kaakeleiden urissa. Keittiö on siivottu samoin ja koneistoa uusittu.Ei tuoksu enää pahalle. Samoin karaokevehkeet on vaihdettu toimivimpiin. Ei särise ja tärise. Laulujen määrä on todella iso. Avajaisia vietettiin 6.3.2016 maittavan kanakeiton voimalla, joka oli sanomattoman hyvää. Tupa oli täynnä. Kannattaisi varmaan alottaa uusi ketju, koska se olisi oikein uusia yrittäjiä kohtaan.


      • Kavee
        Käyskentelijä kirjoitti:

        Alexinbaari on vaihtanut vetäjää 1.2.2016. Nyt siellä ovat vetäjinä Pekka ja Baris. Baari on siivottu lattiasta kattoon hygieniatason parantamiseksi. Samoin lattiat on pesty siten ettei likavanat näy kaakeleiden urissa. Keittiö on siivottu samoin ja koneistoa uusittu.Ei tuoksu enää pahalle. Samoin karaokevehkeet on vaihdettu toimivimpiin. Ei särise ja tärise. Laulujen määrä on todella iso. Avajaisia vietettiin 6.3.2016 maittavan kanakeiton voimalla, joka oli sanomattoman hyvää. Tupa oli täynnä. Kannattaisi varmaan alottaa uusi ketju, koska se olisi oikein uusia yrittäjiä kohtaan.

        Kuulostaa hyvältä. Kävin vaimoni kanssa paikassa 2013 syksyllä ja hyvin epämääräinen tunnelma jäi paikasta..


    • Ruokahyvä

      Ollut maittavat tarjoilut pääsiäisenä 2016.

    • kävijät

      Oluet ja kanakeiton voi syödä kotipaikkakunnan lähikapakassa. Ei Alexin baarissa ole mitään erikoista, baari mikä baari joita löytyy joka paikasta.

      • Managerii

        Juurikin näin . Mitään uutuusarvoa ei tuo mukanaan se että on uudet omistajat räkälällä jollaisia on Alanyassa satoja.


      • Analiaarmi

        Ihan täysin kusetus paikka,feikki viinaa ja laskut aina sekaisin. Tuli jälleen koettua kantapään kautta.


      • räkälä

        Ihan seko paikka,ei vaihdu paska pussia vaihtamalla. Feikki viinaa ja ruoka ihan perseestä. Ja ikuinen laskujen sekavuus ongelma.


      • boring10

        Oltiin nyt elokuussa kyseisessä Alexin baarissa, ei tartte mennä enää ikinä, ruoka ihan kamalaa ja kusetusta ilmaiset drinkit ja jälkiruuat


    • harmistunut

      Pitkäaikaista "ystävää" yritettiin kusettaa tuomalla vesiolutta. Huomasin ja valitin ja meni kauan ennekuin sain uuden oluen. Harmittaa kun näin toimivat, menettävät vain asiakkaita ja maineensa. Rahanhimo on valtava!

    • Velipoika

      Hyvin ja asiallisesti on aina palveltu ja hommat ovat olleet henkilökunnallekin hanskassa ,eli ei mitään valittamista ,päin vastoin .

    • ehkämenossa

      Ketä uudet yrittäjät on? Facessa ainakin näkyi samat Mustafa ja Özlem..

    • Anonyymi

      Tuleepa melkein myötähäpeä baarin nykytilaa katsellessa. Ei yhtään oo uudistettu sitten kesän 2000 kun avattiin. Sama sisustus laattalattioneen ja puupaneeleineen kuin avajaisvuonnakin. Omistajat yhtä kuluneen näköistä sakkiakuin kuppilansakin.

    • Anonyymi

      Sama kusetus jatkuu edelleen. Rahan himo on raju. Kusetetaan turisteja ja pitkään asuneita.

      • Anonyymi

        No tämähän on Turkin normi juttu..oleskellut viim.20v täs maas paljonkin, eikä mikään muuttunut.Itse olen sen verran kova luu,että kaikki mahd.ostan isoista marketista . Hotellien kaikki kuitit vaadin ja säilytän.Nostan helvetillisen metelin,jos yritetään kusettaa tms. Enkä pelkää paikallisten uhoa ja rääkymistä,kun nolostuvat jäädessään kiinni kusetuksesta.
        Suomalaiset ovat niin helvetin hyväuskoisia hölmöjä,että hävettää..varsinkin vähä yksinkertaisempia ja kielitaidottomia kustaan silmiin minkä kerkee..tää ei ole suomi,älkää kuvitelko,että täällä on samat säännöt..hohoijaa ja tosta baarista
        en sano mitään kun en juopottele enkä vietä aikaa suomijuottoloissa..


    • Anonyymi

      Sama paska jatkuu.

    • Anonyymi

      Ei kait siinä mitään jos tykkää ponusta. Mutta kun pirtuakin on saatavana muutamalla eurolla pullo.

    • Anonyymi

      Kyllä wanha kansa tiesi. Jostain syntymäsaastasta todettiin, että se on yks turkkilainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe