Navin teline

Kestävää

Tekisin navigaattorille telineen raudasta. Eihän ko. materiaali haittaa satelliittisignaalien vastaanottoa?
Mistä kohtaa navia se signaalien otto tapahtuu? (etten peitä liikoja) :-)

7

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahvigator

onhan se vempele autossakin metallihäkissä ja toimii.

• Kestävää

ja olen sitä miettinyt. Joskus vain siitäkin lukenut, että jos se (navigaattori) on autossa tavallaan liian sisällä, niin yhteys loppuu. Saa autossakin satelliittikontaktin siitä lasin läpi. Sen olisi autossakin oltava lähellä tuulilasia, jotta siitä olisi suora yhteys johonkin satelliittiin. Ehkä joissain malleissa käytetään jotain erillisantenniakin, tiedä häntä. Mutta mulla ei ole, eikä ole liitäntääkään.

• viistöistä
        Kestävää kirjoitti:

ja olen sitä miettinyt. Joskus vain siitäkin lukenut, että jos se (navigaattori) on autossa tavallaan liian sisällä, niin yhteys loppuu. Saa autossakin satelliittikontaktin siitä lasin läpi. Sen olisi autossakin oltava lähellä tuulilasia, jotta siitä olisi suora yhteys johonkin satelliittiin. Ehkä joissain malleissa käytetään jotain erillisantenniakin, tiedä häntä. Mutta mulla ei ole, eikä ole liitäntääkään.

Pyörätyyppi ei ilmene aloituksesta. Nykyinen Sirff-tekniikka on hyvin herkkää ja tuskin se
        teline tekee navia toimimattomaksi, oli se teline millainen tahansa. Kiinitysruuvien kohta lienee
        varmin. Hyvin näkökenttään tietenkin (ei alas) mutta ei tietysti peittämään. Saisit sen väliaikaisesti
        kiinni kokeilua varten niin ei tulisi turhia reikiä. Äläkä yritäkkään käyttää namiskuukkeleita ajon aikana.

• onkosullapyöräkin

hölmössä kohtaa !?

• Kestävää

Ehkä tuohon ei olisi edes tarvetta vastata, mutta laitanpa huvikseni :-)
        Eikös jo tullut selväksi, ettei ole säästöstä kysymys - vaan kestävyydestä.
        Onhan tuossa jo tuollainen muovikiinnike. On myös tiedossa kokemuksia, ettei navi siinä kaikissa töyssyissä pysy. Kaikki kun eivät tyydy köröttelemään silkosen sileitä pää- ja asfalttiteitä.
        Teen kunnon kiinnikkeen, kunhan tästä joudan, ei sille mitään esteitä ole, että silleen ja hyviä tulevia ajoja ja niiden suunnitteluja kaikille muillekin.

• 1250
        Kestävää kirjoitti:

Ehkä tuohon ei olisi edes tarvetta vastata, mutta laitanpa huvikseni :-)
        Eikös jo tullut selväksi, ettei ole säästöstä kysymys - vaan kestävyydestä.
        Onhan tuossa jo tuollainen muovikiinnike. On myös tiedossa kokemuksia, ettei navi siinä kaikissa töyssyissä pysy. Kaikki kun eivät tyydy köröttelemään silkosen sileitä pää- ja asfalttiteitä.
        Teen kunnon kiinnikkeen, kunhan tästä joudan, ei sille mitään esteitä ole, että silleen ja hyviä tulevia ajoja ja niiden suunnitteluja kaikille muillekin.

prätkällä,stongassa Garmin zumo. Pyörä hajosi ympäriltä lunastukseen,mutta Zumo pysyi muovisessa telineessään kiinni ja ehjänä. Ei todellakaan tarvi alkaa askartelemaan raudasta telineitä että kestää. Saahan sitä tehdä jos tykkää nikkaroida ja luontokin kiittää.

• mtoristi59

osta naville teline tankoon,joka pysyy 1100 kuutioisessa hyvin ja maksoi 22€
      niin pysyy se silloin mopossakin,teline on yksi parhaista ja prismat myy,mp-liikkeissä sama,niin satkun kalliimpi ja se sopii kaikenmallisille naveille ja on kovaa muovia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe