Nettikaluste.fi

Cinderella evp

Onko kenelläkään kokemuksia nettikaluste.fi:n toimituksista ja luotettavuudesta? Tilasin kaksi viikkoa sitten sieltä pari huonekalua, eikä tilausvahvistuksessa ilmoitettu, milloin toimitus on (vaikka niin pitäisi kai ilmoittaa). Otin sähköpostitse yhteyttä kolme päivää sitten ja kysyin asiaa, mutta vastausta en ole saanut. Meinköhän rahat (yli 350 euroa) kankkulan kaivoon...nehän piti maksaa nettipankin kautta ennen toimitusta. Onko kukaan saanut tilaamaansa tavaraa sieltä????

76

22428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taneli7456

      Joo aina on tullut perille.

    • Mietityttää

      Onko muita/muilla kokemuksia kyseisestä firmasta? Piti itsekin sieltä tilata TV-taso mutta nyt rupesi mietityttämään. Tarkistin aarre.fi:stä firman tiedot, siellä luki että konkurssiriski on korkea 05/11.

      • tulkitsitko oikein

        Maksoitko tiedoista?, mikäli et maksanut, niin tämä tieto tarkoittaa koko toimialaa, ei tätä kyseistä yritystä. Toivon, että maksoit tiedosta etkä mustamaalaa täällä aivan kunnossa olevaa firmaa.


      • edgrtfht57
        tulkitsitko oikein kirjoitti:

        Maksoitko tiedoista?, mikäli et maksanut, niin tämä tieto tarkoittaa koko toimialaa, ei tätä kyseistä yritystä. Toivon, että maksoit tiedosta etkä mustamaalaa täällä aivan kunnossa olevaa firmaa.

        Ei kuulosta olevan aivan kunnossa jos viesteihin ei vastata. Tympeää.


    • Lukihärö

      Luin aarre.fi:sta väärin. Tarkoittaa tosiaan toimialaa eikä kyseistä yritystä. Pahoitteluni. Tarkoitus ei ollut mustamaalata ketään, mutta ei vaikuta lupaavalta mikäli ei toimita tavaraa eikä vastaa kyselyihin.

      • hyvinkorjattu

        Tekevälle sattuu ja suoraselkäistä oikaista jos erehtyi. Toki olen samaa mieltä, että heidän kannattaisi parantaa asiakas palveluaan. Toivottavasti ottavat näistä keskusteluista oppia ja parantavat palveluaan.


      • Anonyymi

        Ostin Nettikalusteelta sängyn toimitettiin kotiin jalat tassutettuna niinkuin sovittiin. Hyvä palvelu. Suosittelen.


    • nettikaluste.fi

      Emme Ole jättäneet koskaan toimittamatta yhtäkään tuotetta, saati jättäneet palauttamatta rahoja peruuntuneesta kaupasta. Jos joku en erimieltä asiasta, voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

      [email protected]

      Lämpimin terveisin
      Nettikaluste.fi
      016 420 1200

      • Yussef

        Rahojen palautus on ikävän hidasta vaikka tilasin tuotteen, jota ei kaupan puolella olevien ongelmien vuoksi voitu toimittaa.


      • Anonyymi

        Tilattu 8. lokakuuta 2019. Nettikaluste 9.10.2019: "Tilaus käsitelty ja tuote tilattu tehtaalta (Hiipakka Oy). Tehtaan ilmoittama arvioitu toimitusaika tuotteelle noin 3 viikoa."

        Nettikaluste 5.11.2019: "Tilauksesi lähetetään tehtaalta torstaina 7.11. Toimitusaika 1-2 päivää lähetyksestä. Kuljetusyhtiö Kiitolinja."
        Ei tullut toimitusta.

        Utelu sähköpostilla ja vastaus "Saimme Hiipakka Oy.ltä seuraavan viestin: Pitäisi olla tänään perillä 14.11.2019."
        Ei ole perillä.

        Tänään 16.11.2019. Kaupan purku käy mielessä. Rahojen takaisinsaanti mietityttää, jos sekin hidasta. Nettihuijauksesta ei kait kuitenkaan ole kysymys.


    • Tilasin

      Tuote tilattu jokin aikaa sitten. Jännityksellä odotan että tuleeko tuote sivuston ilmoittamassa ajassa.

      Olisi myös suotavaa että nettikaluste.fi sivustolla lukisi että paljonko tuotetta on varastossa, tai että jos tavara on loppu niin ei tarvitsisi turhaan tilata/maksaa.

      Tuleeko s-postiin mitään ilmoitusta siitä millon tavara on lähetetty, tai että onko tavara loppu?

      Pikkasen on noi sivut vaiheessa. Kun esim. kirjautuu sisään ja klikkaa "Muuta omia tietojasi" niin tulee teksti: "Valitettavasti hakemaasi sivua ei löytynyt." Ihan jees jos vaikka on muuttanut ja osoite vaihtuu tjsp.

      Noh, kattellaan nyt kui käy :)

    • ***LUOTTAMUSta

      Ite tilasin lasten kerrossängyn ja tv-tason tuolta www.vekenkaluste.fi
      Asiat meni niiinkuin sovittiin. Ja mielestäni todella luotettava kun sillä on 2 tai 3 kiinteää liikettä täällä suomessa ja vissiin ihan lappilainen yritys. Siellä oli isot valikoimat vaikka ja mitä. Pystyin myös soittamaan jollekkin myyjälle, siellä sivuilla oli numerot. niin kysyin vähän tarkemmin ja kuulustelin paikkaa :)))

    • vihainen vekelle

      Jaa, meillä on sitten vekenkalusteesta aivan erilaiset kokemukset. Minä en kyllä montaa huonekalua ole ostanut, vuoden aikana 2 kertaa vekenkalusteella käynyt.
      En käy enää, ikinä! Reklamaatiot jää hoitamatta, luvatut hyvitykset palauttamatta.

      Pelottaa jo muidenkin puolesta kun Ranualaiset yrittäjät yrittää jotain suomen valloitusta nettikaupallaan. Hyvät ihmiset. Älkää vaivautuko.

      VEKENKALUSTEELLA EI MIKÄÄN OLE OLLUT HYVÄÄ.

      • vekenkaluste.fi

        Hei!

        Pahoittelemme jos jokin mennyt pieleen kun olette asioineet meillä!
        Ajattelin vastata kun lueskelin mitä netti saiteilla kirjoitetaan.
        Meille toiminnassamme on ensi arvoisen tärkeää: avoimuus, rehellisyys, luotettavuus, hyvä palvelu ja hyvä tuote!
        Mikäli olemme epäonnistuneet tässä, haluamme keskustella kuinka voisimme saada palautettua luottamuksen meihin.

        Vastaan mielelläni yhteydenottoihin ja palautteisiin henkilökohtaisesti!

        PS. Meidän koko henkilökunta on nähtävissä kuvineen ja suorine yhteystietoineen verkkokaupassamme.
        http://www.vekenkaluste.fi/yhteystiedot-i-3.html

        Ystävällisin terveisin!

        Veken Kaluste
        Markus Ranua
        [email protected]
        puh. 045-6313045


    • Veke ei toimi

      Samoja kokemuksia Vekenkalusteesta. Minun ei kyllä tarvitse enää ikinä ostaa sieltä yhtään mitään. Maailman töykein asiakaspalvelu.

    • kyllästynyt Vekeen

      Mie en hae vekeltä roska romutusta ennää ikinä!

    • Kestää...

      Kolmisen viikkoa odottelua takana. Jos ei n. viikon kuluttua ala tavaraa kuulua, tai nettikaluste.fi:stä ei tule yhteydenottoa että miksi tavaran tulo viipyy, niin alan valmistautua jatkotoimenpiteisiin...

    • asiakas231123

      Oletko ollut yhteydessä asiakaspalveluun? Eikös toimitusehdoissa toimitusaika ole 4 viikkoa? Minulle ainakin on aina tullut kaikki nettikalusteesta ajallaan.

      • niinaha

        Olen tilannut, aina tullut ajallaan ja vastaa pian sähköposteihin ja puheluihin. Kaikki toiminut erittäin hyvin!


      • Annika 765
        niinaha kirjoitti:

        Olen tilannut, aina tullut ajallaan ja vastaa pian sähköposteihin ja puheluihin. Kaikki toiminut erittäin hyvin!

        Nettikaluste on meidän kohdalla toiminut ainahyvin! Kiitos viimeisestä, upeasta Antti divaanista.

        Annika


    • Nettifanikani

      Kiitos paljon nettikalusteelle nopeasta toimituksesta!
      Tavarat alle viikossa tilauksesta jo kovassa käytössä.

      Suosittelen!

    • Tilannut
    • Ranua76

      Ja kuka kirjoittajista on veken kalusteen työntekijä? Lestadiolaiset, ne vasta kehtaa.

      • mmm!!!

        Mä tilasin vähän ennen jouluaattoa, ei paljon oo sohvasta kuulunu!! Saati asiakaspalvelu vastannu! Todella epäilyttävää asiakaspalvelua!


      • ed. ^^
        mmm!!! kirjoitti:

        Mä tilasin vähän ennen jouluaattoa, ei paljon oo sohvasta kuulunu!! Saati asiakaspalvelu vastannu! Todella epäilyttävää asiakaspalvelua!

        Asiani on kunnossa :) Heidän spostinsa ei vain jostain syystää tule minulle asti :( Mutta onneksi sieltä vihdoin sain selvitettyä asiani. Harmillista molemmin puolin tälläinen sposti ongelmat :(


      • vekenkaluste.fi

        Minä olen Veken Kalusteen tyontekijä ja johtaja asemassa. Kirjoitan omalla nimelläni ja yhteystiedoillani joten voi olla myös suoraan yhteydessä jos haluaa.

        Emme kirjoittele missään nimettömänä!

        Vastaan mielelläni yhteydenottoihin ja palautteisiin henkilökohtaisesti!

        PS. Meidän koko henkilökunta on nähtävissä kuvineen ja suorine yhteystietoineen verkkokaupassamme.
        http://www.vekenkaluste.fi/yhteystiedot-i-3.html

        Ystävällisin terveisin!

        Veken Kaluste
        Markus Ranua
        [email protected]
        puh. 045-6313045


      • Ranua76
        vekenkaluste.fi kirjoitti:

        Minä olen Veken Kalusteen tyontekijä ja johtaja asemassa. Kirjoitan omalla nimelläni ja yhteystiedoillani joten voi olla myös suoraan yhteydessä jos haluaa.

        Emme kirjoittele missään nimettömänä!

        Vastaan mielelläni yhteydenottoihin ja palautteisiin henkilökohtaisesti!

        PS. Meidän koko henkilökunta on nähtävissä kuvineen ja suorine yhteystietoineen verkkokaupassamme.
        http://www.vekenkaluste.fi/yhteystiedot-i-3.html

        Ystävällisin terveisin!

        Veken Kaluste
        Markus Ranua
        [email protected]
        puh. 045-6313045

        Löysit kuitenkin itsesi tänne? Eikö vähän epäilyttävää.. Markus..


      • Meikäajaamopolla
        Ranua76 kirjoitti:

        Löysit kuitenkin itsesi tänne? Eikö vähän epäilyttävää.. Markus..

        HAHA! Aivan totta.:)


      • Simoneno12
        Ranua76 kirjoitti:

        Löysit kuitenkin itsesi tänne? Eikö vähän epäilyttävää.. Markus..

        Hehe, aika hauska. Hyvä Markus!


    • Pete56matikainen

      Nettikaluste ehkä verkon paras verkkokauppa!
      Aina saanut hyvää palvelua, ja toimituksen pelaa. Ei voi kuin kehua.

    • Penanieminen

      Tästä voi olla samaa mieltä! toimitus tuli tosi nopeasti. Kiitos hyvästä sohvasta. Lisää ostetaan.

    • Timo0ulu

      Hyvää on palvelu. Tiistaina tilattiin sohva, keskiviikkona jo tuotiin. Nopein toimitus verkkokaupasta tähän asti!

    • pelle

      Kiitos nettikalusteelle nopeasta palvelusta!

    • petealkoholi

      toimii!
      Thanks.

    • pettynyt asiakas

      Tilasin Veken verkkokaupasta parvisängyn. Toimitusajaksi oli ilmoitettu 2-7 päivää. Sänky toimitettiin 10 päivää tilauksesta. Kuljettajan piti sopia asiakkaan kanssa sopiva toimitusajankohta, mutta kukaan ei soittanut. Sattumalta olin kotona kun auto ajoi pihaan.
      Kun olimme sängyn kasanneet, niin huomasimme, että tuote on viallinen. Soitin asiakaspalveluun, ja sieltä pyydettiin laittamaan sähköpostia kuvat havaitusta virheestä. Kahden viikon aikana soitin asiakaspalveluun lukemattomia kertoja, koska mitään ratkaisua viallisen tuotteen korvaamiseksi ei syntynyt. Kaksi viikkoa meni myös siihen, että ensimmäisen kerran kuulin minkäänlaista pahoittelua siitä, että tuotteessa oli virhe., ja että asian hoitaminen ei edennyt.
      Halusin tuotteen puoleen hintaan, tai sitten uuden ehjän tuotteen tilalle. Lupasivat aina ottaa yhteyttä, mutta mitään ei kuulunut, aina piti itse soittaa ja kysellä. Vihdoin päättivät, että meille toimitetaan sänkyyn uusi osa, joka meidän tulee itse vaihtaa. Tämä tarkoitti sitä, että koko sänkykompleksi laatiostoineen ja kaappeineen piti purkaa osiin, jotta uuden osan sai vaihdettua. Aikaa kului tähän useita tunteja. Laitoin sähköpostilla palautetta, että en ole tyytyväinen siihen kuinka homma hoidettiin, ja kysyin, että ihanko oikeasti tällä tavalla heillä reklamaatiot hoidetaan. Neljä päivää on kulunut, eikä kukaan ole viestiini vastannut. En voi suositella firmaa! Asiakaspalvelu on todella alkeellista!!

    • Vekenkaluste sucks

      Samantyylisiä kokemuksia Veken kalusteesta. Ei ole asiakaspalvelua ollenkaan..

    • joo o

      Todella hidasta toimintaa.Tilasin kuukausi sitten huonekaluja nettikalusteesta, enkä ole saanut mitään tietoa koska tai missä tavara menee kun ei vastaa puheluihin saatika sitten sähköpostiin! todella ärsyttävää!

    • öhöhöh

      Nettikalusteesta tilannut jo parikin kertaa ja kaikki on toiminut niin kuin pitääkin.

    • Todella tyytyväinen

      Tilasin sohvan nettikalusteesta sunnuntaina niin sohva oli Helsingissä jo
      tiistaina. Kaiken lisäksi Nettikalusteesta soitettiin, että sohva on lähtenyt
      johon totesin sohvan olevan jo perillä........täydet 10 pojoa.

    • dildu1

      Veken kalusteessa on nyt hyvät alennukset. Uskaltaisikohan tilata :-o

      • nettikalusteen asiakas

        tilasin ensimmäisen kerran elämässäni sohvan netistä. Hiukan pelotti et miten käy, mutta kaikki meni paremmin kuin osasin odottaa. Kiitos nettikalusteelle. Suosittelen..


    • Jari V

      Todella asiallista ja ystävällistä palvelua nettikalusteessa. Minuun oltiin henkilökohtaisesti yhteydessä mikä on hyvin harvinaista verkkokaupassa
      ja kaiken lisäksi toimitus todella nopeaa. Tilaan toistekin.

    • Vali vali
      • Viron pojilta..

        Mä en osta Virolaisilta yhtään mitään!!! On24 on Eestin maalta.


    • tyytyväinen hki

      Kiitos Nettikalusteelle. Saatiin Ihana lipasto juhannukseksi mökille.
      Suosittelen!

    • Sotkamonveturijavene

      Loistava palvelu, tilasin maanantaina ja sohva tuotiin jo seuraavana päivänä ja poika kantoi sisälle asti avuliaasti, kun itselläni selkävaivoja. Suosittelen lämpimästi, tilasin muuten puhelimitse ja siellä palveli huippuystävällinen mieshenkilö!

    • Eveliina

      Samanlaisia kokemuksia itselläni. Tiedän mistä tilaan huonekaluja jatkossakin.

      • sohva netistä

        hyvin toimii!! Kiitos nettikalusteelle nopeasta toimituksesta!


    • Kiitos!

      Suosittelen kaikille! Kolmas kerta kun tilasin nettikalusteesta ja joka kerta toiminut hienosti.

    • Veken Kaluste

      Veken Kalusteesta olen ostanut lapsille kerrossängyn, ja olen ollut tyytyväinen.
      Kaikki toimi hyvin, toimitus alle viikossa.

    • Mainos se puree

      Näyttää Veke kehuskelevan itseään täälläkin!!

    • amanda5

      moi! olen tilanut nettikaluste.fi odotasin2 kuukausi kumminki kun tavara oli loppu. tulit nämä tavaraa

      • Stadin friidu

        Kiitos Nettikalusteelle upeasta ruokailuryhmästä. Kantoivat sisälle asti kun en itse jaksanut. Kiitos kuljettajalle ja apupojalle.


    • jkuisma

      Joo lämpimät suosittelut. Toimitus oli justiinsa eikä melkein jämptilleen siihen aikaan kuin oli kaksi päivää ennen toimitusta sovittu. Tästä sietäisi monen muut puulaakin ottaa mallia. 5/5

    • Kuopiost

      Nettikaluste on jees kun eivät veloita kotiinkuljetuksesta mitään. Eikä hinnatkaan ole pahimmasta päästä.

    • Aen

      Varokaa

      • Aen

        Ei pidä mitä lupaa. Varokaa roskaa. Maksa hiukan enemmän laadusta


    • Ullapulla

      Tilasin ja tilaan jatkossakin mikäli tarvetta tulee. Suosittelen!

    • kotikääkkä

      Nettikalusteessa ihan asiallista meininkiä, tilasin lepotuolin tuli nopeasti ja on siisti kuin mikä, täydellinen se ei ole, eihän täydellistä ole olemassakaan aina on joku karva vinossa ja ottaa silmään.

    • tilasinsohvan

      Kiitos paljon! Toimiva nettiputiikki!

    • Thanks

      Parasta palvelua mitä olen verkkokaupoista saanut--Kiitos!

    • Anonyymi

      En voi kyllä suositella nettikaluste.fi-kauppaa. Ensin myydään tavaraa, jota varastossa ei enää ole ( Columbo korikeinu) ja tarjotaan tilalle Omppu-korikeinua samassa värissä, tilausmuutos puhelimessa tottakai. Annetaan ymmärtää, että korvaukseksi lähetetään samaan hintaan varaston kaksi viimeistä tuosta toisesta mallista kun kerran jo maksettu tilauskin kyseessä. Kun pihaan tuleekin vain yksi ja soitetaan perään niin kielletään mitään tälläistä luvatun.

      Opetus: Jos siis tilaat tästä lafkasta (tai mistään muustakaan nettikaupasta) ja puhelimessa tilausta suostut muokkaamaan, pyydä mustaa valkoisella sillä joko luvataan sellaista mitä ei saa loppupeleissä tai ilmoitetaan tilausmuutos puhelimessa niin, että asiakasta johdetaan tahallaan harhaan.

      #nettikaluste.fi #nettikaluste #harhaanjohtavailmaisuvaityhjätlupaukset #einäin #mustaavalkoisellaainajatkossa #asiakkaankusetus #vahinkovaitahallinen #siinäpävastakysymys

    • Anonyymi

      Älä vaan pidätä hengitystäsi kun täältä odotat ja odotat sekä odotat
      Edullista odottamista, yleensä vuosimallikin ehtii vaihtua, voithan odottaa
      Viestintä 0- ja vähän heikompaa vielä

    • Anonyymi

      Pakko laittaa positiivinen kommentti Nettikalusteen toiminnasta. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Suosittelen!

    • Anonyymi

      Tosi hyvä palvelu ja tavara tuli sovitusti.

    • Anonyymi

      Hyvät tuotteet, asiallinen palvelu ja halvat hinnat. Tilaan toistekin.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä narikka.

      • Anonyymi

        Sohvat on nettikalusteessa perin erikoisia erittäin epämiellyttäviä istua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvat on nettikalusteessa perin erikoisia erittäin epämiellyttäviä istua .

        Samaa mieltä made in finland , mutta ei suomalaiselle. Tosi inhottavat ja epämiellyttävät. Eikö sohvan pitäisi olla sellaiset jossa on miellyttävä olla nettikalusteen tekeleet ei täytä näitä kriteereitä. Hävettää että Suomessa tehdään kelvotonta tavaraa. Hyi saatana


    • Anonyymi

      Tilasin nojatuolit ja tulivat muutamassa päivässä kotiovelle.

    • Anonyymi

      En ikinä enää tilaa mitään Nettikaluste puljusta!
      Kaluste rikkinäinen korvausta ei saa. Vaaditaan palauttamaan joka mahdoton tehtävä kasattu valmiiksi johon otettu kasausmies joka maksoi jälkikäteen tuli kalusteen puun kuivuessa halkeamia ja pitäisi taas ottaa purkumies ja pakata ja lähettää.. korvaus minimaalinen 20 prosenttia 😂 eli rikkinäiselle tuotteelle jäisi hintaa vielä maksettavaksi 80 prosenttia! Kuka maksaa rikkinäisestä tuotteesta näin paljon ? Ei kukaan..huijattu olo
      Ja tappelu korvauksesta jatkuu.

    • Anonyymi

      Erikoista on, ettei Nettikaluste ilmoita kotisivullaan yrityksen nimeä. Y-tunnus sentään on mainittuna. Lisäksi yritys ei ole ilmoittanut lain mukaisesti tilinpäätöstietojaan. Yritys on perustettu 2021, eikä tilinpäätöstietoja ole saatavilla. Taitaa siis tehdä pimeää kauppaa...

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin löysin yrityksen nimen ja y-tunnuksen heidän sivuilta


    • Anonyymi

      ihan ok nettikauppa. Taitaa olla ihan Suomalainen. Ainakin mulla kaikki toimi ku junan vessa.

    • Anonyymi

      Olen kyllä saanut mutta toimitusaika oli pitkä ja kuljetuksessa oli tullut naarmu kaappiin niin vaikka tein reklamaation niin ei ole tehty mitään vaan on kuulema lähettänyt eteenpäin postiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe