Kysessä olisi siis keittiön yläkaappien ovien maalaus valkoiseksi. Tällä hetkellä kaapit ovat harmaat, mutta haluaisin jättää tämän värin vain alakaappeihin. Onko jollakin kokemuksia tästä, että mihin hintaan tällainen maalaus onnistuu? Itse en halua sitä tehdä, kun kuitenkin tulee niin epätasaista jälkeä.
Keittiön kaapinovien maalaus, missä onnistuu ja mihin hintaan?
8
7842
Vastaukset
- hn uih+89 +jln pkijn
Laske ovien määrä ja koko, se kun lähinä määrittää hinnan, ei ole tässä kristallipalloa lähellä :DD
Ota ovi mukaan, ei maalarit ole selvinäkijöitä netkään. Ovien materiaali määrää, onnistuuko, os onnistuu niin miten, vaiko eikö onnistu ollenkaan.
Maalaamoita löytyy googlaamalla. - Soikkendaal
Maalautin itse juuri keittioni kaikki ovet (seitsemän erikokoista) ja vetolaatikoiden levyt (neljä) valkoisiksi. Tarjouksessa hinta-arvio oli noin 325 €. Laskua en ole vielä saanut, mutta en usko sen paljoakaan poikkevan tarjouksesta.
- Jamboree123
Täällä tehdään.
www.pirkanmaanpuutyo.fi
Onnistuu puu, mdf, melamiini yms. muutkin pinnat.
03-3790937
Pirkanmaan Puutyö Oy
Kangasala- tiina5
Suosittelen Pirkanmaan Puutyötä lämpimästi! Palvelu on ystävällistä, työ tapahtui nopeasti ja työn jälki on erinomaista! Eikä ollut edes kallis, 40 euroa neliö. Suosittelen todella!
- Anonyymi
tiina5 kirjoitti:
Suosittelen Pirkanmaan Puutyötä lämpimästi! Palvelu on ystävällistä, työ tapahtui nopeasti ja työn jälki on erinomaista! Eikä ollut edes kallis, 40 euroa neliö. Suosittelen todella!
Pitääkö sinne viedä itse vai hakeeko ne ovet? ei ole autoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sinne viedä itse vai hakeeko ne ovet? ei ole autoa
Hakevat kyllä, tietenkin laskuttavat siitäkin. Pitäähän kuskille palkka siitäkin ajasta maksaa.
- Anonyymi
Tarvitsetko lisätietoa keittökaappien maalausta suorittavista yrityksistä? https://kodinplaza.fi avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.
- Anonyymi
Riippuu:
-Ovien kunnosta
-Taso-ovet, profiiliovet?
-Kiiltoasteesta (täysin kiiltävä myllytyksineen on työläin)
-Käytetystä maalista ("perusmaalia" vai kestavä ja kallis uretaanimaali) ja maalikerroksien määrästä
-Vaaditusta pinnanlaadusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829