Kysessä olisi siis keittiön yläkaappien ovien maalaus valkoiseksi. Tällä hetkellä kaapit ovat harmaat, mutta haluaisin jättää tämän värin vain alakaappeihin. Onko jollakin kokemuksia tästä, että mihin hintaan tällainen maalaus onnistuu? Itse en halua sitä tehdä, kun kuitenkin tulee niin epätasaista jälkeä.
Keittiön kaapinovien maalaus, missä onnistuu ja mihin hintaan?
8
7181
Vastaukset
- hn uih+89 +jln pkijn
Laske ovien määrä ja koko, se kun lähinä määrittää hinnan, ei ole tässä kristallipalloa lähellä :DD
Ota ovi mukaan, ei maalarit ole selvinäkijöitä netkään. Ovien materiaali määrää, onnistuuko, os onnistuu niin miten, vaiko eikö onnistu ollenkaan.
Maalaamoita löytyy googlaamalla. - Soikkendaal
Maalautin itse juuri keittioni kaikki ovet (seitsemän erikokoista) ja vetolaatikoiden levyt (neljä) valkoisiksi. Tarjouksessa hinta-arvio oli noin 325 €. Laskua en ole vielä saanut, mutta en usko sen paljoakaan poikkevan tarjouksesta.
- Jamboree123
Täällä tehdään.
www.pirkanmaanpuutyo.fi
Onnistuu puu, mdf, melamiini yms. muutkin pinnat.
03-3790937
Pirkanmaan Puutyö Oy
Kangasala- tiina5
Suosittelen Pirkanmaan Puutyötä lämpimästi! Palvelu on ystävällistä, työ tapahtui nopeasti ja työn jälki on erinomaista! Eikä ollut edes kallis, 40 euroa neliö. Suosittelen todella!
- Anonyymi
tiina5 kirjoitti:
Suosittelen Pirkanmaan Puutyötä lämpimästi! Palvelu on ystävällistä, työ tapahtui nopeasti ja työn jälki on erinomaista! Eikä ollut edes kallis, 40 euroa neliö. Suosittelen todella!
Pitääkö sinne viedä itse vai hakeeko ne ovet? ei ole autoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sinne viedä itse vai hakeeko ne ovet? ei ole autoa
Hakevat kyllä, tietenkin laskuttavat siitäkin. Pitäähän kuskille palkka siitäkin ajasta maksaa.
- Anonyymi
Tarvitsetko lisätietoa keittökaappien maalausta suorittavista yrityksistä? https://kodinplaza.fi avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.
- Anonyymi
Riippuu:
-Ovien kunnosta
-Taso-ovet, profiiliovet?
-Kiiltoasteesta (täysin kiiltävä myllytyksineen on työläin)
-Käytetystä maalista ("perusmaalia" vai kestavä ja kallis uretaanimaali) ja maalikerroksien määrästä
-Vaaditusta pinnanlaadusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384