Isän käytös saunassa

fbvbkjcv

Olen 13 vuotias poika ja minua on alkanut ihmetyttämään isäni kysymykset saunassa. Käymme joka viikko saunassa yhdessä ja joka kerta se kyselee kaikkea seksuaalisuuten liittyvää niinkuin "saitko viime yönä siemensyöksyä", "kiihottaako sinua usein koulussaa" tai "miltä sinusta tuntuu kun karvat kasvaa"? JOkin aika sitten se pyysi minua vetämään esinahkani niin taakse kuin vain suinkin saan kun se halusi tietää, onko esinahka kireä. Lisäksi hän kertoilee omista seksikokemuksistaan ja siitä kuinka iso penis sillä on kun se seisoo ja on kyselly, olenko itse mittaillut omaani. Minulla on hyvät välit isääni ja avoimuus on ihan ok, mutta mihi nkannattaa vetää raja?

23

7000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rteyeryesry

Kai se on ihan normaalia. Isäs vaan haluu tietää että sulla on kaikki kunnossa ja tiedät kaiken tarpeellisen.

• Tekstin maksimimäärä

joo hyi vittu, ei oo normaalia jos ois sun äitis nii sit mut ISÄ sehän on ihan HOMOA

• ffffffffffffffffffff

..ja pahasti. haluu että esittelet sille munias? taitaa olla pedo

• poika-17v.

Jos isällä ja pojalla on läheiset ja lämpimät välit, niin seksuaalisuus on vain yksi aihe monien muiden joukossa. Itse sain 12-vuotiaana isältäni yksityiskohtaista opastusta siitä miten itsetyydytys tapahtuu. Isä istui sängyn vieressä aj antoi opastusta ja minä hoidin hommat vieressä peiton alla, niin ettei isä nähnyt heppiäni. Hän nimenomaan sanoi, ettei halua nähdä ja koska se olisi laitontakin. Kun olin lauennut ja erektio lasehtinut, niin nousin sängystä ja puhuimme asiasta ja tuntemuksistani avoimesti.

Isäni on itse asiassa ollut aina paras kaverini. Ne jotka täällä haukkuvat pojistaan huolta pitäviä isiä pedoiksi, niin ovat vain kateellisia kun heillä ei ole samanlaista lämmintä suhdetta isäänsä.

• eieieiei

Ei dak tuo normaalia liene? Ainakin aika harvinaista.

• altsari

Aika pimee oot jos Isän pitää kädestäpitäen opettaa runkkaamaan. Itse minä ainakin opin tumputtamisen jalon taidon.
        Kai niitä joitakin Äitikin on opettanut. Kertokaa vain ihan vapaasti.

• pikkuveikkanen

Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D

• erthgasefgre
        pikkuveikkanen kirjoitti:

Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D

hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D

• hulabaloolaalei
        erthgasefgre kirjoitti:

hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D

Jos toi Poika17v ei oo trolli ni sit ei oo mikään :D

• LenaLinaLuna

Ei todellakaan ole normaalia! Aika pedoa, kun joutuu isän katsellessa runkkaamaan ja muutenkin :O

• ddddddddddddddddddhh

:DDDDkerro äidilles :DD

• Feeefre

Tämähän on tavallaan aika outoa, mutta ei hätiä , isäsi vain näyttäisi olevan melko avoin. Omasta mielestäni isäsi kyllä näyttää loistavaa esimerkkiä tuleville sukupolville. Mieti sitten, kun sinä saat opettaa lapsellesi itsetyydyksen jalon taidon. Jos et kuitenkaan tahdo, että isäsi kertoo naistenkaadoistana yms., sano se vain hänelle. Uskon, että hän ymmärtää asian laidan.

• mitävittua

• Nekropostasit sitten ylös trollipervoketjun vuodelta 2011...

Tosin tiivistit kyllä varmaan aika hyvin monen ihmisen ajatukset asiasta.

• Anonyymi

öö onko isäs kysynyt haluatko telakoitua

• Anonyymi

Mun on

• Anonyymi

tuliko telakointi

• Anonyymi

lol se yrittää panna sua beppuun lmaio

• Anonyymi

Anna sen runkkata sua , tai runkkaa sinä sen

• Anonyymi

Pian on mulla mittarissa 16vuotta eikä isä ole kovinkaan paljon mulle tuollaisia puhunut. Oikeestaan ainoat kerrat oli ne kun mä jäin kiinni 12vuotiaana runkkaamisesta ja isä vain sanoi nolostuneelle minulle, että ihan normaalia se on ja toinen oli se, kun mulla oli 14vuotiaana ongelmia ton esinahan kanssa niin siitä myös puhuttiin saunas.

• Anonyymi

Mistä päin olet , ois kiva runkkata

• Anonyymi

Mummoni aina sukujuhlissa otti tekarit suusta ja kiersi imemässä vävypojat. Kaikki nauroi kun mummo oli mällissä ja kähti navettaan lypsämään sonnit...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      34
      3263
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2317
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      136
      1768
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1391
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      39
      1185
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      260
      1083
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      208
      1015
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      61
      969
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      79
      969
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      103
      865
    Aihe