Isän käytös saunassa

fbvbkjcv

Olen 13 vuotias poika ja minua on alkanut ihmetyttämään isäni kysymykset saunassa. Käymme joka viikko saunassa yhdessä ja joka kerta se kyselee kaikkea seksuaalisuuten liittyvää niinkuin "saitko viime yönä siemensyöksyä", "kiihottaako sinua usein koulussaa" tai "miltä sinusta tuntuu kun karvat kasvaa"? JOkin aika sitten se pyysi minua vetämään esinahkani niin taakse kuin vain suinkin saan kun se halusi tietää, onko esinahka kireä. Lisäksi hän kertoilee omista seksikokemuksistaan ja siitä kuinka iso penis sillä on kun se seisoo ja on kyselly, olenko itse mittaillut omaani. Minulla on hyvät välit isääni ja avoimuus on ihan ok, mutta mihi nkannattaa vetää raja?

23

8410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rteyeryesry

      Kai se on ihan normaalia. Isäs vaan haluu tietää että sulla on kaikki kunnossa ja tiedät kaiken tarpeellisen.

      • Tekstin maksimimäärä

        joo hyi vittu, ei oo normaalia jos ois sun äitis nii sit mut ISÄ sehän on ihan HOMOA


    • ffffffffffffffffffff

      ..ja pahasti. haluu että esittelet sille munias? taitaa olla pedo

    • poika-17v.

      Jos isällä ja pojalla on läheiset ja lämpimät välit, niin seksuaalisuus on vain yksi aihe monien muiden joukossa. Itse sain 12-vuotiaana isältäni yksityiskohtaista opastusta siitä miten itsetyydytys tapahtuu. Isä istui sängyn vieressä aj antoi opastusta ja minä hoidin hommat vieressä peiton alla, niin ettei isä nähnyt heppiäni. Hän nimenomaan sanoi, ettei halua nähdä ja koska se olisi laitontakin. Kun olin lauennut ja erektio lasehtinut, niin nousin sängystä ja puhuimme asiasta ja tuntemuksistani avoimesti.

      Isäni on itse asiassa ollut aina paras kaverini. Ne jotka täällä haukkuvat pojistaan huolta pitäviä isiä pedoiksi, niin ovat vain kateellisia kun heillä ei ole samanlaista lämmintä suhdetta isäänsä.

      • eieieiei

        Ei dak tuo normaalia liene? Ainakin aika harvinaista.


      • altsari

        Aika pimee oot jos Isän pitää kädestäpitäen opettaa runkkaamaan. Itse minä ainakin opin tumputtamisen jalon taidon.
        Kai niitä joitakin Äitikin on opettanut. Kertokaa vain ihan vapaasti.


      • pikkuveikkanen

        Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D


      • erthgasefgre
        pikkuveikkanen kirjoitti:

        Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D

        hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D


      • hulabaloolaalei
        erthgasefgre kirjoitti:

        hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D

        Jos toi Poika17v ei oo trolli ni sit ei oo mikään :D


    • LenaLinaLuna

      Ei todellakaan ole normaalia! Aika pedoa, kun joutuu isän katsellessa runkkaamaan ja muutenkin :O

    • ddddddddddddddddddhh

      :DDDDkerro äidilles :DD

    • Feeefre

      Tämähän on tavallaan aika outoa, mutta ei hätiä , isäsi vain näyttäisi olevan melko avoin. Omasta mielestäni isäsi kyllä näyttää loistavaa esimerkkiä tuleville sukupolville. Mieti sitten, kun sinä saat opettaa lapsellesi itsetyydyksen jalon taidon. Jos et kuitenkaan tahdo, että isäsi kertoo naistenkaadoistana yms., sano se vain hänelle. Uskon, että hän ymmärtää asian laidan.

    • mitävittua

      • Nekropostasit sitten ylös trollipervoketjun vuodelta 2011...

        Tosin tiivistit kyllä varmaan aika hyvin monen ihmisen ajatukset asiasta.


    • Anonyymi

      öö onko isäs kysynyt haluatko telakoitua

      • Anonyymi

        Mun on


      • Anonyymi

        tuliko telakointi


    • Anonyymi

      lol se yrittää panna sua beppuun lmaio

    • Anonyymi

      Anna sen runkkata sua , tai runkkaa sinä sen

    • Anonyymi

      Pian on mulla mittarissa 16vuotta eikä isä ole kovinkaan paljon mulle tuollaisia puhunut. Oikeestaan ainoat kerrat oli ne kun mä jäin kiinni 12vuotiaana runkkaamisesta ja isä vain sanoi nolostuneelle minulle, että ihan normaalia se on ja toinen oli se, kun mulla oli 14vuotiaana ongelmia ton esinahan kanssa niin siitä myös puhuttiin saunas.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet , ois kiva runkkata


    • Anonyymi

      Mummoni aina sukujuhlissa otti tekarit suusta ja kiersi imemässä vävypojat. Kaikki nauroi kun mummo oli mällissä ja kähti navettaan lypsämään sonnit...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe