Isän käytös saunassa

fbvbkjcv

Olen 13 vuotias poika ja minua on alkanut ihmetyttämään isäni kysymykset saunassa. Käymme joka viikko saunassa yhdessä ja joka kerta se kyselee kaikkea seksuaalisuuten liittyvää niinkuin "saitko viime yönä siemensyöksyä", "kiihottaako sinua usein koulussaa" tai "miltä sinusta tuntuu kun karvat kasvaa"? JOkin aika sitten se pyysi minua vetämään esinahkani niin taakse kuin vain suinkin saan kun se halusi tietää, onko esinahka kireä. Lisäksi hän kertoilee omista seksikokemuksistaan ja siitä kuinka iso penis sillä on kun se seisoo ja on kyselly, olenko itse mittaillut omaani. Minulla on hyvät välit isääni ja avoimuus on ihan ok, mutta mihi nkannattaa vetää raja?

23

6374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rteyeryesry

      Kai se on ihan normaalia. Isäs vaan haluu tietää että sulla on kaikki kunnossa ja tiedät kaiken tarpeellisen.

      • Tekstin maksimimäärä

        joo hyi vittu, ei oo normaalia jos ois sun äitis nii sit mut ISÄ sehän on ihan HOMOA


    • ffffffffffffffffffff

      ..ja pahasti. haluu että esittelet sille munias? taitaa olla pedo

    • poika-17v.

      Jos isällä ja pojalla on läheiset ja lämpimät välit, niin seksuaalisuus on vain yksi aihe monien muiden joukossa. Itse sain 12-vuotiaana isältäni yksityiskohtaista opastusta siitä miten itsetyydytys tapahtuu. Isä istui sängyn vieressä aj antoi opastusta ja minä hoidin hommat vieressä peiton alla, niin ettei isä nähnyt heppiäni. Hän nimenomaan sanoi, ettei halua nähdä ja koska se olisi laitontakin. Kun olin lauennut ja erektio lasehtinut, niin nousin sängystä ja puhuimme asiasta ja tuntemuksistani avoimesti.

      Isäni on itse asiassa ollut aina paras kaverini. Ne jotka täällä haukkuvat pojistaan huolta pitäviä isiä pedoiksi, niin ovat vain kateellisia kun heillä ei ole samanlaista lämmintä suhdetta isäänsä.

      • eieieiei

        Ei dak tuo normaalia liene? Ainakin aika harvinaista.


      • altsari

        Aika pimee oot jos Isän pitää kädestäpitäen opettaa runkkaamaan. Itse minä ainakin opin tumputtamisen jalon taidon.
        Kai niitä joitakin Äitikin on opettanut. Kertokaa vain ihan vapaasti.


      • pikkuveikkanen

        Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D


      • erthgasefgre
        pikkuveikkanen kirjoitti:

        Minä taas opin runkkaamisen isoveljeltäni, joka kyllä näytti, miten homma hoituu ja minä tein homman vieressä esimerkkiä seuraten. Ei siinä peitoilla peitelty yhtään mitään! :D

        hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D


      • hulabaloolaalei
        erthgasefgre kirjoitti:

        hyi saatana oikeesti, ei oo normaalia :D tää siis tarkotettu tolle ''poika-17v'' nickille, hyi vittu :D

        Jos toi Poika17v ei oo trolli ni sit ei oo mikään :D


    • LenaLinaLuna

      Ei todellakaan ole normaalia! Aika pedoa, kun joutuu isän katsellessa runkkaamaan ja muutenkin :O

    • ddddddddddddddddddhh

      :DDDDkerro äidilles :DD

    • Feeefre

      Tämähän on tavallaan aika outoa, mutta ei hätiä , isäsi vain näyttäisi olevan melko avoin. Omasta mielestäni isäsi kyllä näyttää loistavaa esimerkkiä tuleville sukupolville. Mieti sitten, kun sinä saat opettaa lapsellesi itsetyydyksen jalon taidon. Jos et kuitenkaan tahdo, että isäsi kertoo naistenkaadoistana yms., sano se vain hänelle. Uskon, että hän ymmärtää asian laidan.

    • mitävittua

      • Nekropostasit sitten ylös trollipervoketjun vuodelta 2011...

        Tosin tiivistit kyllä varmaan aika hyvin monen ihmisen ajatukset asiasta.


    • Anonyymi

      öö onko isäs kysynyt haluatko telakoitua

      • Anonyymi

        Mun on


      • Anonyymi

        tuliko telakointi


    • Anonyymi

      lol se yrittää panna sua beppuun lmaio

    • Anonyymi

      Anna sen runkkata sua , tai runkkaa sinä sen

    • Anonyymi

      Pian on mulla mittarissa 16vuotta eikä isä ole kovinkaan paljon mulle tuollaisia puhunut. Oikeestaan ainoat kerrat oli ne kun mä jäin kiinni 12vuotiaana runkkaamisesta ja isä vain sanoi nolostuneelle minulle, että ihan normaalia se on ja toinen oli se, kun mulla oli 14vuotiaana ongelmia ton esinahan kanssa niin siitä myös puhuttiin saunas.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet , ois kiva runkkata


    • Anonyymi

      Mummoni aina sukujuhlissa otti tekarit suusta ja kiersi imemässä vävypojat. Kaikki nauroi kun mummo oli mällissä ja kähti navettaan lypsämään sonnit...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe