onko kellään kokemuksia hyvästä paikasta??
meikki ja kampaus hämeenlinnassa??
4
3679
Vastaukset
- tre hml pori
Esimerkiksi Glohair. Sieltä saa sekä meikin että kampauksen. Siellä on useita tekijöitä. Olen ollut tyytyväinen, vaikka hinta välillä tuntuukin kalliilta. Sibeliuksenkadun kampaamo on suurempi.
- kampaus meikki hml
http://www.facebook.com/pages/Hius-Studio-Miniatyyri/216781981692758?sk=wall Voi tulla myöhässä, mutta tämä uusi liike on myös todella hyvä. Siellä työskentelevä nuori nainen on meikkaaja/maskeeraaja ja parturi-kampaaja. Erinomaista jälkeä! Osaa tehdä arkeen ja juhlaan.
- huom nuori
korostaisin sanaa nuori! sielä on toinenkin työntekijä, vanhempi, eikä ole kovin hyvä..
- paikallinen_
meikkiin suosittelisin ehdottomasti menemään tiina lambergille! on oikeasti ammattilainen.
Toisin kuin annika hietasta en todellakaan voisi suositella kenellekään. monista hänen somessa olevista meikkikuvistakin sen jo näkee, että huulipuna rajat on töhryset ja että moskovassa ei oo taidettu meikkipohjahommien lisäks opettaa silmämeikin tekoa ollenkaan. ;)
Ystäväni kävi hällä joskus meikissä ja lopputulema oli, että hän pesi meikin kotona pois ja meikkasi itse itsensä.
Mutta makujahan on monia, varmasti jokaiselle löytyy oma suosikki =)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631303
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114824- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633