meikki ja kampaus hämeenlinnassa??

tyttönen hml

onko kellään kokemuksia hyvästä paikasta??

4

1205

Vastaukset

• Esimerkiksi Glohair. Sieltä saa sekä meikin että kampauksen. Siellä on useita tekijöitä. Olen ollut tyytyväinen, vaikka hinta välillä tuntuukin kalliilta. Sibeliuksenkadun kampaamo on suurempi.

• korostaisin sanaa nuori! sielä on toinenkin työntekijä, vanhempi, eikä ole kovin hyvä..

• meikkiin suosittelisin ehdottomasti menemään tiina lambergille! on oikeasti ammattilainen.

Toisin kuin annika hietasta en todellakaan voisi suositella kenellekään. monista hänen somessa olevista meikkikuvistakin sen jo näkee, että huulipuna rajat on töhryset ja että moskovassa ei oo taidettu meikkipohjahommien lisäks opettaa silmämeikin tekoa ollenkaan. ;)
      Ystäväni kävi hällä joskus meikissä ja lopputulema oli, että hän pesi meikin kotona pois ja meikkasi itse itsensä.
      Mutta makujahan on monia, varmasti jokaiselle löytyy oma suosikki =)

SEISKA.FI

• Temptation Island -pari Vilman ja Juuson tytär kastettiin: nimellä erityinen tarkoitus Juusolle – kuvat!
    • Malli Winnie Harlow kääntää katseita täydellisissä bikineissä – lue muotipoliisin arvio julkkiskaunotarten rantatyylistä!
    • Minttu Räikkönen teki lapsistaan vaatemalleja – nämä suomalaisjulkkikset ovat mukana muotibisneksessä!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      316
      6066
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      362
      3320
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      135
      2539
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1381