Työtehtävät muodostuvat henkilöstöhallinnollisten asioiden tallennuksesta, laitoshuollon postitustehtävistä, lomakkeiden ja taulukoiden laatimisesta ja muokkaamisesta, asiakirjojen kirjoittamisesta, rekrytointiin osallistumisesta jne.
Tällainen työpaikkailmoitus tehtäväkuvauksineen ja sopiva koulutus esim. tradenomi. Eipä ole vaativaa... ei.
Mutta tämä paikka on jo miehitetty veikkaan, sillä kyseessä on julkisyhteisön toimi.
Tradenomi asiantuntijatehtävissä:
3
512
Vastaukset
- opi lukemaan
mainittu noinkin vähäpätöisiin tehtäviini sopivana koulutuksena ja kyseessä on siis toistaiseksi voimassa oleva työsuhde julkisyhteisöö joka on julistettu haettavaksi, niin olet oikeassa, tehtävää hoitaa tällä hetkellä joku jolla on tradenomin koulutus, ja hänet vakinaistetaan.
Oliko siellä vielä maininta työkokemuksesta organistaatiossa. Eivät sentään kehtaa laittaa: organisaatiossamme. - 1+18
Ollaan niin ylikoulutettua kansaa, että hommaan kun hommaan vaaditaan nykyään korkeakoulututkinto. Tutkinnolla ei ole mitään tekemistä osaamisen kanssa eikä sen työn kanssa mitä tehdään. Tähän on tultu.
- aivan totta
tradenomien koulutuksen tähtäimenä olevan asiantuntijoiden kouluttaminen liike-elämän tehtäviin.
Just joo.
Mutta ihan oikein sanoit. Ihmiset ovat erilaisia, ei koulutuksista tasapäistä sakkia synny.
Ja myös tuo toinen kirjoittaja on oikeassa, sillä kyllä ilmoitus on täysin läpinäkyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069