Kennel Viperon pennu huomio!!!

koirakoira123

Moikka!

Mulla on Viperon-kennelistä pentu, joka on syntynyt 14.3.2010.

Löydänkö MISTÄÄN koirani sisaruksia? Olis kiva saada yhteys pikkupennun sisaruksiin, nyt kun suuri yhden vuoden rajapyykki lähestyy.

Laittakaa viestiä eteenpäin, jos tiedätte mahdollisesti jonkun, jolla olisi Viperon-kennelistä pentu!
Tai jos sulla on mun koiran sisarus, ilmoita itsestäsi!!! :)

64

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Mikset ota yhteyttä kasvattajaan ja pyydä häneltä, et kysyisi luvat koirien omistajilta jakaa yhteystiedot? O.o

      • BlushBruel

        Onko pennullasi rekisterinimi ja rekisteripaperit?
        EN löydä ko.kennelille pentuetta KoiraNetistä joka olisi syntynyt 14.3.2010


    • labbis2008

      Oletko saanut yhteyttä pentusi sisaruksiin? Meillä on Viperonin Kennelistä kesällä 2008 syntynyt labradorinnoutaja. Ei siis ihan samaa pentuetta kuitenkaan, vaikka aika pennulta toi vielä vaikuttaa :).

      Olisi myös kiva tietää, mitä meidän koiran sisaruksille kuuluu kun ei olla niitä koskaan nähty.

      • film star pepe

        29.8.2008 synt musta uros Film Star KUTSUMA NIMI PEPE voi hyvin ei lääkäri käyntejä- kiva poika mutta villi kun mikä vaikka tietysti vähän rauhoittunut ajan myötä -n.36kg


      • labbis2008
        film star pepe kirjoitti:

        29.8.2008 synt musta uros Film Star KUTSUMA NIMI PEPE voi hyvin ei lääkäri käyntejä- kiva poika mutta villi kun mikä vaikka tietysti vähän rauhoittunut ajan myötä -n.36kg

        Meidän hurtta on siitä E-pentueesta, joka syntyi 24.8.2008. Viivi on käyttölinjainen, painaa n. 23kg.

        Voi voi... Näköjään taitaa muillakin olla vähän huonoja kokemuksia kyseisestä kennelistä :(.


      • omalallukkani
        labbis2008 kirjoitti:

        Meidän hurtta on siitä E-pentueesta, joka syntyi 24.8.2008. Viivi on käyttölinjainen, painaa n. 23kg.

        Voi voi... Näköjään taitaa muillakin olla vähän huonoja kokemuksia kyseisestä kennelistä :(.

        Hei Viivi on meidän Nalan sisko : )Painokin on sama....

        Voi voi... Näköjään taitaa muillakin olla vähän huonoja kokemuksia kyseisestä kennelistä :(.
        Mutta koira on ihana ja aivan loistava mettällä


      • labbis2008
        omalallukkani kirjoitti:

        Hei Viivi on meidän Nalan sisko : )Painokin on sama....

        Voi voi... Näköjään taitaa muillakin olla vähän huonoja kokemuksia kyseisestä kennelistä :(.
        Mutta koira on ihana ja aivan loistava mettällä

        Juu koira on ihana... En vaihtaisi mistään hinnasta :).

        Missä päin asustatte? Olis kiva nähdä millainen tapaus Nala on ja jos vaikka Viivikin haluaisi tutustua siskoonsa :).


      • First Kiss
        film star pepe kirjoitti:

        29.8.2008 synt musta uros Film Star KUTSUMA NIMI PEPE voi hyvin ei lääkäri käyntejä- kiva poika mutta villi kun mikä vaikka tietysti vähän rauhoittunut ajan myötä -n.36kg

        Hei.
        Huomasin viestisi ja meillä on samasta pentueesta 29.8-08 musta lappis Viperon First Kiss nykään Sani. Ei kiltimpää koiraa ole vielä vastaan tullut. Oppisi vaikka mitä kun vain joku opettaisi. Kasvattaja oli järkytys, mutta eipä tuonne ole ollut mitään asiaa.


    • jenza...

      Meillä on Viperon-kennelistä labbispoika jonka syntymäpäiväksi on ilmoitettu 12.3.2010! eikä siellä tietääkseni ollut kuin yksi pentue. Aloittaja: laitatko mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] olisi kiva jutella asiasta... minäkin olen yrittänyt löytää koiramme sisaruksia, mutta turhaan... ja kasvattajaan itseensä ei saa yhteyttä! Ja rekisteripaperitkin vielä puuttuu....

    • kokemusta on

      Voi ei... tämä Viperon pariskunta on todella epärehellistä....

      • labbis2008

        Millaisia kokemuksia sulla on ollu?


    • kokemusta on

      Katteettomia lupauksia.

      • kkkoooiiiiiuuuuuuu

        Onko tämä kenneli vielä olemassa, kun ei ole nettisivujakaan enää....
        Sitä olen itsekseni ihmetellyt.
        Meillä on myös labbis Viperon kennelistä, syntynyt 28.9.2006 eli on jo syksyllä 5v, mutta aika pässi edelleen...
        Silloin ei huomattu mitään valittamista kennelistä, toki jotain alkutaipaleen apuja olisi tarvinnut, mutta kenneli oli kaukana meiltä et kyseltiin muilta.
        Ja jotkut asiat meillä on kielletyllä listalla ja tällä kennelillä taas koira sai tehdä sitä.
        Pentutreffejäkin järjesti, yksissä oltiin, mut huomattiin, että kyllä meidän pässi on vähän huono käytöksinen näihiin muihin nähden, ja jotenkin kyllä asia tuli selväksikin.....


    • heipsuli_espoo

      Heippa tuo kyseinen pentue josta etsitte sisaruksia niin syy siihen mikseivät ole rekisterissä on hänen ex mihensä hoitamattomuus joka ei koskaan hoitanut kyseistä pentuetta rekisteriin.
      todella mukavia kasvattajia ja positiivista palautetta olen kuullut vaan mitä olen muualtaki kysellyt.eli kyseiset ihmisit on muutama vuosi sitten eronneet ja tästä syystä elämä ja ksvatus ollu hiljaisempaa.itselläni sijoitus narttu kyseiseltä kasvattajalta eikä ole valittamista.

    • Pariskunnan tunteva

      ^ He ovat eronneet 3/2010. Kasvattajana on vain ja ainoastaan nainen, miehellä ei ole oikeutta naisen kennelnimeen. Eli mies ei voi laillisesti edes hoitaa pentujen rekkaamista väärentämättä tietoja...Pentuja ei saa rekisteröityä enää näin myöhään eli puolen vuoden sisällä syntymästä pitää hoitaa rekisteriasiat kuntoon. Suosittelen kennelliittoon yhteydenottoa, sillä siellä on naisella myynnissä jälleen pentuja. Ettei näin kävisi jälleen... uudet pennut löytyvät tori.fi eri sukunimellä sillä kasvattaja nainen meni uusiin naimisiin 9/2010.

      Ja juu, mulla on pariskunnalta koira joka on syntynyt vuonna 2005.

    • Pariskunnan tunteva

      Ja näppäilyvirhe tuli. Siis koira on syntynyt 2007..keltainen ihanuus. :)

      Onhan niillä nettisivut:

      http://viperon.nettisivu.org/

      Ainakin googleen ku laitto.

    • heipsuli_espoo

      Joo siis sori munkin sekoilu...jotenkin se siihen mieheen ja eroon liittyi ettei ollut rekisterissä...raivostuttaa vaan ihmiset jotka uskovat kaiken mailman hömppä puheita netissä...kun kyseessä on vastuullinen kasvattaja ja tosi ihania ihmisiä muutenkin!!!!

    • vastuullinen?

      Vastuullinen kasvattaja, joka myy pentuja rekisteröityjen hinnalla eikä ikinä toimita papereita omistajille? No, luulen että Kennelliitto ja rotuyhdistys on tästä vastuullisuudesta hieman eri mieltä, mutta sehän on toki vain niiden mielipide.

    • jep jep

      tuosta ihmiesten ihanuudesta en ole samaa mieltä, sillä nainen valehtelee todella paljon sekä pettää lupauksiansa. en voi pitää luotettavana ihmisenä.

      hmm...kasvattajanimi on vain ja ainoastaan naisen. naisen velvollisuus on silloin hoitaa kasvattajasopimuksensa mukaisesti koirat rekisteriin. hän on allekirjoittanut ko. sopimuksen. ex-mies ei olisi pystynyt hoitamaan hänen puolestaan näitä asioita! saahan sitä aina vedota kaikenmaailman tekosyihin..heh heh. nainen ei tietääkseni ole holhouksen alaisena eli ihan on pystyvä hoitamaan koiriensa rekisteröinnin. se vaan maksaa summan x rahaa eli säästöähän se hänelle on kuna myy paperikoirien hinnalla rekkaamattomia sekarotuisia. eihän se oo tyhmä joka pyytää, mutta hienoa jos olet valmis maksamaan sekarotuisesta koirasta sen 800-900 euroa, jostain pyysi 1000 euroa.. et pysty millään saamaan vakuutta, että koirasi vanhemmat eivät ole esim. sisaruksia keskenään. kasvattaja voi ko. tilanteessa väittää ihan mitä vain..

      mitkä ne teidän koirien vanhemmat oli? mikäli sopimukset on tehty kennelliiton sopimuksilla niin pitäis sieltä vanhemmatkin löytyä. ja aika "hauskaa", että on nyt ilmeisesti samasta pentueesta kyse ja eri syntymajat kerrottu.

      kannattaa ehdottomasti tehdä ilmoitus kennelliitolle sekä rotujärjestölle. ja etenkin kun kauppaa jälleen pentuja tori.fi:ssä. tuotakaan pentuetta ei näy missään labrakerhon pentuvälityksessä tai syntyneissä pentueissa.

    • vastuullinen?

      Ei taida ko. kasvattaja saada nykyisiä tai tuleviakaan pentueita Labbiskerhon pentuvälitykseen kasvattanjasopimusrikkeen takia..

    • häh?

      Tuleeko siitä mitään sanktioita jos tekee tuollaista? Eihän missään ole mitään järkeä jos välissä saa tehtailla mitä haluaa eli rekkaamattomia pentuja ja sitten taas jatketaan hommia..vastuullista toimintaa ei tod.! voi sitä reppanaa joka tuollaista toimintaa kannattaa ja sääliksi käy pentujen ostajia, joita on petetty. Onhan näitä maa täynnä, mutta tyhmää tässä tapauksessa laittaa exän syyksi kun pentuja ei ole rekattu. Silloin olis ymmärrettävää jos mies olisi ollut kennelnimen takana myös, mutta tässä tapauksessa ei ole ollut kuin daami mukana. Saahan sillä syyttelyllä ainakin joidenkin sympatiat puolelleen..

    • FullOf

      Eipä yllätä kuulla tästä kyseisestä naisesta tällaista. Tiedän ihmisen muuta kautta ja valitettavasti on antanut erittäin epäluotettavan kuvan itsestään.

      Ehdottomasti ilmoitusta kennelliitolle ja rotujärjestölle niiltä joille on myynyt pennut joita ei sitten koskaan rekisteröity!

      Kyseisellä naisella on tosiaan tälläkin hetkellä pentuja myynnissä, ilmoitus löytyy täältä http://www.tori.fi/pirkanmaa/Labradorinnoutajan_pentuja_2404178.htm?ca=11&w=1

    • Hybe

      Minulla on hyviä kokemuksia ko. kennelistä. Labbikseni on sieltä ja toimii kuin ajatus. Olen saanut myös käytännön ohjeistusta, miten koiraa koulutetaan. Yli 100 onnistunutta metsästys noutoa 3v koiralla. Tämän palstan paskapuheet on syytä lopettaa heti. Jos ette saa labbistanne toimimaan, niin syynä on joko se että ette harrasta sen kanssa riittävästi tai sitten ette osaa kouluttaa. Koira on ensimmäinen koirani ja oppii mitä tahansa muutamalla toistolla.

    • vastuullinen?

      Hm. Itselläni on kaksi koiraa toiselta kasvattajalta, enkä yrityksistä huolimatta ole onnistunut kumpaakaan kouluttamaan niin, että ne rekisteröisivät itse itsensä ja toimittaisivat paperinsa minulle.

      Tämän palstan huolestuttavin asia on toden totta kasvattaja, joka on rikkonut törkeästi kasvattajasopimusta, jota on sitoutunut noudattamaan. Kukaan täällä on tuskin niin hölmö, että syyttäisi kasvattajaa huonosti koulutetusta koirasta. Toisaalta ei myöskään ole kasvattajan ansiota "yli 100 onnistunutta metsätysnoutoa 3v koiralla".

      Fakta on, että ko. kasvattaja on syystä tai toisesta jättänyt pentueen rekisteröimättä. Se ei ole paskapuhetta, se on fakta, josta toivomme tämän kasvattajan saavan ansaitsemansa sanktion.

    • Hah!

      ^"enkä yrityksistä huolimatta ole onnistunut kumpaakaan kouluttamaan niin, että ne rekisteröisivät itse itsensä ja toimittaisivat paperinsa minulle. " Tämä oli hyvä lauselma.

      Tämä rekisteröimättä jättäminen on se tärkein asia! Ja se, että pennut on myyty rekisteröityinä koirina. (En silti tulisi tänne mainostamaan kuinka toimivaksi joku on saanut koiransa koulutettua. Eipä tuolla tietokannassakaan näy kovinkaan monta ko. kennelin kasvattia, jolla on rodunomaisista kokeista tulos. Mutta tokihan voin minäkin väittää, että koirani toimii kuin ajatus..."En vaan viitti sitä kokeisiin viedä", mistä tulisi myös faktaa tietokantaan. Uskokoon sitten kuka tahtoo näitä pellejä.)

    • kusetuksen makua

      Hmm..
      Itse olin ostamassa koiraa,ja sain spostia kyseiseltä henkilöltä.
      Asia etenekin jo melkein ostoon saakka,sitten eksyin tänne.

      Pennun piti olla rekisterissä,mutta tämän ketjun luettuani,menin katsomaan järjestelmästä,eikä sinne ollut rekistöröity yhtään pentuetta tänä vuonna.

      Kysyin miksi pentua ei löydy rekisteristä,vaikka paperillisena sitä kauppasi.
      Vastausta en asiaan saanu,ei enää vastannut spostiini..

    • no huh huh

      Eli sama kusetus jatkuu. Eikös tuollainen luokitella petokseksi vai onko ostaja täysin voimaton ko. tilanteessa? Saahan sitä hyvät massit ko. kasvattaja tuollaisella toiminnalla.

      Onneks sentään joku tajus olla ostamatta. Mun mielestä on eri asia kaupitella rehellisesti sekarotuisia koiria kuin kusettaa näin! Sääliks nyt käy jo ostaneet. Ei tämä eukko mihinkään kysymyksiin ole ennenkään vastannut eikä tule varmasti vastaan jatkossakaan.

    • jenza....

      Kennelliitossa on käsittelyssä ko. kasvattajan toiminta. Olen tehnyt hänestä ilmoituksen sinne, toivottavasti myös muut ilman rekisteripaperia jääneet on tehneet samoin! Aion myös tehdä asiasta rikosilmoituksen. Kyllä, hän on syyllistynyt petokseen.

      Ja mitä tuolla aiemmin joku mainitsi, että ei pidä syyttää kasvattajaa jos ei saa koiraansa toimimaan. Eipä täällä ole tainnut kukaan niin tehdäkään. Kasvattajaa on syyllistetty ainoastaan siitä, että hän on laiminlyönyt kasvattajan yhden tärkeimmistä velvollisuuksista; eli koirien rekisteröinnin!

    • 17anselmi

      Itsekkin vihaisena, kyseisen H-pentueen koiran omistajana lueskelin aikani kirjoituksianne ja ; älkää nyt hyvät ihmiset puuttuko asioihin mistä ette mitään tiedä! Ko. kasvattaja on kyllä perillä tekemisistään tai tässä tapauksessa tekemättä jättämisistään, mutta kukaan ei koskaan voi tietää mitä kaikkea ihmisten elämässä voi tapahtua... kyse voi olla hiukka enemmästä kuin yhdestä pentueesta! Kun taas ihminen on toista kohtaan sellainen, kuin toivoo itsekkin toisten itseään kohdeltavan, voi syntyä positiiviä tuloksia... Koirat ovat juuri rekisterissä ja ko. kasvattaja jatkaa uraansa uutena ja ehompana, hän tietää tehneensä virheitä, mutta toivon ja uskon että te kaikki asiaa lietsovat jätätte tämän keskustelun nyt tähän. Me kaikki H-pentueen omistajat saamme rekkarimme, vaivoin ja muutaman mutkan kautta, mutta saamme kuitenkin. Ja minä ainakin toivon ettei tätä ko. ihmistä enää koskaan kohdella näin kun häntä on kohdeltu, vaan ehkä jopa kannustaisimme elämässä eteenpäin!

      • Jenza...

        Täällä myös H-pentueen koiran omistaja. Olen vuoden yrittänyt selvittää asiaa hyvällä. Mutta kun ihminen valehtelee jatkuvasti ja jää vielä yhtä usein kiinni valheistaan niin raja on ainakin minun ymmärryksellä. Olisi edes rehellisesti kertonut mistä kiikastaa, mutta ei, kun valehtelee jatkuvasti! Vaikka koirani joskus mahdollisesti rekisteröitäisiin, kasvattaja on silti rikkonut kauppasopimusta! Sopimuksessa lukee, että kasvattajan tulee toimittaa reklisteritodistus ilman eri maksua 2kk:n ostajalle. Mielestäni olen odottanut jo yli vuoden! Emme ole voineet käydä koirani kanssa näytteyissä, emme kilpailla harrastuksissa. Ja nämä asiat olivat tärkeällä sijalla kun koiraa hankin!

        Ja juu, kyllä ihmisen elämässä voi tapahtua kaikenlaista, tiedän myös ainakin osan tämä ihmisen elämän tapahtumista. Mutta siellä on tapahtunut myös paljon sellaista, että olisin kuvitellut hänen hoitavan nämä koira-asiat ensin valmiiksi. Ja jos kasvattaja lupaa elinikäisen tuen koiran uudelle omistajalle, sekä hoitopaikan koiralle aina kun tarvitsee. Miten näitä "etuisuuksia" on mahdollista hyödyntää, jos ko. ihminen ei vastaa puheluihin, ei tekstiviesteihin eikä sähköpostiin? Olisin tässä vuoden aikana ollut enemmän kuin kiitollinen kasvattajan neuvoista, mutta enpä saanut vastausta lukuisiin yhteydenottoyrityksiini...


    • jepulis vaan

      Miten tuo teksti liittyy nyt mihinkään? Kyllähän tämä ihminen osaa kauniisti puhua. Hassua kun ei tuota ko. pentuetta missään edelleen näy eikä tuota tuoreintakaan. Ja taisipa tuossa välissäkin olla yksi rekkaamaton pentue. Se on katsos aika helppoa rahaa. Myydään rekisteröityinä pentuina, muttei koskaan rekisteröidä. Puhutaan sitten kauniita sanoja omasta elämästä ja elämän kurjuudesta. Plus rekisteröinti maksaa aika paljon ja senkin rahan voi käyttää muuhun. ;D Plus ei tuo rekisteröinti ole kuule niin vaikeaa. Muutama lappu ja se on siinä. Maksut pitäis hoitaa myös. Mutta onhan se toki vaikeaa näin nettipankkiaikana.

      Onnea 17anselmille. Toivottavasti saat rekkarit, ainakin olet hyvin uskonut paskapuheet.. :)

    • petetty, eikä ainoa!

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO KOIRAA KENNEL VIPERONISTA! KASVATTAJA ON HUIJARI!

    • FullOf

      Minkälaista tarinaa tämä kasvattaja on teille rekisteröimättä jättämisen syyksi sitten kertonut? Tiedän jonkin verran kyseisen ihmisen tämän hetkisestä elämäntilanteesta ja sen takia olisikin mielenkiintoista kuulla, että millaista pajunköyttä on yrittänyt teille syöttää...

    • näin meillä

      "Lähetän koiran paperit postissa mahdollisimman nopeasti, varmaan jo ens viikolla tulee". NO ens viikko tulee ja menee. Aletaan kyselemään papereita, että koskas ne tulee. "Tulivat tänään, lähetän kun menen postin ohi". Eipä kuulu taas mitään. Sitten taas soittelemaan ja eukko vastaa ehkä joskus sadannen puheluyrityksen jälkeen. " Käyn tarkistamassa, että onko kirje jäänyt tuonne asiamiespostille ja vien sen kirjeen sitten sieltä eteenpäin toiseen postiin. Kun ei tuosta asiamiespostista aina kirjeet lähde eteenpäin". Ei kuulu kirjettä...

      Sitten tulee aika, ettei puheluihin, tekstiviesteihin tai s.posteihin enää vastata. Samalla lailla kävi pentupaketin kanssa. Ihminen osaa puhua todella kauniisti ja surkutellen omasta elämästä ja elämän kurjuudesta. Hän on todellakin pakkomielteinen valehtelija. Sääliksi käy ihmisiä, jotka tähän ko ihmiseen luottavat ja uskovat paskapuheet. Ehkä asioissa on osa todellistakin, mutta kaikki ei todellakaan ole totta.

      Jännä juttu kun muuten ei edelleekään tuota pentuetta, mikä Tori.fi:ssä kaupataan, ole rekisteröity..Hups, veiköhän eukko taas rahat. Todella ikävä ihminen kun valehtelee ja saa jatkaa kasvatustoimintaa edelleen. Myisi sitten rehellisesti sekarotuisia yli puolet halvemmalla. Tyhmää maksaa rekisteröidyn pennun hintaa sekarotuisesta koirasta, minkä kanssa onnistuu rajallinen harrastustoiminta. Kotikoirat ovat erikseen ja myös kotikoiria tarvitaan. Petollinen kasvatustoiminta on vaan niin syvältä. Ja sinisilmäiset ostajat käy eniten sääliksi.

    • kokemusta on

      Joo omistan itsekin pennun aiemmasta pentueesta ja onneksi sain sille paperit. Mutta muuten hänen käytös on kyllä ollut ala-arvoista. Tekee kaupat talonsa pihalla, ei päästä sisälle, jättää liittämättä rotuyhdistykseen vaikka niin on kirjallisesti luvannut, yhteyttä häneen ei saa. Ja luvataan tuki 24/7... et en voi luotettavaksi sanoa. Katsoin itsekin, ettei ole rekisteröinyt tätä maaliskuussa syntynyttäkään pentuetta. Kyllähän tuolle asialle pitää jo jotain tehdä. Ei kun vaan rikosilmoituksen tekoon te jotka olette yhä papereita vailla!

    • Totta on

      Valitettavasti voin vuosien kokemuksella sanoa, että Piia on yksi epäluotettavimmista ihmisistä, mitä tunnen. Ei pelkästään koirankasvattajana. Patologinen valehtelija, jättää tekemättä lupaamansa asiat ja keksii jos jonkinlaisia verukkeita. Älkää jättäkö kärsimäänne vääryyttä omaksi menetykseksenne , vaan viekää asiat eteenpäin. Kennelliitossa ainakin osataan neuvoa, miten tulee menetellä. Ja rikosilmoituksen huijauksesta voi tehdä. Näin ehkä voitaisiin vaikuttaa siihen, ettei yhä useampi tule petetyksi!!!

      • kkkoooiiiiiuuuuuuu

        Onkohän tämä kaikki kusetus yms jutut alkaneet 2006 v jälkeen, kun silloin tuntui, että kaikki pelasi ihan ok, kun meidän pässi ostettiin kyseisestä kennelistä.
        Tuntuu niin hurjalta tämän Piian työskentely näiden pentujen kanssa nykyään,
        että huh, huh..
        On erittäin ikävää lukea tälläisiä juttuja, kun ajattelee itseä silloin koiran hankkijana, kun ei mistään tiennyt oikeastaan mitään ja luotti aika pitkälle asioissa koiran kasvattajaan.


    • Tuure123

      Onko joku tehnyt Piiasta jo rikosilmoituksen? Itse ajattelin tehdä sen jos ei palauta minulle osaa rahoista takaisin. Olen ottanut pennun tästä 2011 pentueesta ja kyllästynyt Piian valheisiin kun ei saa pentuetta rekisteriin. Jos ei ole kukaan tehnyt niin voitaisiin porukassa se tehdä, tai joku joka on sen jo tehnyt voisi vähän kertoa mikä tilanne sen suhteen on.

      • Jenza...

        Tuure123: Laita minulle sähköpostia, [email protected]
        Tein eilen rikosilmoituksen. Minulla on koira 2010-pentueesta...


    • Heidi_espoo

      tuure123:
      Minulla on myös nyt keväällä syntyneestä pentueesta narttu-.
      Laita sähköpostia [email protected]
      Olisi kivaa vaihtaa kuulumisia

    • itselläkin Viperon k

      Hyvä, että olette tehneet rikosilmoitukset!! Jotainhan tuolle asialle on tehtävä. Toivotaan että Piian epärehellinen toiminta saadaan loppumaan.

    • BlushBruel

      Mikä mahtaa olla tilanne näiden rikosilmoitusten kanssa?
      En saa kasvattajaan yhteyttä enää millään välineellä..

    • P

      Kiinnostaisi myös miten on asia edennyt!

    • Tuli mieleen...

      Onko kukaan ollut yhteydessä kennelvalvojaan? Yhteystiedot saa Pohjois-Hämeen kennelpiiristä. Valvojan käynti ainakin saattaisi vaikeuttaa tulevaa toimintaa, koska uskoakseni aika paljon huomautettavaa löytyy jo ihan koirien pidosta alkaen, kun käynti tehdään ilman ennakkoilmoitusta.

    • Tuure123

      Tilannekatsausta. Poliisi soitteli minulle hetken hiljaiselon jälkeen. Kertoi että asia on todennäköisesti nyt menossa käräjille ensi vuoden puolella petos-nimikkeellä.

      Pitäisi mennä sinne todistajaksi. Hyvä että asia on nyt edennyt ja toivotaan että nimeltä mainitsematon henkilö saisi semmoisen tuomion minkä ansaitseekin.

      T. "Tuure123"

    • FullOf

      Tuure123, voitko laittaa sähköpostia minulle? Olen seurannut tätä tapausta, vaikka minulla ei koiraa olekaan, mutta tunnen tämän petturin muuten.

      Osoitteeni on [email protected]

    • Ärsyyntynyt

      Rekisteröimättömyyteen löytyy tasan yksi ja ainoa syypää: kasvattaja-nainen ihan itse!! Kennelnimi on alusta pitäen ollut vain ja ainoastaan hänen nimissään, mies se on perheessä ollut se, joka on koirille aikanaan kaikki tulokset hankkinut. Tehnyt yhden heidän koiristaan jopa käyttövalioksi asti ja se on kova saavutus näyttelylinjaiselle. Kun mies viimein kyllästyi ja lähti, alamäki alkoi. Mutta onhan asia niinkin, että jollei kykene itsestäänkään huolehtimaan, silloin ei pidä koiria kasvattaa.

      Enää niitä muinoin rekkaamatta jääneitä pentueita on turha haaveilla rekisteriin saavansa, se vaan ei ikävä kyllä mitenkään onnistu. Eikä esimerkiksi niitä vuonna 2010 syntyneitä voisi saadakaan, sillä kasvattaja jätti maksamatta uroksen omistajalle kaikki astutus- ja pentumaksut. Ja kun ei uroksen omistaja tietenkään allekirjoittanut papereita, pentuja ei rekisteriin saanut.

      Huijari mikä huijari, uskoo ken uskoo hänen lurituksiaan! Eikä hän muuten tule saamaan jatkossakaan pentueitaan rekisteriin, koska rekkausjupakka on tällä hetkellä Kennelliiton kurinpitolautakunnassa käsiteltävänä ja urosmaksut edelleen maksamatta. Kahteenkin pentueeseen. Että silleen.

    • Viperon- koiran omis

      Miksi Viperon kennel on poistettu kennelliiton jalostustietojärjestelmästä?

    • Viperon-koiran omist

      No onhan ne siellä, äsken olin epähuomiossa katsonut 2 vuoden sisällä olleita kasavattajia..

    • P

      Mikäs tän jutun tilanne on, eli onko rikosilmoitusasia edennyt?

    • viperonkoira

      Samaa mietin minäkin, kertokaas missä nyt mennään.

    • Tuure123

      Heippa,

      Asia etenee oikeuteen. Tarkkaa päivää ei ole vielä tiedossa, mutta käräjäoikeudelta tullut jo postia.

    • koirulitko

      Hienoa, että asia on viety eteenpäin!

    • samatyyppi?

      Miten tämä asia on edennyt?

      Tuli mieleen, että onkohan tämä kasvattaja sama tyyppi joka jatkuvasti kauppaa rekisteröimättömiä labbis-pentuja keltaisessa pörssissä ja apulassa..?

      Pennut on just Pirkanmaalla, ilmoituksessa on prepaid-numero ja myyjä ei vastaa puheluihin, vaan lähettää vain viestejä.

      Ja pentuja on ollut myynnissä nyt ainakin vuoden ihan jatkuvasti, ovat vielä älyttömän kalliitta paperittomiksi; mustat ja keltaiset 790e ja ruskeat 890e?

      Olen miettinyt, että onkohan kukaan käynyt tuolla tarkastamassa miten koirat jakselee..

      Kysyin joskus itsekin sieltä pentua, mutta pelkkä tekstiviestillä vastailu herätti epäilykset ja ostin sitten (rekisteröidyn) pennun ihan muualta.

    • P

      Todennäköisesti sama tyyppi kyseessä. Tätä ihmistä ei taida juuri puhelulla tavoittaa meinaan..

      Kyllä niin sieppaa toi sen touhu!

    • FullOf

      Nyt on sitten oikeudenkäynnin päivämääräkin tiedossa...vihdoin!

    • A-pentue

      Onko kenelläkää A pentueesta koiraa. Olisi mukava kuulla miten teillä nykyään menee ja miten teillä alkoi yhteiselämä sujumaan koirienne kanssa. Itselläni on koira tästä pentueesta.
      Minulla ei silloin aikoinaa ollut mitään valittamista heidän touhuista. Ikävä kuulla että tälläistä on tapahtunut.

    • FullOf

      Kaikki on ilmeisesti ollutkin suht' hyvin kevääseen 2010 asti, jolloin erosi pitkäaikaisesta miehestään, jonka kanssa oli tämän koiraharrastuksen jakanut. Maaliskuussa 2010 syntyneet pennut käsittääkseni ensimmäiset jotka jääneet rekisteröimättä, mutta myytiin kuitenkin rekisteröitynä. Sen jälkeen ollut ilmeisesti epärehellisyyksiä ainakin näissä koira-asioissa suuntaan jos toiseenkin...

    • jep jep

      Laittakaahan tännekin tietoa, että kuinka meni. Löytyy sillä prepaidnumerolla meineten ilmoja kyllä..Jopa urosta ostatellut. No onhan se halvempaa omalla uroksella rekkaamattomia pentuja tehdä ilman mitään valvontaa. Ja aika kalliita kyllä ovat. :( Pohjamutiin on nyt kyllä ko. henkilö vajonnut, valitettavasti.

    • Never Know

      Tuomio tuli useammasta petoksesta (olisiko ollut n. 6:sta petoksesta), sakot ja muut korvaukset päälle.. Oikeus siis toteutui.

    • seurannut asiaa

      No hyvä, että asia on selvinnyt. Mutta eihän raha korvaa pentujen paperittomuutta :( Vai saako ne rekisteröityä myöhemmin???

    • sarppa1234

      Ei saa rekisteröityä enää.

    • huhhuh2

      ..Ja taas Pirkanmaalla on apulassa myytävänä labbis pentuja..ei rek ...

      "LABRADORINNOUTAJAN PENNUT

      Nyt valmiina luovutukseen! Vaaleankeltaisia ja mustia labradorinnoutajan pentuja. Puhdasrotuisia 7-viikkoisia sydämenvaltaajia. Uroksia ja narttuja. Huolehtiviin koteihin, esim. perheisiin, lenkkikavereiksi, seuraksi, vaikka lintunoutoonkin. Pennut ovat eläinlääkärin tarkastamia.
      Haku vaikka heti tai voit varatakin.
      Voit myös kysyä maksua 2 erässä, niin harkitaan.."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe