Honda sadovia niikun aattelin . . . . Mut, kohta puoliin pihhaa ilmestyy
yamahan 750cc virago ! !
Perusteluna se että viraus on vähintään yhtä näyttävän näköinen
ku hondakin , ja halvempi , vähemmillä kilometreillä , ja kartaani ! !
Heittäkää kommenttia kyseisestä moposta ! VM 88
Honda vs Yamaha ? ? Suurimmat erot ? ?
voi turjake
jäläs
1
288
Vastaukset
- trtrtrtrtrtrtr
viragoa on moitittu ainakin "pehmeästä" rungosta. ulkonäkö on tietysti makuasia, mutta mun mielestä viragon keulakulma on jotenkin oudon jyrkkä, kaipaisi loivempaa keulaa. tekniikka noissa taitaa olla aika varmaa, tietty yli 20 vuotiaassa pyörässä voi jo olla kaikenlaista vikaa. kardaani on kyllä hyvä, en enää suostuisi ketjuvekotinta ostamaan. osta se mikä tuntuu itsestäsi paremmalta, fiilis juttujahan tämä mopoilu on. joten vastaus on... honda vai yamaha... osta suzuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885