Miten saa laitettua Samsung GT-S5230:n kautta tietokoneen internettiin? Puhelimessa on nettiliittymä DNA:ta. Olen yrittänyt yhteyttä usb-johdon kautta puhelimen mukana tulleen ohjelmalevyn avulla...onnistumatta. Miten pitää toimia?
Samsung GT-S5230:n kautta nettiin
10
1981
Vastaukset
Kokeile Samsung kies ohjelmalla.... Mutta vakuutan, että netti on tosi hidas koska tuossa kännykässä ei ole 3G verkkoa.
- juha51
En päässyt kiesillä nettiin. Eihän se 3G auta, kuin ei ole sitä verkkoakaan siellä missä internetyhteyttä on tarkoitus käyttää puhelimen välityksellä. Etsin edelleen ohjeita, miten päästä puhelimen kautta kannettavalla nettiin. Puhelimella kyllä pääsee, mutta on turhan pientä tekstiä.
- kbkjbkbkjb
oisit osta nokian 5230 samalla hinnalla saisit ovi suiten kautta kuvat koneelle ja olis vielä 3g yhteydetkin ja ilmanen navi
- juha51
Samsung GT-S5230 maksoi 95€ ja nokia5230 n.110€. Onhan siinä jonkin verran hintaeroa. 3G yhteys ei auta, kun ei ole verkkoakaan siellä missä puhelimen kautta kannettavalla on tarkoitus mennä nettiin. Voihan se nokia olla parempi, mutta kun tuli tuo samsung ostettua. Etsin edelleen tietoja, että miten pääsee samsungia tukiasemana käyttäen nettiin?
juha51 kirjoitti:
Samsung GT-S5230 maksoi 95€ ja nokia5230 n.110€. Onhan siinä jonkin verran hintaeroa. 3G yhteys ei auta, kun ei ole verkkoakaan siellä missä puhelimen kautta kannettavalla on tarkoitus mennä nettiin. Voihan se nokia olla parempi, mutta kun tuli tuo samsung ostettua. Etsin edelleen tietoja, että miten pääsee samsungia tukiasemana käyttäen nettiin?
Nokialla se olisi ollut helponpaa. Olisit vain asentanut koneelle Nokia Ovi suiten ja muutamalla napin painahduksella olisit netissä.
- juha51
vapunen kirjoitti:
Nokialla se olisi ollut helponpaa. Olisit vain asentanut koneelle Nokia Ovi suiten ja muutamalla napin painahduksella olisit netissä.
Sain yhdeyten toimimaan, kun hain sopivan ohjelman osoitteesta http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-S5230LKAXEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support
Mukana tulleella CD:llä ei ollut windows 7 :n sopivaa ohjelmaa. Vielä tarvisin windows 7:lle sopivan Bluetooth ohjeman, jotta yhteys toimisi langattomasti. Bluetooth:n mukana tuli Bluesoleil 2.7.0.35 ohjelma, joka tuottaa jatkuvasti ongelmia. Siinä ei ollut windows 7 versiota. Se toimii jotenkin yhteensopivuustilassa. Onko kellään tietoa mistä sopiva ohjelma löytyy.
- naanaannaa
Heijj! Pystyykös tämän puhelimen yhdistämään modeemiin etä olis ilmanen nettiselailu??
- neuvo
hankit new samsung pc studio ohjelman ja sillä haet pienoisohjelmista "internetyhdistämis työkalu" lisäät sen ja se löytyy pc sturio ikkunan ala osasta nuolella painat ohjelman näkyviin, sitten painat siitä työkalu ikkunassa siitä hammasratas kuvasta, lisäät verkon ja siihen vaan se dna verkkopalvelimeksi, ja "lisää" nappia painat sit vaan yhdistät verkkoon sen. itekkin parhaillani käytän tätä verkkoa mutta en tiedä onko rajaton dataus vai maksaako joka minuutti mutta toimii
- äs5230
vanhaan ketjuun lisää ettei uutta tartte aloittaa. saako tuollaseen vanhaan luuriin jostain suomi navigaattori ohjelmaa? vois käyttää vielä varapuhelimena jos löytyy, muuten joutanee unohtumaan pöytälaatikkoon...
Ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849