lalalaa

monimutkaista

Olisiko joku tietoinen ja viitsisi informoida minua tilanteessani. Huomasin että Skype ei ehkä toimikaan koneellani, koska siina on Windows XP ja SP3. Ymmärsin että tarvittaisiin "64". Skype toimi kyllä vielä viime vuoden lopulla, mutta sitten se automatiikalla latasi uusimman version 5.1 ja sen jälkeen alkoi puhumisen kuulumiseen tulla katkoksia sille jolle soitin. Itselleni on kuulunut hyvin hänen puhuminen, jolle soitin.
Missähän vika?

4

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..helistellään...

Kyllä pitäisi toimia aivan moitteetta, minulla on myös xp ja sp3, ja hyvin pelittää, yritä etsiä ongelma jostain muualta, voihan se olla vaikka siellä kaverin koneella (villi arvaus).

• kilahanko

On todellakin! Itse olen päivittänyt uusimpaan versioon ainakin 10 kertaa vuoden sisällä, eikä pelitä vieläkään.Käytössä pöytäkone ja Wind.XP. Kaikki testit näyttävät että kone ja äänilaitteet toimivat oikein, kone on nopea ym.. Viime viikolla myös koesoitto Echo/Sound Test Servicelle onnistui myös (aikaisemmin ei kertaakaan), mutta kaverin soittaessa ääneni oli katkeilevaa robottiääntä, minä kuulin ja näin hänet hyvin, hetken päästä koko koneeni meni täysin jumiin ja yhteys jäi" päälle". Kun yritin toiselle soittaa, skype kysyi lisätäänkö kyseinen henkilö puherinkiin. Molemmilla sama versio 5.1. Toinen kaverini ei myöskään kuullut ääntäni, vaikka näytti että ääni lähtee ulos. Joten taas on vanha versio 4.1 joka toimii myös näille kavereille, siitä uudemmat ei. Mikä voi olla ero vanhan ja uudemman version nauhoitusasetuksissa, jos vanhassa toimii, uudessa ei?. Skype tyrkyttää jatkuvasti päivitystä uudempaan vaikka se ei toimi. Harmi vaan, kun siinä on kumminkin hyviäkin ominaisuuksia, joita ei näissä vanhemmissa ole. En ymmärrä englanninkielisiä ohjeita. Jos joku osaa ratkaista asian, olen todella kiitollinen

• kilahanko

Moi! Olet varmaan jo saanut Skypesi toimimaan. Laitan kummiskin varmuudeksi ohjeen jonka itse sai tänään ja joka ainakin testatessa toimi, toivottavasti edelleenkin. Mene virustorjunta ohjelmasi "sovellusten hallinta" ja poista Skype (hiiren oikealla ja "poista"). Avaa Skype ja kun viirustorj.ohjelmasi kysyy "sallitaanko Skype" niin sallit. Näin yksinkertainen juttu, kun sen tietää ;) Ehkä tästä on apua muillekkin asian kanssa pähkäileville.

• jååjåå

Niinhän se on, että jos haluaa ohjelmalle nettiyhteyden, palomuurilla ei saa sitä estää. Siis muurilla, ei virustorjunnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe