lalalaa

monimutkaista

Olisiko joku tietoinen ja viitsisi informoida minua tilanteessani. Huomasin että Skype ei ehkä toimikaan koneellani, koska siina on Windows XP ja SP3. Ymmärsin että tarvittaisiin "64". Skype toimi kyllä vielä viime vuoden lopulla, mutta sitten se automatiikalla latasi uusimman version 5.1 ja sen jälkeen alkoi puhumisen kuulumiseen tulla katkoksia sille jolle soitin. Itselleni on kuulunut hyvin hänen puhuminen, jolle soitin.
Missähän vika?

4

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..helistellään...

      Kyllä pitäisi toimia aivan moitteetta, minulla on myös xp ja sp3, ja hyvin pelittää, yritä etsiä ongelma jostain muualta, voihan se olla vaikka siellä kaverin koneella (villi arvaus).

    • kilahanko

      On todellakin! Itse olen päivittänyt uusimpaan versioon ainakin 10 kertaa vuoden sisällä, eikä pelitä vieläkään.Käytössä pöytäkone ja Wind.XP. Kaikki testit näyttävät että kone ja äänilaitteet toimivat oikein, kone on nopea ym.. Viime viikolla myös koesoitto Echo/Sound Test Servicelle onnistui myös (aikaisemmin ei kertaakaan), mutta kaverin soittaessa ääneni oli katkeilevaa robottiääntä, minä kuulin ja näin hänet hyvin, hetken päästä koko koneeni meni täysin jumiin ja yhteys jäi" päälle". Kun yritin toiselle soittaa, skype kysyi lisätäänkö kyseinen henkilö puherinkiin. Molemmilla sama versio 5.1. Toinen kaverini ei myöskään kuullut ääntäni, vaikka näytti että ääni lähtee ulos. Joten taas on vanha versio 4.1 joka toimii myös näille kavereille, siitä uudemmat ei. Mikä voi olla ero vanhan ja uudemman version nauhoitusasetuksissa, jos vanhassa toimii, uudessa ei?. Skype tyrkyttää jatkuvasti päivitystä uudempaan vaikka se ei toimi. Harmi vaan, kun siinä on kumminkin hyviäkin ominaisuuksia, joita ei näissä vanhemmissa ole. En ymmärrä englanninkielisiä ohjeita. Jos joku osaa ratkaista asian, olen todella kiitollinen

    • kilahanko

      Moi! Olet varmaan jo saanut Skypesi toimimaan. Laitan kummiskin varmuudeksi ohjeen jonka itse sai tänään ja joka ainakin testatessa toimi, toivottavasti edelleenkin. Mene virustorjunta ohjelmasi "sovellusten hallinta" ja poista Skype (hiiren oikealla ja "poista"). Avaa Skype ja kun viirustorj.ohjelmasi kysyy "sallitaanko Skype" niin sallit. Näin yksinkertainen juttu, kun sen tietää ;) Ehkä tästä on apua muillekkin asian kanssa pähkäileville.

      • jååjåå

        Niinhän se on, että jos haluaa ohjelmalle nettiyhteyden, palomuurilla ei saa sitä estää. Siis muurilla, ei virustorjunnalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe