Hei!
Olemme toista kertaa koittamassa myydä taloamme Pirkanmaan ja Satakunnan rajamailta.
Viimeeksi pari vuotta sitten teimme typerästi ja otimme ensimmäisen välittäjän hommiin, jota kysyimme, sen kummemmin kilpailuttamatta. Asuntokin jäi myymättä, syystä tai toisesta.
Nyt aikeissa on laittaa koti uudelleen myyntiin, mutta tällä kertaa aiomme kilpailuttaa välittäjiä hiema. Eli, jos pyydämme välittäjää tulemaan arvioimaan asuntoamme, sitooko se meidä auttamattomasti heidän palveluihinsa, vai tarvitseeko arvioinnista maksaa, jos emme valitse häntä töihin?
Saa myös suositella hyviä kiinteistövälitysfirmoja, tai yksittäisiä välittäjiä, jos on mielessä =)
Välittäjien kilpailutus - Sastamala
4
545
Vastaukset
- pq
Ei sido, ja ilmaisen arviointikäynnin voi pyytää, jos joku ei siihen suostu se on heidän oma moka. Olen juuri myymässä omaani itse ja heti kun laitoin ilmoituksen, on jo 5 eri välittäjää tarjonnut palveluitaan (ja halunnut vetää rahat välistä)
- rugrats
Kiitos vastauksestasi!
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä on paras väylä, jos tahtoo myydä itse asunnon?
Oikotie vai joku muu? rugrats kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä on paras väylä, jos tahtoo myydä itse asunnon?
Oikotie vai joku muu?Ei ole mitään muuta toimivaa markkinointikanavaa kuin oikotie, valitettava mutta ainoa totuus. Toisaalta hinta on kohdallaan kun huomioidaan tavoitettujen potentiaalisten ostajien määrä.
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ei ole mitään muuta toimivaa markkinointikanavaa kuin oikotie, valitettava mutta ainoa totuus. Toisaalta hinta on kohdallaan kun huomioidaan tavoitettujen potentiaalisten ostajien määrä.
Välittäjä_LKV kirjoitti
"Ei ole mitään muuta toimivaa markkinointikanavaa kuin oikotie, valitettava mutta ainoa totuus. "
Toisaalta on mielestäni hyvä, että on vain yksi kanava, jossa ilmoitella.
Ostajien ei tarvitse surffailla monella eri nettisivulla löytääkseen asunnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4173598Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991358Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501236
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39950