ethernet sovitin?

moikkamoi ja hei

Winukka käskee asentamaan tämän. Olen varmaan huolimattomasti poistanut jotain, kun tuo pitää asentaa (uudelleen?)

Windows pyytää ethernitin asennuslevyä, muttei minulla semmoista ole. Saako tuon jollain muulla tavalla asennettua. Omistan Acerin Aspiren 5536:n

11

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalaa

      Olet näemmä poistanut verkkokortin ajurin, siitä tuo herja johtuu. Ajurin saat ladattua Acerin kotisivujen kautta. Sivustolla on lueteltu eri konemallit, ja sieltä varmaan löytyy tuokin.

      • fhtfghgdjdggj

        Voisiko joku laittaa linkkiä tähän, kun en itse tahtonut löytää :(

        Joo kyllä tuo tämä verkkokorttijuttu on mikä on pielessä, kiitokset siitä jo nyt.


    • Avaa ensin ohjauspaneelista laitehallinta ja katso näkyykö verkkosovittimien kohdalla Ethernet sovitinta. Jos näkyy, klikkaa oikealla napilla ja sitten kohtaa ota käyttöön.

      Jos ei onnistu , avaa selaimesta työkalusta Windows Uptade ja asetuksista kohta asenna suositellut päivitykset automaattisesti. Käynnistä kone uudelleen.

      • fjdghjhdhgjdthj

        Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut

        Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.



        Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)

        Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.

        Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen.


      • gdhjdfjdyjuy
        fjdghjhdhgjdthj kirjoitti:

        Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut

        Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.



        Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)

        Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.

        Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen.

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(


      • 12
        gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        Käyttis?
        http://SCREEN.casi.im/A8NNblZ
        Lan-ajurit. Lataus ei riitä, ne pitää myös asentaa.


      • gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        Lan driver jos on Vista niinkuin kuvassa olet valinnut.


      • käyttämään
        gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        viestiketjussa kokoajan samaa nikkiä, nyt niitä on,

        moikkamoi ja hei


        fhtfghgdjdggj

        fjdghjhdhgjdthj
        gdhjdfjdyjuy

        ja varmaan lisääkin tulee!?


    • noh totas

      mites ohjauspaneelin laitehallinan
      ethernet kohdan palauta edellinen ajuri tai
      olikos siä vaihto ehto että etsi netistä ajuri.

      ja kun käyt windows update net sivulla sielä lukee jos se tarjoa tuota ohjainta se ei pakosta sitä ekalla kertaa tarjoo.

      • nyt toimii

        kiitos kaikille avusta

        ja tuo yksi keisari voi pitää huolen omista asioistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe