ethernet sovitin?

moikkamoi ja hei

Winukka käskee asentamaan tämän. Olen varmaan huolimattomasti poistanut jotain, kun tuo pitää asentaa (uudelleen?)

Windows pyytää ethernitin asennuslevyä, muttei minulla semmoista ole. Saako tuon jollain muulla tavalla asennettua. Omistan Acerin Aspiren 5536:n

11

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalaa

      Olet näemmä poistanut verkkokortin ajurin, siitä tuo herja johtuu. Ajurin saat ladattua Acerin kotisivujen kautta. Sivustolla on lueteltu eri konemallit, ja sieltä varmaan löytyy tuokin.

      • fhtfghgdjdggj

        Voisiko joku laittaa linkkiä tähän, kun en itse tahtonut löytää :(

        Joo kyllä tuo tämä verkkokorttijuttu on mikä on pielessä, kiitokset siitä jo nyt.


    • Avaa ensin ohjauspaneelista laitehallinta ja katso näkyykö verkkosovittimien kohdalla Ethernet sovitinta. Jos näkyy, klikkaa oikealla napilla ja sitten kohtaa ota käyttöön.

      Jos ei onnistu , avaa selaimesta työkalusta Windows Uptade ja asetuksista kohta asenna suositellut päivitykset automaattisesti. Käynnistä kone uudelleen.

      • fjdghjhdhgjdthj

        Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut

        Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.



        Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)

        Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.

        Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen.


      • gdhjdfjdyjuy
        fjdghjhdhgjdthj kirjoitti:

        Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut

        Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.



        Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)

        Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.

        Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen.

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(


      • 12
        gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        Käyttis?
        http://SCREEN.casi.im/A8NNblZ
        Lan-ajurit. Lataus ei riitä, ne pitää myös asentaa.


      • gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        Lan driver jos on Vista niinkuin kuvassa olet valinnut.


      • käyttämään
        gdhjdfjdyjuy kirjoitti:

        niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(

        viestiketjussa kokoajan samaa nikkiä, nyt niitä on,

        moikkamoi ja hei


        fhtfghgdjdggj

        fjdghjhdhgjdthj
        gdhjdfjdyjuy

        ja varmaan lisääkin tulee!?


    • noh totas

      mites ohjauspaneelin laitehallinan
      ethernet kohdan palauta edellinen ajuri tai
      olikos siä vaihto ehto että etsi netistä ajuri.

      ja kun käyt windows update net sivulla sielä lukee jos se tarjoa tuota ohjainta se ei pakosta sitä ekalla kertaa tarjoo.

      • nyt toimii

        kiitos kaikille avusta

        ja tuo yksi keisari voi pitää huolen omista asioistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      304
      2947
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      47
      1401
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      84
      1265
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      304
      1140
    5. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1113
    6. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      82
      1031
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      84
      995
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      971
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      894
    10. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe