Winukka käskee asentamaan tämän. Olen varmaan huolimattomasti poistanut jotain, kun tuo pitää asentaa (uudelleen?)
Windows pyytää ethernitin asennuslevyä, muttei minulla semmoista ole. Saako tuon jollain muulla tavalla asennettua. Omistan Acerin Aspiren 5536:n
ethernet sovitin?
11
573
Vastaukset
- Jalaa
Olet näemmä poistanut verkkokortin ajurin, siitä tuo herja johtuu. Ajurin saat ladattua Acerin kotisivujen kautta. Sivustolla on lueteltu eri konemallit, ja sieltä varmaan löytyy tuokin.
- fhtfghgdjdggj
Voisiko joku laittaa linkkiä tähän, kun en itse tahtonut löytää :(
Joo kyllä tuo tämä verkkokorttijuttu on mikä on pielessä, kiitokset siitä jo nyt.
Avaa ensin ohjauspaneelista laitehallinta ja katso näkyykö verkkosovittimien kohdalla Ethernet sovitinta. Jos näkyy, klikkaa oikealla napilla ja sitten kohtaa ota käyttöön.
Jos ei onnistu , avaa selaimesta työkalusta Windows Uptade ja asetuksista kohta asenna suositellut päivitykset automaattisesti. Käynnistä kone uudelleen.- fjdghjhdhgjdthj
Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut
Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.
Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)
Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.
Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen. - gdhjdfjdyjuy
fjdghjhdhgjdthj kirjoitti:
Molemmille kiitosta, mutta ongelma ei kuitenkaan vielä ratkennut
Tein kuten veikkopit käski, se ei kuitenkaan auttanut. Tämän jälkeen latasin noita acerin ajureita (en ollut varma mikä oli oikea, joten latasin niitä muutaman) Ei kuitenkaan auttanut.
Tätä laitetta ei ole määritetty oikein. (Koodi 1)
Valitulla laitetietojoukolle tai -elementille ei ole ohjainta.
Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen.niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(
- 12
gdhjdfjdyjuy kirjoitti:
niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(
Käyttis?
http://SCREEN.casi.im/A8NNblZ
Lan-ajurit. Lataus ei riitä, ne pitää myös asentaa. gdhjdfjdyjuy kirjoitti:
niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(
Lan driver jos on Vista niinkuin kuvassa olet valinnut.
- käyttämään
gdhjdfjdyjuy kirjoitti:
niin jos joku idiootille laittaisi linkin aivan loppuun asti ja kertoisi vielä rautalangasta vääntäen minkä lataan. Ei tästä tule yhtään mitään :'(
viestiketjussa kokoajan samaa nikkiä, nyt niitä on,
moikkamoi ja hei
fhtfghgdjdggj
fjdghjhdhgjdthj
gdhjdfjdyjuy
ja varmaan lisääkin tulee!?
- noh totas
mites ohjauspaneelin laitehallinan
ethernet kohdan palauta edellinen ajuri tai
olikos siä vaihto ehto että etsi netistä ajuri.
ja kun käyt windows update net sivulla sielä lukee jos se tarjoa tuota ohjainta se ei pakosta sitä ekalla kertaa tarjoo.- nyt toimii
kiitos kaikille avusta
ja tuo yksi keisari voi pitää huolen omista asioistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483