Einhell

Puuseppä,.,

Millaisia omakohtaisia kokemuksia on tällaisesta Einhellin puukkosahasta. Onko kätevä käytössä? Olen ostoaikeissa 800w einhellistä.

8

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari789

Oli puukkosaha sitten mitä merkkiä hyvänsä, niin kannattaa ostaa sellainen, jossa on terän pikakiinnitys. Terä kiinnitetään siis ilman mitään ruuvaamista. Varsinkin liikkuvassa työssä terä on hyvä irrottaa kuljetuksen ajaksi.

• gfdutiorewkn

Puukkosaha on hyvä putkien ja lankkujen yms. katkomiseen hankalissa paikoissa, levyjä ja muuta tarkkaa niillä ei sahata. Einhell saattaa kestää, tai hajota, niissä on joskus ollut materiaalivikoja.

• Anonyymi

Einhell katkaisujiirisaha 1800W 254mm TC-SM 254. Ei kestänyt edes aidan lautojen sahaamista loppuun kun ankkuri petti ja savu nousi. Eli, sähkömoottorin ankkuri helvetin huonoa materiaa. Osat ja takuu perseestä. Ei ole köyhällä varaa ostaa halpaa.

• Anonyymi

vähän käytetty einhell smirkeli lakkas pyörimästä. vaimeaa murinaa kuuluu.
        ei helvetti kannata einhellejä ostaa.

• Anonyymi

Isosta Ei nhelvetin kulmahiomakoneesta karan akseli poikki, kun väänsi laikan kiinnitysmutteria auki.
        Näitten halpojen pskojen kanssa käy aina siten, kun ostat halvan, maksat sen oppirahoina, joudut sen jälkeen sitten ostamaan laatukoneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isosta Ei nhelvetin kulmahiomakoneesta karan akseli poikki, kun väänsi laikan kiinnitysmutteria auki.
        Näitten halpojen pskojen kanssa käy aina siten, kun ostat halvan, maksat sen oppirahoina, joudut sen jälkeen sitten ostamaan laatukoneen.

Mutteri on ollut liian kireällä, joskus voi tarvita avaimeen pieni vasaran kopautus, sillä ei vielä pitäisi akseli katketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutteri on ollut liian kireällä, joskus voi tarvita avaimeen pieni vasaran kopautus, sillä ei vielä pitäisi akseli katketa.

Ei pitäisi, mutta juuri niin kävi, paksua rautaa, mutta haurasta kuin lasi. Materiaalivika selvästi.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa hyvä, koska halpiksetkin kestävät nykyään ihmeen pitkään ja paskaa työkalua ei ole kiva katsella. Itsellä joku Kiinan saha, joka kyllä toimii, mutta vähän on krouvia työnlaatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe