Yhteysongelma Nokian N97 :ssä

änysiseiska

Nokian N97 ei suostu olemaan Bluetooth-yhteydessä kannettavan tietokoneeni kanssa. Käyttis Vista. Bluetooth-laite on Toshiban. Kun yritän uutta yhteyttä tietokoneen bluetooth-asetuksista, tulee herja "Palvelun haku epäonnistui". Nokian Ovi suitea käyttämällä yhteys kariutuu ilmoitukseen "Laitteen liittäminen ei onnistunut". Puhelimen kautta yritys epäonnistuu herjaan "Laitetta tietokone ei voi liittää pariksi". Kolmea kautta yritetty. Ei onnistu. Miksi??? N73 -puhelimeni toimii yhteyksissä hyvin. Myös yhteydessä N97:ään. Mutta ei tietokoneeseen. Asetuksissa varmaan ongelma, mutta missä?????

7

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko puhelimen bluetooth asetuksista määritetty "näkyväksi". Samoin tietokoneen asetuksista?

      • än97

        määritelty näkyväksi. Saan yhteyden N73 -puhelimellani, mutta en N97:lla tietokoneeseen. Puhelimet siis ovat yhteydessä toisiinsa.


      • än97 kirjoitti:

        määritelty näkyväksi. Saan yhteyden N73 -puhelimellani, mutta en N97:lla tietokoneeseen. Puhelimet siis ovat yhteydessä toisiinsa.

        Katkaise bluetooth yhteys Nokia N73 kännykästä ja kokeile uudestaan.


      • än 97
        vapunen kirjoitti:

        Katkaise bluetooth yhteys Nokia N73 kännykästä ja kokeile uudestaan.

        Ja katkaistu on kaikista Bluetooth-laitteista, jotka voisivat häiritä yhteyttä. Mikään ei auta. Siis, mikä auttaa???


      • än 97 kirjoitti:

        Ja katkaistu on kaikista Bluetooth-laitteista, jotka voisivat häiritä yhteyttä. Mikään ei auta. Siis, mikä auttaa???

        Entä onko sinulla usb kaapelia? Minulla oli juuri sama ongelma. Vaihdoin Usb kaapeli yhteyteen niin silloin alkoi pelaamaan.


      • en97
        vapunen kirjoitti:

        Entä onko sinulla usb kaapelia? Minulla oli juuri sama ongelma. Vaihdoin Usb kaapeli yhteyteen niin silloin alkoi pelaamaan.

        ...ainakaan vielä. Tulin itse ajatelleeksi samaa. Niitähän saa jo 10 eurolla. Saa maksaa 29 euroakin, jos haluaa. Riippuu, mistä ostaa.


      • en97 kirjoitti:

        ...ainakaan vielä. Tulin itse ajatelleeksi samaa. Niitähän saa jo 10 eurolla. Saa maksaa 29 euroakin, jos haluaa. Riippuu, mistä ostaa.

        Kannattaa ostaa.... Sillä toimii paremmin yhteys....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe