Koulun vuosijuhla osa 1

juyg

kun olin yläasteella niin koulussani oli kaunis ja seksikäs tummahiuksinen opettaja(arviolta 32-34 vuotias)
häntä tuli katseltua jonkin verran salaa..
seuraava tarina on ihan fantasiaa
vietin normaalia päivää kotona kun huomasin eräältä nettisivustolta että entinen kouluni
täyttää vuosia,ja entisiä oppilaita sekä opettajia pyydetään saapumaan juhlatilaisuuteen,kyseessä on iltatilaisuus.saavun ajoissa koululleni ja kaikki kokoontuvat koulun liikuntasaliin,jossa rehtori aloittaa puheella..
"tervetuloa koulumme juhlatilaisuuteen,hyvä että olette tulleet näinkin runsaslukuisena paikalle"
rehtori sanoo.
rehtorin kertoessa koulun historiasta ja vaiheista huomaan tämän upean ilmestyksen opettajattaren istuvan näköetäisydelläni,hän on pukeutunut seksikkääseen iltamekkoon joka paljastaa juuri sopivasti hänen upeita muotojaan..
sitten rehtori lopettaa puheensa
"seuraavaksi olisi ohjelmassa musiikkia, ja samppanjaa ja pikkupurtavaa on myös tarjolla tuolta seisovasta pöydästä..
lähdenkin hakemaan samppanjaa ja pikkupurtavaa..

ja sitten huomaan jälleen tämän upean opettajattaren joka myöskin tulee keinuvin askelin korkkareissaan ja seksikkäässä mekossaan kohti noutopöytää..
hän tulee ihan viereeni
ja sanoo "No mitäs täällä on???""
"tälläsiä pizzapaloja ja salaattia ainakin" vastaan..
opettajar kumartuu hiukan ottamaan pizzapalaa jolloin näen hänen upeaa rintavakoaan hiukan..
"näähän vois olla hyviä"hän sanoo hymyillen hiukan ikäänkuin jo muistaen minut..
hän asettuu lähelle pöytään lähelle noutopöytää ja koska muualla ei ole tilaa asetun minä häntä vastapäätä..
ja sitten tarjoilija tuokin jo samppanjaa meille molemmille..

Sitten hän sanoo
"etkös sä ole se poika joka oli aika usein jälki-istunnossa"????
"sustahan on tullu jo mies"
kiitos huomaan että sunkin seksikkyys on vaan lisääntynyt"
"kiitos"hän sanoo hymyillen hiukan viettelevästi
bändi on soitellut tällä aikaa jo muutamia kappaleita miedän juodessa jo samppanjaakin
muutamia laseja..
"on aika hyvä bändi täällä"
"joo niin on"
juttelemme niitä näitä aikamme illan jo tummuessa kun hän ehdottaa
"Mitäs jos siirryttäis pikkasen rauhallisempaan paikkaan jatkamaan keskustelua"
"eiköhän se käy" sanon

5

13057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juyg

      hänen noustessa pöydästä tsekkaan hänen seksikkään peppunsa hänen jo kävellessä poispäin..
      seuraan häntä erääseen luokkahuoneeseen...
      jossa hän on istuu opettajan pöydällä jalat ristissä hän erittäin kiihottava näky ja huosuissani alkaakin jo pullottaa.
      "No mistäs vielä keskustellaan" kysyn vaikka hyvin tiedän jo mistä on kyse..bändi soittaa edelleen liikuntasalissa ja musiikki kantautuu luokkahuoneeseen.
      opettajar laskee hiukan mekkonsa toista olkainta
      ja laskeutuu samalla samalla lattialle "Ei tässä enää keskustella mitään vaan toimitaan,sulje ovi" hän sanoo
      hymyillen.
      hän alkaa tanssahdellan musiikin tahtiin,ja ilokseni saan huomata että tuo seksikäs,kaunis hyvät muodot omaavana opettajatar aikoo stripata minulle joten nappaan tuolin,minulla alkaa seisomaan yhä kovemmin.

      hän tanssii seksikkäästi riisuen hiukan enemmän mekkoaan sopivan hitaasti..joten näen hänen ihanista rinnoistaan jo osan "Mä huomasin jo silloin yläasteen aikana että sä katselit mua,sulla oli sellanen katse että sä olisit halunnut naida mua,ja se katse kiihotti mua" (en kykene vastaamaan olen niin lumoutunut tuosta ihanasta opettajattaresta)hän sanoo hän riisuu itseään tanssahdellen lisää hieroen rintojaan..hän keikuttaa lanteitaan ja tiputtaa mekon kokonaan lattialle ja näen hänen seksikkään ruskettuneen vartalonsa..ja ihanat mustat pitsiset pikkarinsa..ja hän keikuttaa peppuaan ihan edessäni nojautuneena eteenpäin..hänellä on aivan loistava kiinteä ja sopivan muotoinen takamus...
      "saa koskettaakin hän sanoo" ja hieron hänen upeaa takamustaan hänen liikkuessa musiikin tahtiin..kunnes hän kääntyy.

      ja kysyy "Haluat varmaankin nähdä loputkin"hän hieroo jälleen rintojaan kääntyen selkä minuun päin ja ihastelen hänen muodokasta peppuaan taas hän alkaa riisumaan liikkuen rintaliivejään hän pöyrittelee niitä lanteillaan ja jättää ne siihen ja kääntyy minua kohti..ja alkaa raottaa pikkareitaan tanssien vietellen
      olen jo aivan kovana ja hän huomaakin sen "alat oleen valmis naimaan mua" hän sanoo..hän kääntyy jälleen ja riisuukin pikkarinsa peppu muhun päin..."Nyt näet mun pepun kokonaan hän sanoo.

      • juyg

        ja oijoi miten upea se onkaan suutelen sitä heti ja hän päästää hymähdyksen.
        hän siirtyy nojamaan opettajan pöytään ja suutelen lisää hänen upeeta peppuaan.tässä vaiheessa riisun huosuni pois..
        hieron myös hänen ihania rintojaan.."oih ihanaa hän sanoo kosketan myös hänen ihanaa puoliposliiniks ajettua pilluaan ja hieron sitä ja suutelen hänen takamustaan,selkäänsä ja niskaansa..
        "lisää anna mennä" hän sanoo
        anna mä kokeilen sun munaas" hän jatkaa ja alkaa runkata sitä..
        oih miten kovana oot" hän jatkaa vielä ja runkkaa munaani tasaisin vedoin kun mä
        hieron hänen pilluuaan edelleen löytäen tieni sisään ja sormetan tuota seksikästä opettajatarta
        sä oot ihan kosteena" sanon..
        sormeta mua" hän sanoo alan sormettaa häntä kahdella sormella..ja hänen pillunsa on ihanan lämmin hän voihkii kun nain häntä sormillani mmm ihanaa" hän sanoo sormeni liukuvat edestaas hänen kuumassa pillussaan kunnes siirrymme lattialle 69 asentoon hän laskeutuu päälleni kaikessa seksikkyydessä ja tarjoaa makeaa pilluaan nuoltavaksi kun hän alkaa ottamaan munaani suuhunsa.

        alan minä nuolla antaumuksella ja kiihkeästi tarrautuen häntä pepusta hänen mehukasta maistuvaa pilluaan
        mmmmmmmmm hän huokailee ihana nuori muna sulla" hän sanoo
        mä haluun mun pilluun tän"hän jatkaa
        aivan ihanan mehukas ja maukas pillu sulla"sanon

        ja sitten hän nouseekin jo ylös ja asettuu hajareisin mun päälle ja munani uppoo hänen kuumaan pilluunsa ja hän alkaa liikkua keinuttaen sekä lantiotaan että peppuaan,
        mun hieroessa hänen rintojaan
        tälläsestäkö seksistä sä haaveilit silloin aikanaan??hän kysyy kiihottuneella äänellä
        juuri tämmösestä että sä otat mut juuri näin"vastaan kiihottuneena
        hän kiihdyttää tahtiaan ja ihailen hänen kaunista ja sulavaa liikendintäänsä
        ja hieron hänen rintojaan lisää,ja sitten hän haluaa saada nuorta munaani vielä takaapäin,
        hän asettuu kontilleen lattialle ja työnnyn hänen makeaan pilluunsa ja alan naida tuota seksikästä opettajatarta samalla hieroen hänen klitoristaan ja hän kiihottuu lisää siitä..hieron myös hänen rintojaan
        ja takamustaan..
        Pane pane pane aaaaaaaaaaaaaaah ihanaa"hän sanoo
        anna mulle sun nuorta munaas kunnolla"hän jatkaa
        ja teenkin työtä käskettyä ja kovennan tahtiani hän liikkuu vastaan joka tuntuu erittäin hyvälle
        mmm sä olet ihanan seksikäs sanon kiihtyneellä ja kiihottuneella äänellä...
        sulla on helvetin hyvä perse ja ihana pillu ja sun rintas..mmmm"
        hän huokailee nauttien kun panen häntä..ja hieron hänen klitoristaan
        mmmmmmmmmmmmmm ihanaaaa anna vielä lisää munaa hän pyytää
        ja panen kovemmin ja kovemmin aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mä laukean sanon
        ja hän anna tulla vaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hän sanoo ja hänkin saa orgasmin...mutta ei aivan samaan aikaan...
        makaamme vielä hetken vierekkäin ja hän kysyy
        no eikös kannattanutkin tulla kun näinkin kiihkeäksi meni??
        joo kyllä kannatti kun saisin noin seksikästä naista ku sua" vastaan
        kiitos"hän sanoo.


      • ..
        juyg kirjoitti:

        ja oijoi miten upea se onkaan suutelen sitä heti ja hän päästää hymähdyksen.
        hän siirtyy nojamaan opettajan pöytään ja suutelen lisää hänen upeeta peppuaan.tässä vaiheessa riisun huosuni pois..
        hieron myös hänen ihania rintojaan.."oih ihanaa hän sanoo kosketan myös hänen ihanaa puoliposliiniks ajettua pilluaan ja hieron sitä ja suutelen hänen takamustaan,selkäänsä ja niskaansa..
        "lisää anna mennä" hän sanoo
        anna mä kokeilen sun munaas" hän jatkaa ja alkaa runkata sitä..
        oih miten kovana oot" hän jatkaa vielä ja runkkaa munaani tasaisin vedoin kun mä
        hieron hänen pilluuaan edelleen löytäen tieni sisään ja sormetan tuota seksikästä opettajatarta
        sä oot ihan kosteena" sanon..
        sormeta mua" hän sanoo alan sormettaa häntä kahdella sormella..ja hänen pillunsa on ihanan lämmin hän voihkii kun nain häntä sormillani mmm ihanaa" hän sanoo sormeni liukuvat edestaas hänen kuumassa pillussaan kunnes siirrymme lattialle 69 asentoon hän laskeutuu päälleni kaikessa seksikkyydessä ja tarjoaa makeaa pilluaan nuoltavaksi kun hän alkaa ottamaan munaani suuhunsa.

        alan minä nuolla antaumuksella ja kiihkeästi tarrautuen häntä pepusta hänen mehukasta maistuvaa pilluaan
        mmmmmmmmm hän huokailee ihana nuori muna sulla" hän sanoo
        mä haluun mun pilluun tän"hän jatkaa
        aivan ihanan mehukas ja maukas pillu sulla"sanon

        ja sitten hän nouseekin jo ylös ja asettuu hajareisin mun päälle ja munani uppoo hänen kuumaan pilluunsa ja hän alkaa liikkua keinuttaen sekä lantiotaan että peppuaan,
        mun hieroessa hänen rintojaan
        tälläsestäkö seksistä sä haaveilit silloin aikanaan??hän kysyy kiihottuneella äänellä
        juuri tämmösestä että sä otat mut juuri näin"vastaan kiihottuneena
        hän kiihdyttää tahtiaan ja ihailen hänen kaunista ja sulavaa liikendintäänsä
        ja hieron hänen rintojaan lisää,ja sitten hän haluaa saada nuorta munaani vielä takaapäin,
        hän asettuu kontilleen lattialle ja työnnyn hänen makeaan pilluunsa ja alan naida tuota seksikästä opettajatarta samalla hieroen hänen klitoristaan ja hän kiihottuu lisää siitä..hieron myös hänen rintojaan
        ja takamustaan..
        Pane pane pane aaaaaaaaaaaaaaah ihanaa"hän sanoo
        anna mulle sun nuorta munaas kunnolla"hän jatkaa
        ja teenkin työtä käskettyä ja kovennan tahtiani hän liikkuu vastaan joka tuntuu erittäin hyvälle
        mmm sä olet ihanan seksikäs sanon kiihtyneellä ja kiihottuneella äänellä...
        sulla on helvetin hyvä perse ja ihana pillu ja sun rintas..mmmm"
        hän huokailee nauttien kun panen häntä..ja hieron hänen klitoristaan
        mmmmmmmmmmmmmm ihanaaaa anna vielä lisää munaa hän pyytää
        ja panen kovemmin ja kovemmin aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mä laukean sanon
        ja hän anna tulla vaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hän sanoo ja hänkin saa orgasmin...mutta ei aivan samaan aikaan...
        makaamme vielä hetken vierekkäin ja hän kysyy
        no eikös kannattanutkin tulla kun näinkin kiihkeäksi meni??
        joo kyllä kannatti kun saisin noin seksikästä naista ku sua" vastaan
        kiitos"hän sanoo.

        nyt, nyt kyllä kastu housut.....


      • ....
        juyg kirjoitti:

        ja oijoi miten upea se onkaan suutelen sitä heti ja hän päästää hymähdyksen.
        hän siirtyy nojamaan opettajan pöytään ja suutelen lisää hänen upeeta peppuaan.tässä vaiheessa riisun huosuni pois..
        hieron myös hänen ihania rintojaan.."oih ihanaa hän sanoo kosketan myös hänen ihanaa puoliposliiniks ajettua pilluaan ja hieron sitä ja suutelen hänen takamustaan,selkäänsä ja niskaansa..
        "lisää anna mennä" hän sanoo
        anna mä kokeilen sun munaas" hän jatkaa ja alkaa runkata sitä..
        oih miten kovana oot" hän jatkaa vielä ja runkkaa munaani tasaisin vedoin kun mä
        hieron hänen pilluuaan edelleen löytäen tieni sisään ja sormetan tuota seksikästä opettajatarta
        sä oot ihan kosteena" sanon..
        sormeta mua" hän sanoo alan sormettaa häntä kahdella sormella..ja hänen pillunsa on ihanan lämmin hän voihkii kun nain häntä sormillani mmm ihanaa" hän sanoo sormeni liukuvat edestaas hänen kuumassa pillussaan kunnes siirrymme lattialle 69 asentoon hän laskeutuu päälleni kaikessa seksikkyydessä ja tarjoaa makeaa pilluaan nuoltavaksi kun hän alkaa ottamaan munaani suuhunsa.

        alan minä nuolla antaumuksella ja kiihkeästi tarrautuen häntä pepusta hänen mehukasta maistuvaa pilluaan
        mmmmmmmmm hän huokailee ihana nuori muna sulla" hän sanoo
        mä haluun mun pilluun tän"hän jatkaa
        aivan ihanan mehukas ja maukas pillu sulla"sanon

        ja sitten hän nouseekin jo ylös ja asettuu hajareisin mun päälle ja munani uppoo hänen kuumaan pilluunsa ja hän alkaa liikkua keinuttaen sekä lantiotaan että peppuaan,
        mun hieroessa hänen rintojaan
        tälläsestäkö seksistä sä haaveilit silloin aikanaan??hän kysyy kiihottuneella äänellä
        juuri tämmösestä että sä otat mut juuri näin"vastaan kiihottuneena
        hän kiihdyttää tahtiaan ja ihailen hänen kaunista ja sulavaa liikendintäänsä
        ja hieron hänen rintojaan lisää,ja sitten hän haluaa saada nuorta munaani vielä takaapäin,
        hän asettuu kontilleen lattialle ja työnnyn hänen makeaan pilluunsa ja alan naida tuota seksikästä opettajatarta samalla hieroen hänen klitoristaan ja hän kiihottuu lisää siitä..hieron myös hänen rintojaan
        ja takamustaan..
        Pane pane pane aaaaaaaaaaaaaaah ihanaa"hän sanoo
        anna mulle sun nuorta munaas kunnolla"hän jatkaa
        ja teenkin työtä käskettyä ja kovennan tahtiani hän liikkuu vastaan joka tuntuu erittäin hyvälle
        mmm sä olet ihanan seksikäs sanon kiihtyneellä ja kiihottuneella äänellä...
        sulla on helvetin hyvä perse ja ihana pillu ja sun rintas..mmmm"
        hän huokailee nauttien kun panen häntä..ja hieron hänen klitoristaan
        mmmmmmmmmmmmmm ihanaaaa anna vielä lisää munaa hän pyytää
        ja panen kovemmin ja kovemmin aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mä laukean sanon
        ja hän anna tulla vaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hän sanoo ja hänkin saa orgasmin...mutta ei aivan samaan aikaan...
        makaamme vielä hetken vierekkäin ja hän kysyy
        no eikös kannattanutkin tulla kun näinkin kiihkeäksi meni??
        joo kyllä kannatti kun saisin noin seksikästä naista ku sua" vastaan
        kiitos"hän sanoo.

        hyvä tarina! Huhhuh. ;)


    • sadsdaNOOBijsajiosdj

      hieno tarina (;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe