Milliklubi Syrjintä?

PikkukaupunginMafia

Oletteko kohdanneet syrjintää? Kun siellä seisoo tällainen vanhahko pyylevä mieshenkilö.
Voin kertoo että itse oon lähemmäs nelikymppinen ja sisäänpääsijäksi alaikäinen ja mukamas humalainenkin joka arvio heitti täysin pieleen. Ja naamarimuisti tuntuu olevan hyvä kun muistaa kohdella samoin vaikka kuinka monen vuoden jälkeen. Siis aina kun kerran vuodessa käyn hesassa. Ja eikös vaan myös ulkomaalaisia kohdella samalla tavoin. Ja sitten outo ikään sopivien paikkojen suosittelu. Minulle ei vaan sopinut mikään paikka. Soittelipa bulldogi lähiklubeillekin. Nyt puhuu valta. Mutta eikös hän ole alainen?
Siis eihän asiakaspalveluammatissa pitäisi olla jos ei oo nahkaa ja on peloissaan jos puhutellaan.
Totuus esiin. Eiks milliklubi oo kuitenkin nuorten aikuisten paikka ja henkilöstön pitäs sopii imagoon.
Siis olen pienikokoinen naishenkilö. tuskin mikään uhka. ei saanut edes ilmaa päästää ovesta sisään..tulee vilu..

10

7987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipy-79

      Todistajat mukaan kaverit ja mies nalkkiin!

      • siveämpää meilläpäin

        Niin aivan. Ottakaa tilanteet vaikka nauhalle niin ei tartte paskaa jauhaa. Toinen onneton paikka oli Lady moon jonneka siis pääsee kikattelevat alaikäiset selvästi humalaiset tytöt ja vanhat ja siveät ei ollenkaan. Hyvä että näitä paikkoja nyt ratsataan poliisin toimesta. Enemmän vaan ilmiantoja ja kehoittakaa paikan haltijoita antamaan kenkää tollasille


    • totta turiset

      hah, tuttujuttu, pitkätukkana sai saman kohtelun. Ei ole kuulema muntyyppinen baari. Itse erottaisin tuollaisen portsarin, oisin työntänyt kuitenkin satasen siihen mestaan.

    • Boikottiin koko paik

      Uskoisin saman tyypin olleen ovella kun me olimme porukalla menossa juhlimaan syntymäpäiviäni. Porukassa oli mukana jos jonkin väristä kaveria niin ovella alettiin vaatimaan viisumia. MILLOIN BAARIIN ON TARVITTU VIISUMI ESITTÄÄ OVELLA!?????Myöskään ulkomaalaisen suomalainen ajokortti ei ykskaks kelvannut henkkareista, mutta suomalaisten kylläkin.

    • lolereere

      voi kyynel, jääkää rumat kotiin

    • Pösilölle

      Ajokortti kelpaa vain ajo-oikeuden tarkistamiseen, ei henkilöllisyystodistuksesta.

    • Sampooo

      Jepps eilen kaverini kanssa molempien suomalainen ajokortti ei kelvannut, vaan vanhempi portsari vaati meiltä passia? Asiaan mahtoi vaikuttaa se että emme olleet syntyperäisiä suomalaisia.

      • mielivallan uhri

        Itse en päässyt kyseiseen paikkaan sisälle, koska olin menossa sinne klo 19, ja ovessa luki, että paikka aukeaa klo 21. Törkeää. Epäilen, että syntyperälläni oli vaikutusta tähänkin


    • Anonyymi

      Käy siellä 50 v naiset . Siitä on videoo somessa.

    • Anonyymi

      Paikka on hyvä, mutta yks portsari vallan käyttäjä. Antaa ravintolassa ahdistella naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe