Ajattelin lykätä -92 A Vectraan lisäpitkät, kun omat on aivan olemattomat. Mutta, mutta, missä ihmeessä on pitkien rele?
Haluaisin nimenomaan, että valot toimisivat samalta releeltä kuin omatkin pitkät, en siis asennella uutta relettä ja vedellä ohjausvirtoja, mutta kun sitä relettä en löydä.
Kiitos jo etukäteen
Pitkien rele
H. U. Kassa
2
277
Vastaukset
- autosähkö
todella meinaat käyttää sitä alkuperäistä relettä myös niiden lisävalojen kanssa,niin kannattaa varautua siihen että valot eivat parane juuri ollenkaan ja lisäksi se rele tulee hajoamaan hyvinkin pian.releen alkuperäiset johdot kun on niin ohkaset että ei edes niille alkuperäisille lampuille tule täyttä jännitettä ,sekä releen virrankesto ei ole riittävä neljälle valaisimelle.
- ap
No luovutan suosiolla ja törkkään lisäreleen sitten. Kiitti neuvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086