karva ooppeli

volvo mies

Kertokaa mulle mikä panee ihmisen ostamaan ooppelin ku samalla hinnalla saa oikeen auton?

23

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pody2

      Kai se siitä johtuu että sullakin olis jotakin ihmeteltävää, ja voisit huonon itsetuntos kanssa lohduttautua sillä, että joillakin menee vielä suakin huonommin ( siis sinun mielestäs, eihän sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa)

      • Opelix forever

        nämä svedu B-rappu kuskit.......öööh.....korjaan kiinan kommari kuskit ovat rehvakasta porukkaa.....prinsin nakit kovana odottavat Börjeee......


      • OMEGA MIES
        Opelix forever kirjoitti:

        nämä svedu B-rappu kuskit.......öööh.....korjaan kiinan kommari kuskit ovat rehvakasta porukkaa.....prinsin nakit kovana odottavat Börjeee......

        Olen pienen ikäni ajellu ooppelilla,
        Tiedän kyllä ettei Volvon kyyti aiheuta mitään hurraahuutoja.

        Opelilla kun ajelee sillee vasenkäsi kevyesti ohjauspyörässä ja oikeakäsi typyn polvella.
        2.2 litran Bensakone kehrää nokalla,ja tuotta tarvittavan määrän voimaa takapyörille.
        Matka taittuu mutkaista tietä näkymättömiin.(Näillä keleillä välillä vähä ripa edellä)
        Siitä on "hookkanien paha panna Volvolla paremmaksi)
        Opelilla ajelu ei ole vaan elämäntapa,vaan jotai paljon enemmän.


      • Vai huurrahuutoja?!?
        OMEGA MIES kirjoitti:

        Olen pienen ikäni ajellu ooppelilla,
        Tiedän kyllä ettei Volvon kyyti aiheuta mitään hurraahuutoja.

        Opelilla kun ajelee sillee vasenkäsi kevyesti ohjauspyörässä ja oikeakäsi typyn polvella.
        2.2 litran Bensakone kehrää nokalla,ja tuotta tarvittavan määrän voimaa takapyörille.
        Matka taittuu mutkaista tietä näkymättömiin.(Näillä keleillä välillä vähä ripa edellä)
        Siitä on "hookkanien paha panna Volvolla paremmaksi)
        Opelilla ajelu ei ole vaan elämäntapa,vaan jotai paljon enemmän.

        "Opelilla ajelu ei ole vaan elämäntapa,vaan jotai paljon enemmän."

        Niin, rahan puute, pers aukisuus... Eipä siinä paljoa muuta anettavaa, paitsi laaja vikalista ja korjaamon vakiintunut aamu/iltakahvi.


    • saksalainen

      Opel on saksassa tehty auto ja se tarkoittaa oikeasti laatua. Mersujakin tehdään turkissa mutta ei opeleita. Voisin ostaa myös volkkarin, mut ne näyttää kaikki samalta. Fordia en osta siiten focus kokemusten jälkeen ehkä koskaan. Riittävän mukavaan Bemariin ei riitä rahat. Insignia on seuraava mallini. Opeleita on ollu jo kaksi, jotka ovat toimineet kaikkia muita aikaisempia autojani paremmin.

      • ruotsinrauta

        Neekerit tekee ooppelita saksassa. Hirveitä ruostepommeja kaikki vähänkin vanhemmat. Mitä olen juttuja kuullu (en keksiny) vikoja tuntuu olevan vähän väliä. Hyviä ooppelita oli viimeks 80-luvulla, sen jälkeen laatu on menny alaspäin ku lehmän häntä.


      • OMEGA MIES
        ruotsinrauta kirjoitti:

        Neekerit tekee ooppelita saksassa. Hirveitä ruostepommeja kaikki vähänkin vanhemmat. Mitä olen juttuja kuullu (en keksiny) vikoja tuntuu olevan vähän väliä. Hyviä ooppelita oli viimeks 80-luvulla, sen jälkeen laatu on menny alaspäin ku lehmän häntä.

        No joo olihan siinä välillä aika erikoisia ratkaisuja korin osalta.
        Varsinkin peräpäässä.
        Itselläni on ollut Opeleita otsikon kaikilta vuosikymmeniltä.
        Autot on toiminu luotettavasti.Ei valittamista.Itselläni ei ole koskaan ollut ruosteen kanssa ongelmia.
        Insignia on myös minun seuraava Opel.


      • yussi
        ruotsinrauta kirjoitti:

        Neekerit tekee ooppelita saksassa. Hirveitä ruostepommeja kaikki vähänkin vanhemmat. Mitä olen juttuja kuullu (en keksiny) vikoja tuntuu olevan vähän väliä. Hyviä ooppelita oli viimeks 80-luvulla, sen jälkeen laatu on menny alaspäin ku lehmän häntä.

        Esson baarista kuulee parhaat ja luotettavimmat autojutut :D


      • täydet pisteet 5/5
        ruotsinrauta kirjoitti:

        Neekerit tekee ooppelita saksassa. Hirveitä ruostepommeja kaikki vähänkin vanhemmat. Mitä olen juttuja kuullu (en keksiny) vikoja tuntuu olevan vähän väliä. Hyviä ooppelita oli viimeks 80-luvulla, sen jälkeen laatu on menny alaspäin ku lehmän häntä.

        Lue ja opi jotakin pelle

        http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-opel-vectra-22-elegance-12090

        täydet 5/5 ruostesuojauksesta ja lue se teksti vaikka kääntäjällä,kun olet kumminkin niin tollo ettet kieliä osaa,hyvä kun suomea.


    • järkevä mies

      Hirveitä ruosteläjiä kaikki uuppelit. Sukat pyörii jaloissa ku ovet ja pohja täynnä reikiä. Sellaset autot pitäs lailla kieltää. Ne on hengenvaarallisia!

      • 1.9 cdti

        Saako V70 Volvosta vaihdossa 5v / 200 tkm ajettuna 15000 enemmän kun esim Vectra Wagonista, ei varmaan saa. Itse maksoin 2008 diesel vekkulista 30000 kun samoin varustein oleva Volvo olisi maksanut n. 45000. Autona minulla ei ole Volvoa vastaan mitään, mutta 15000 on iso raha tavalliselle työntekijälle.


      • volvo mies
        1.9 cdti kirjoitti:

        Saako V70 Volvosta vaihdossa 5v / 200 tkm ajettuna 15000 enemmän kun esim Vectra Wagonista, ei varmaan saa. Itse maksoin 2008 diesel vekkulista 30000 kun samoin varustein oleva Volvo olisi maksanut n. 45000. Autona minulla ei ole Volvoa vastaan mitään, mutta 15000 on iso raha tavalliselle työntekijälle.

        Siis nythän puhutaan aivan eriluokan autoista. Eihän ooppelista ja V70 Volvosta voi puhua samana päivänäkään. Volvo on kiistatta premium -luokan kärkikastia ja vectra enintään keskiluokan saksalainen autonjäljitelmä. Arvo säilyy myös tulevaisuudessa samassa suhteessa.


      • 1.9 cdti
        volvo mies kirjoitti:

        Siis nythän puhutaan aivan eriluokan autoista. Eihän ooppelista ja V70 Volvosta voi puhua samana päivänäkään. Volvo on kiistatta premium -luokan kärkikastia ja vectra enintään keskiluokan saksalainen autonjäljitelmä. Arvo säilyy myös tulevaisuudessa samassa suhteessa.

        Anteeksi ei ollut tarkoitus suututtaa Volvo miestä, mutta mielestäni edelleen auton tärkein tehtävä on viedä luotettavasti paikasta A paikkaan B. Ei se premium paljon hymyilytä jos se ei täytä auton perimmäistä tehtävää. Itse ostin Opelin koska auto yhtä tilava kuin V70 ja täyttää omat vaatimukseni. Ps: niillä säästyneillä n.15000 ostin lomaosakkeen Vuokatista. Kiinteä omaisuus on aina parempi kuin auto. Hyvää päivän jatkoa sinulle.


    • plaa111

      Volvo on mitäänsanomattomen näköinen auto, mitäänsanomattoman näköiselle ihmiselle. Se on vaan läjä ei mitään persoonallisuutta. Eikä siinä mitään pahaa siis ole, jos ei halua massasta erottua. Ja volvossa pellin kilohinta aika paljon isompi ku ooppelissa. Se on tietty jos haluaa samasta tavarasta maksaa isomman hinnan..

      • Miten meinasit...

        Voivasi erottua jollain tylsällä ooppelilla? Silläkö, että sinut ja ranskalaiset serkkusi pitää aina ohittaa?!? Mittarivirhekoko auto ja kuski uskoo Opelin mekaniikkaan XD


    • jfiwrejgiorejgioejit

      Opeleissa on edulliset vakuutukset, huoltohinnat ja varaosat. Eivät ole kovin isoruokaisiakaan. Entisten opelien suurin ongelma jakohihna on korvattu ketjulla joten meno pitäisi olla sikäli luotettavampaa.

    • plaa111

      Sopii sitä ohittamista yrittää.. :) Ei tosin ehkä Volvolla kannata..

    • oupeace

      ....koska ykskään volvo ei ole vielä ohi mennyt - eikä mene !

    • jokkisfan
    • äikkänkäk

      No Volvoon en sekaannu enää koskaan. Pääsin eroon S80 mallista joka oli vikapesien kunkku. Vaihdelaatikko maksoi 5000 euroa. ei kestänyt kuin 196000 tuhatta kilometriä. Muita vikoja riitti pilvin pimein ,hyi saatana mikä paska lotja.

      • wroom!

        teit varmaan maailmanennätyksen volvollas 196 000 000km ! kuis pitkään meni?


    • Niinpä2

      Ooppeli ei ole jättänyt koskaan pulaan mutta kaksi volvoa kylläkin. Opel on halpa pitää ja huoltaa.

    • Huh hah hei

      Volvo mies... miksi ajaa volvolla joka on vain naamioitu ford eli miksi maksaa volvosta kun saman auton saa fordina halvemmalla? =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe