LG 42LE530N (42*) ja Sony bravia kdl-40EX600 (40*)

TV-ostaja

Eli käyttäjien kokemuksia tai viisaiden ihmisten vinkkejä, kumpiko näistä olisi parempi ? Itse olen päätynyt että tuolla hinnalla (700-800e) nämä kaksi vaihtoehtoa ovat parhaat. Suurkiitokset vastauksistanne jo etukäteen ! =)

6

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlibaBabenhUr

Entäs
      LG 42LD650N -LCD-tv 42” 699,00 € , muuten kuin toi 530 paitti että ei o led-tv

• hyviä neuvoja

Uskotko, jos sanon, että osta LG?
      Uskotko, jos sanon, että osta Sony?

Miksi uskoisit? Uskotko, jos sanon, että olen asiantuntija? Uskotko, että jos sanon, että tiedän kaiken televisioista?

100 PRINT "Osta LG! Ei, osta Sony! Eiku osta molemmat! Ei, älä osta kumpaakaan!"
      110 GOTO 100

:-)

• jösses sentään!

Et taida arvostaa keskustelupalstoja juurikaan? Miksi sitten täällä roikut, mitä olet hakemassa, jos asetat kaikkien kirjoittajien mielipiteet kyseenalaisiksi?

Esittämääsi "teesiä" voidaan soveltaa kaikkialle muuallekin, missä kirjoitetaan mielipiteitä jostain asiasta. Et varmaankaan halua kysellä toisilta käyttökokemuksia autostasi, ethän kuitenkaan usko että kirjoittaja olisi ollut vakavissaan eikä tosiasiassa tiedä autostasi yhtikäs mitään!

Olen minäkin kuullut vastaavaa kommenttia surffailuistani keskustelupalstoilla, jopa ihan omien sukulaisteni suusta. Mitäpä sanoisit siihen, että näiltä palstoilta saa kuitenkin usein avun sen hetkisiin probleemiin! Viimeksi keskustelupalstoilta löytyi apu siihen miten saan verkkopalvelimeni toimimaan. Juu, olisihan voinut olla kyseessä jopu juippi, joka ei olisi mitään tiennyt kyseisistä laitteista, mutta joka tapauksessa homma lähti toimimaan!

Toki mielipiteiden kyseleminen on vähän arvelluttavaa, mutta aivan sama kuitenkin jos tekisit sen kysymällä vaikka työkavereiltasi. Ethän sinä voi heitäkään uskoa, voivat puhua "asiaa" asiasta kuitenkaan mitään tietämättä! Näitäkin olen tavannut omalla työpaikallani, enkä tästä syystä näiltä tyypeiltä enää toista kertaa ole mitään kysynytkään.

Miksi yleensä kysyä mitään, sinä varmaan olet sellainen kaikki tietävä "Jeesus", sinulle on kaikki itsestään selvää ja selvität kaikki ongelmat tuosta vain!

Hyvää jatkoa vain, mutta lopettaisitko näiden sivujen lukemisen, kun et täältä kuitenkaan mitään saa irti!

• huomaaja.
        jösses sentään! kirjoitti:

Et taida arvostaa keskustelupalstoja juurikaan? Miksi sitten täällä roikut, mitä olet hakemassa, jos asetat kaikkien kirjoittajien mielipiteet kyseenalaisiksi?

Esittämääsi "teesiä" voidaan soveltaa kaikkialle muuallekin, missä kirjoitetaan mielipiteitä jostain asiasta. Et varmaankaan halua kysellä toisilta käyttökokemuksia autostasi, ethän kuitenkaan usko että kirjoittaja olisi ollut vakavissaan eikä tosiasiassa tiedä autostasi yhtikäs mitään!

Olen minäkin kuullut vastaavaa kommenttia surffailuistani keskustelupalstoilla, jopa ihan omien sukulaisteni suusta. Mitäpä sanoisit siihen, että näiltä palstoilta saa kuitenkin usein avun sen hetkisiin probleemiin! Viimeksi keskustelupalstoilta löytyi apu siihen miten saan verkkopalvelimeni toimimaan. Juu, olisihan voinut olla kyseessä jopu juippi, joka ei olisi mitään tiennyt kyseisistä laitteista, mutta joka tapauksessa homma lähti toimimaan!

Toki mielipiteiden kyseleminen on vähän arvelluttavaa, mutta aivan sama kuitenkin jos tekisit sen kysymällä vaikka työkavereiltasi. Ethän sinä voi heitäkään uskoa, voivat puhua "asiaa" asiasta kuitenkaan mitään tietämättä! Näitäkin olen tavannut omalla työpaikallani, enkä tästä syystä näiltä tyypeiltä enää toista kertaa ole mitään kysynytkään.

Miksi yleensä kysyä mitään, sinä varmaan olet sellainen kaikki tietävä "Jeesus", sinulle on kaikki itsestään selvää ja selvität kaikki ongelmat tuosta vain!

Hyvää jatkoa vain, mutta lopettaisitko näiden sivujen lukemisen, kun et täältä kuitenkaan mitään saa irti!

Jotku kyselijät ei ajattele itse mitään. Jotkut ovat innoissaan ostaneet ensimmäisen suosituksen mukaan ja sitten myöhemmin valitelleet, ettei ostos olekaan aivan sitä mitä olisi oikeasti tarvinnut. puuttuu sitä ja tätä tarpeellista....

• mielipitteeni
      • TV-ostaja

Juu hyvä pointti et toi virkistystaajuus on suurempi lg:ssa.

Vaikuttaa silt et tosi moni suhtautuu tosi kriittisesti noihi led-valoihi, vaik mitä ite oon kaupois käyny kattoo ni on niis omasta mielestäni huomattavastiki parempi kuva ku normaaleissa lcd:issä. Kai nois ledeis on sit vikoja enemmän ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2383
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      310
      1305
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      969
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      935
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      835
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      681
    Aihe