luvun talo, tapettien alla on tuommonen levy mikä on muuten kunnossa mutta pari kerrosta tapettia päällä ja joillakin seinillä näkyy levyjen saumat ja tapetit ratkenneet/rytyssä voiko näiden päälle laittaa jonkun levyn? minkä nimistä levyä päälle vai pitääkö haltex repiä pois? kiitos neuvoista etu käteen!
haltex ja vanha 50
5
4310
Vastaukset
- arde
Itse laitoin 12 mm vanerin päälle.Kysymyksessä kerrostalon päätyseinä.
- rento
laita remontti gyproc mutta muista kunnon pitkät ruuvit että ylettyy laudoitukseen asti. haltex on ihan hyvä eriste tuolla välissä ja seinää tulee vain alle sentti lisää
- tower
neuvottiin vaneriliikkeessäkin, maksaa 270x90cm levy n.6euroa kappale täällä oulussa ja sen haltexin voi kuulemma jättää väliin.lattia on 4cm lankkua ja päällä haltex ja joku 5mm kova pahvilevy, aion ottaa ne pois ja jättää lankkulattian esille.tuleeko kylmä?
- konnari
tower kirjoitti:
neuvottiin vaneriliikkeessäkin, maksaa 270x90cm levy n.6euroa kappale täällä oulussa ja sen haltexin voi kuulemma jättää väliin.lattia on 4cm lankkua ja päällä haltex ja joku 5mm kova pahvilevy, aion ottaa ne pois ja jättää lankkulattian esille.tuleeko kylmä?
vaikuta Haltex pahvi lattian lämmöneristyskykyyn. Toisaalta, jos lankkujen alla kiertää kylmää ilmaa (ei pitäisi, vuotanut jostain), niin se pääsee lankkujen rakosista ylös.
- tower
konnari kirjoitti:
vaikuta Haltex pahvi lattian lämmöneristyskykyyn. Toisaalta, jos lankkujen alla kiertää kylmää ilmaa (ei pitäisi, vuotanut jostain), niin se pääsee lankkujen rakosista ylös.
saa parhaiten maalin pois kun ovat kuperia?nauha hioma koneella ei saa reunoista maalia pois? entä joku skrapa? onko kokemusta kellään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839