Talopaketti 4 v sitten pettymys

vielä rakennan silti

Olen alkamassa pienempää nyt avaimet käteen, edellinen pitkälle suurelementti, asentajat teki paljon virheitä myyjä myi mitä ei tullut ym.

Nyt avaimet käteen, ottanut tarjouksia eri versioista www.timanttikodit.fi
on mielestäni hinta hiton kohdallaan .

Mutta aika näyttää....

34

4185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rak.inssi

      Tämä taitaa olla yrittäjän mainos. Ei kai kukaan oikeasti aio pyytää tarjousta yritykseltä, jolla ei ole edes puhelinta. Nuo sivut eivät vaikuttaneet kovin vakuuttavilta. Kyllä tarjouksen pyytäjän pitää tietää kenelle tarjouspyynnön on lähettänyt.

      • ja sama taas edessä?

        - onneton avaus


      • laskelmoiva

        yrittäisi edes huijata. Minäkin osaisin tehdä sivut, joissa on muutama referenssi ja hoitaisin ne hyvin ja maksaisin, vaikka vähän ylimainostuksesta. Kyllä tosiaan melko idiootti pitää olla, jos tuollaiselta tarjouksen pyytää. Toki ymmärrän, että näin säästää työtä, mutta ihan tällaiseen ei taida suomessa aluksi kukaan lähteä. Minäkin teen myyntityötä ja hoidan kaupat sähköpostissa, mutta firmalla jossa työskentelen on kunnon kotisivut ja olen toki asiakkaat käynyt moikkaamassa, joten ollaan tunnettuja. Tottakai, jos tämän takana olisi kova laatu ja halpa hinta, niin tällainen markkinointitapa säästää ihmistyötä. Yrittäjä vain ottaa tarjouspyynnöt ja tekee ne iltaisin ja öisin ja päivät rakentaa taloja. Ongelma vain on, että ihmiset eivät sitä ymmärrä.


      • idioottipa
        laskelmoiva kirjoitti:

        yrittäisi edes huijata. Minäkin osaisin tehdä sivut, joissa on muutama referenssi ja hoitaisin ne hyvin ja maksaisin, vaikka vähän ylimainostuksesta. Kyllä tosiaan melko idiootti pitää olla, jos tuollaiselta tarjouksen pyytää. Toki ymmärrän, että näin säästää työtä, mutta ihan tällaiseen ei taida suomessa aluksi kukaan lähteä. Minäkin teen myyntityötä ja hoidan kaupat sähköpostissa, mutta firmalla jossa työskentelen on kunnon kotisivut ja olen toki asiakkaat käynyt moikkaamassa, joten ollaan tunnettuja. Tottakai, jos tämän takana olisi kova laatu ja halpa hinta, niin tällainen markkinointitapa säästää ihmistyötä. Yrittäjä vain ottaa tarjouspyynnöt ja tekee ne iltaisin ja öisin ja päivät rakentaa taloja. Ongelma vain on, että ihmiset eivät sitä ymmärrä.

        Laitoin tarjouspyynnön, vastaus tuli kahdessa päivässä, minuun oltiin yhteydessä en voi moittia. Hyvää palvelua ja nopeaa kaikkiin sain vastauksen, tähän asti siis tyytyväinen, jos kohdalleni onnistuu edullinen ja laadukas talopaketti ja palvelu on osoittanut löydon onnistumisesta olen etuoikeutettu (tuntuu siltä).
        Olen kolme talopakettia tätä ennen hankkinut, kuva on rakentunut alkumetreillä, katsotaan,,,,,


      • etelästä tullaan
        ja sama taas edessä? kirjoitti:

        - onneton avaus

        Tuskin on edes parin talon yrittäjä. Kuvat oli poimittu jostain, ties mistä. Veikkaan, ettei yhtään taloa vielä pystyssä. Heimoveljet asialla.


      • Rak.inssi
        idioottipa kirjoitti:

        Laitoin tarjouspyynnön, vastaus tuli kahdessa päivässä, minuun oltiin yhteydessä en voi moittia. Hyvää palvelua ja nopeaa kaikkiin sain vastauksen, tähän asti siis tyytyväinen, jos kohdalleni onnistuu edullinen ja laadukas talopaketti ja palvelu on osoittanut löydon onnistumisesta olen etuoikeutettu (tuntuu siltä).
        Olen kolme talopakettia tätä ennen hankkinut, kuva on rakentunut alkumetreillä, katsotaan,,,,,

        Mitähän siinä tarjouksessa luvattiin? Paljonko pitää maksaa eturahaa ennen toimitusta. Kannattaisi oikeasti tutkia yrityksen taustat, ennekuin alkaa kehua täällä. Eihän tuota yritystä oikeasti ole edes olemassa. Ilmiselvä huijaustapaus.


      • HH

        Joo, näin on ilmiselvästi. Tuossahän joku yrittää mainostaa itte itteensä kun mikään muu tapa ei tahdo saada luottamusta.


      • Janna S
        idioottipa kirjoitti:

        Laitoin tarjouspyynnön, vastaus tuli kahdessa päivässä, minuun oltiin yhteydessä en voi moittia. Hyvää palvelua ja nopeaa kaikkiin sain vastauksen, tähän asti siis tyytyväinen, jos kohdalleni onnistuu edullinen ja laadukas talopaketti ja palvelu on osoittanut löydon onnistumisesta olen etuoikeutettu (tuntuu siltä).
        Olen kolme talopakettia tätä ennen hankkinut, kuva on rakentunut alkumetreillä, katsotaan,,,,,

        Höpö-höpö ! näytä sitten noita malleja ! Taidat olla itse "mister Rock-Timantti" kirjoittamassa : I)


    • vesku 74

      on se kumma firma tuo timanttikodit.. kun tuosta firman osoitteesta ei moista yritystä edes löydy.. ja toisekseen mikä on kun ei ytj:stä ei löydy myöskään yritystä timanttikodit ja numerotiedustelukaan ei tunne.... eli huijausta koko juttu.....

    • eräsvaan

      Domain-nimen www.timanttikodit.fi on rekisteröinyt espoolainen kiinteistönvälittäjä. Timanttikodit-nimeä ei tunnu toistaiseksi kukaan rekisteröineen, liekö hakemus vetämässä?

      • outoja ,,,,,,

        olen itse tavannut kun olen tarjouksen saanut, ei Kastellilla ole edes omaa tehdasta mun tietääkseni,
        itse en näe mitään kummallista, eiköhän huijauksista rankaista linnalla vielä suomessa, melko kova väite en näe omalla kohdalla mitään kummallista, markkinointinimiä monella, tietämmättömät usein ottaa kantaa ja puheet sen mukaan. Mutta on selvää varovainen pitää rakentajankin olla kuin muissa auton ostoissa ym. jokainen valitsee omansa, ei isokaan ole turvallinen kuten uutisista saatu kuulla.


      • jijijijijiij
        outoja ,,,,,, kirjoitti:

        olen itse tavannut kun olen tarjouksen saanut, ei Kastellilla ole edes omaa tehdasta mun tietääkseni,
        itse en näe mitään kummallista, eiköhän huijauksista rankaista linnalla vielä suomessa, melko kova väite en näe omalla kohdalla mitään kummallista, markkinointinimiä monella, tietämmättömät usein ottaa kantaa ja puheet sen mukaan. Mutta on selvää varovainen pitää rakentajankin olla kuin muissa auton ostoissa ym. jokainen valitsee omansa, ei isokaan ole turvallinen kuten uutisista saatu kuulla.

        ihan pikkupikien tekeleeltä ettei olis vaan samat jannut kyseessää kuin siinä telajärvi jutussakin


    • heikko esitys

      No eipä oikein vakuuttanut nettisivut :) Kannattaisi käyttää ammattilaisia apuna myös markkinoinnissa.

    • Rane.

      No toihan on hiton hyvä juttu.

      Tilaa talopaketti ja kerro sitten meille miten kävi.

    • Rane.

      Nettisivun mukaan "Asennamme myös aidat!".

      Kuinka monella muulla firmalla muka on noin pitkälle vietyä asiakaspalvelua.

    • Stefan Kirkkonummi

      Nyt firman nettisivuille on ilmestynyt puhelinnumero. Mutta nyt vasta onkin kummallista:
      Tämä numero on Espoolaisen kiinteistövälittäjän numero . Osoitekin on sama, mutta ei minkäänlaista linkkiä tai mainitaa / mainosta Timanttikodeista ! Onko tämä joku marionetti ?

    • LKV Lohja

      Tärkeintä on nyt , ettei kukaan sekota rehellisiä yrityksiä sellaisiin jotka kenties väärikäyttävät toisten reksteröityjä nimiä tai tuotemerkkejä :

      " Timanttikodit " _ Tilainsinöörit Tampere.
      "Timanttikoti" _ Talopakettifirma Hartmanin yksi pakettivaihtoehto

      • ihmetystä

        Kun lukee kaikkia viestejä jokaisessa paistaa erilailla kerrottuna kuinka yritys on "huijari", on rohkeaa kertoa yleisesti sitä, ja kummastuttaa Suomi24 ylläpitää keskustelua jossa ilmiselvästi herjataan ja annetaan vakavaa asiatonta tietoa yrityksestä, onko suomi24 ottanut tuomarin aseman, mielestäni tämä ketju kuuluu poliisin tutkintaan, jokaisen pitää vastata puheistaan on parempi puhua asiaa ja totta,,,,,,,,,seuraan mielenkiinnolla


      • Rak.inssi
        ihmetystä kirjoitti:

        Kun lukee kaikkia viestejä jokaisessa paistaa erilailla kerrottuna kuinka yritys on "huijari", on rohkeaa kertoa yleisesti sitä, ja kummastuttaa Suomi24 ylläpitää keskustelua jossa ilmiselvästi herjataan ja annetaan vakavaa asiatonta tietoa yrityksestä, onko suomi24 ottanut tuomarin aseman, mielestäni tämä ketju kuuluu poliisin tutkintaan, jokaisen pitää vastata puheistaan on parempi puhua asiaa ja totta,,,,,,,,,seuraan mielenkiinnolla

        Emmehän mitenkään voi herjata sellaista mitä ei ole. Ei tässä viestikeskustelussa ole mitään tutkittavaa. Ainoa tutkittava asia olisi kyseisen "yrityksen" ilmiselvä huijausyritys. Ellei yrityksellä ole omistajaa tai hän ei halua tulla esille, niin kyllä siinä täytyy olla jotain hämärää. Ei kai kukaan tee elämänsä suurinta investointia postilaatikkoyrityksen kanssa.


    • Mainostoimistopelle

      "Ken leikkiin ryhtyy sen leikin myös kestäköön"

      Anteeksi ,mutta näin vaan on asianlaita.
      Miksette sitten päivitä noita webbisivustojanne ?
      Eiks nyt teidäkin hälytyskellonne pitäisi jo soida, kun juuri kukaan ei usko teihin. Eiks nyt teidänkin miellestä nettimarkkinointi noudata edes joitakin käytäntöjä / sääntöjä tässä teidän tapauksessa?
      (Kerrotte ummet ja lammet itsestään selvistä asioista mutta ei sanallakaan itsestänne , referensseistänne, kumppaneistanne.)
      Vielä kerran ;
      Kuka on tämän yrityksen vastuuhenkilö ? Tämä äskeinen herra / tai rouva " Ihmetystä "? ja siinäkö kaikki ?

      • hämmästelijä edellee

        Niin jokainen saa mainostaa miten haluaa onko hyvä mainos vai huono mainos, mainos itsestään ei tee huijaria, suomi24 elää näillä' keskusteluilla heillä ei vastuuta, kaikki ihmiset haluaa keskustella ei aina tiedä omaa vastuutaan asioista suomi24 pitäisi näissä tapauksissa puuttua asiaan, vapaaehtoisesti.
        Olen seurannut näiden sivustojen toimintaa vuosia, googlen sisältösivu mainoskamppanaja on myös arveluttavaa johon itse en uskaltaisi liittyä, arveluttavaa täälläkin muutama talopaketti yrityksen mainos banneri ollut, itse en yritystäni tälläisiin keskusteluihin haluaisi liittää siksi mieleen tulee suomi24 ylläpitäjillä ei vastuuta mainostavista muista yrityksistä.
        Suomessa ei tietääkseni ole lakia joka voisi puuttua ylläpitäjiin (siis sivustojen), vaan kaikki vastuu menee kirjoittajalle, kannattaa katsoa oikeuden päätöksiä mitä kirjoittajalle saattaa pahimmillaan tulla. Siinä vaiheessa ei auta kestäköön leikin. Siksi yhteisöllinen vastuu suomi24 ylläpitäjänä pitäisi olla ettei näin pääse tapahtumaan, sekä vastuu mainostajia kohtaa jolta hekin ison potin saa.

        Kannatan oikeutta sananvapauteen oikealla tavalla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


      • hämmästelijä edellee
        hämmästelijä edellee kirjoitti:

        Niin jokainen saa mainostaa miten haluaa onko hyvä mainos vai huono mainos, mainos itsestään ei tee huijaria, suomi24 elää näillä' keskusteluilla heillä ei vastuuta, kaikki ihmiset haluaa keskustella ei aina tiedä omaa vastuutaan asioista suomi24 pitäisi näissä tapauksissa puuttua asiaan, vapaaehtoisesti.
        Olen seurannut näiden sivustojen toimintaa vuosia, googlen sisältösivu mainoskamppanaja on myös arveluttavaa johon itse en uskaltaisi liittyä, arveluttavaa täälläkin muutama talopaketti yrityksen mainos banneri ollut, itse en yritystäni tälläisiin keskusteluihin haluaisi liittää siksi mieleen tulee suomi24 ylläpitäjillä ei vastuuta mainostavista muista yrityksistä.
        Suomessa ei tietääkseni ole lakia joka voisi puuttua ylläpitäjiin (siis sivustojen), vaan kaikki vastuu menee kirjoittajalle, kannattaa katsoa oikeuden päätöksiä mitä kirjoittajalle saattaa pahimmillaan tulla. Siinä vaiheessa ei auta kestäköön leikin. Siksi yhteisöllinen vastuu suomi24 ylläpitäjänä pitäisi olla ettei näin pääse tapahtumaan, sekä vastuu mainostajia kohtaa jolta hekin ison potin saa.

        Kannatan oikeutta sananvapauteen oikealla tavalla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Kun tuossa keskustelussa painotetaan kaikkea tietoon liittyvää,
        yritin soitella googleen numeroita ei missään sitä ole yhteystiedoissa,
        sain viimein vastauksen mene sivuille annettiin sivu, enkä niistä asiaani saanut selvitettyä erittäin työlästä,
        mutta en silti voi sanoa huijari ei puhelin numeroa eikä muutakaan,

        asioissa liian paljon ajateltavaa,,


      • Rak.inssi
        hämmästelijä edellee kirjoitti:

        Niin jokainen saa mainostaa miten haluaa onko hyvä mainos vai huono mainos, mainos itsestään ei tee huijaria, suomi24 elää näillä' keskusteluilla heillä ei vastuuta, kaikki ihmiset haluaa keskustella ei aina tiedä omaa vastuutaan asioista suomi24 pitäisi näissä tapauksissa puuttua asiaan, vapaaehtoisesti.
        Olen seurannut näiden sivustojen toimintaa vuosia, googlen sisältösivu mainoskamppanaja on myös arveluttavaa johon itse en uskaltaisi liittyä, arveluttavaa täälläkin muutama talopaketti yrityksen mainos banneri ollut, itse en yritystäni tälläisiin keskusteluihin haluaisi liittää siksi mieleen tulee suomi24 ylläpitäjillä ei vastuuta mainostavista muista yrityksistä.
        Suomessa ei tietääkseni ole lakia joka voisi puuttua ylläpitäjiin (siis sivustojen), vaan kaikki vastuu menee kirjoittajalle, kannattaa katsoa oikeuden päätöksiä mitä kirjoittajalle saattaa pahimmillaan tulla. Siinä vaiheessa ei auta kestäköön leikin. Siksi yhteisöllinen vastuu suomi24 ylläpitäjänä pitäisi olla ettei näin pääse tapahtumaan, sekä vastuu mainostajia kohtaa jolta hekin ison potin saa.

        Kannatan oikeutta sananvapauteen oikealla tavalla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Siis mitä? Kirjoitusta on kuin poliitikon kynästä. Toisellakaan lukemalla en ymmärtänyt, mitä oikein aioit sanoa, vai käytitkö tuon laadintaan puppugeneraattoria?


      • hämmästelijä edellee

        Niin kävin suomi24 sivujen yhteyksiä katsomassa ei sielläkään puh numeroa ollut en itse löytänyt, joku yhteys tieto yrityksen tiedoista linkki ei toiminut, epäilyttävääkö? tuskin, näitä vertauksia löytyy.

        asioiden mittasuhteet,,,?


      • soita faksiin :)

    • KeskustelijaRJ

      Voi hyvä Hämmästelijä :

      Eihän Suomi 24 sivuston moderaattorit "myy" mitään eikä tämä keskustelufoorumi ole muuta kun yhteinen 24 tuntinen keskustelufoorumi meille suomalaisille.
      Ei kai nyt tässä puurot ja vellit ole menossa sekaisin ?

    • rakennusmestari

      Noo, "jokaiken hiihtää omalla tyylillään ja omilla välineillään . Joku laittaa sukset jalkaansa mutta joku laittaakin mattopiiskat jalkaansa "
      Talopakettimarkkinoilla on todella kova kilpailu ja pudotuspeli kova . Myös asiakkaat ovat hyvin tietoisia siitä, mikä on hyvää ja informoivaa palvelua. Tällä sektorilla vallitsee ostajan markkinat.

      • hämmästelijä edellee

        niin,,,kaikkia ei kukaan saa toimitettavakseen jokaiselle talopaketti yrityksella varmasti työtä riittää, joku tekee vain räätälöityjä paketteja asiakkaan toiveen mukaan alusta loppuun toisilla valtavia malli taloja sekä pohjia, palvelu haitari on suuri. Mutta kuten kerroin jokaiselle riittää,,,,
        eikä se jalassa olevista suksista eikä mattopiiskoista kiinni,,,,


    • rakennusmestari

      No, näytää "Hämmästelijä- edellee" sitten noita !
      Haluan tutustua kohteisiin. Missä noita "räätälöityjä" ja edullisia
      Timantti-kohteita on nähtävänä ?

      Vastaa nyt rehellisesti ! Missä? Onko niitä ?

    • Edullinen paketti

      Meidän naapuri tilasi pienen kesämökin "ns.talopakettifirmasta. Raumaa/ Uusikaupunki- alueella.
      Nämä lupasisvat edullista hintaa, joustavuutta ja asiakkaan piirroksia noudattaen, ummet ja lammet, avaimet käteen-tyyliin . Ylllättäen kun pihalle oli jo ilmeistynyt jokunen työkone, lauttakasa ja pieni kuoppakin, talopaketiifirman edustaja sanoikin , että
      " hän unohti sanoa, mutta tämä edullinen hinta tarkoitti nimenommaan sitä , että nyt ostajan täytyy hyvin nopeasti maksaa 9 tuhatta euroa ns. käsirahaa. Hän myös selitti, että jos vaan niin käteisenä koska "heidän yritys oli juuri silloin vaihtamassa pankkitunnuksia. Nyt alkoi jo napurin hälytyskellot soida. Kävi ilmi , että talopakettifirmaa ei ollut kaupparekisterissä ja ketään henkilöä ei saatu kiinni (ei ollut ajan tasalla olevia yhteystietoja ). Kukaan ei siis vastannut koko yrityksestä.No, se jäi siihen. Ja pihalle jätetyn koneen haki tuntematon mies pois pari kuukautta myöhemmin klo 6 aamusta. Lopullisen talon rakensi Teritalot. Ja tyytyväisiä ovat olleet

    • Uskottomat
    • mustamaalausta

      täällä suomi24ssä vaan mustamaalataan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe