Hei, onko kellään kokemusta työelämävalmennuksesta toimisto- ja hallintatyössä tms? voitteko kertoa, oliko teillä pohjakoulutusta ja miksi menitte ja missä työskentelitte?
Vastaukset 3
- ollut
työelämänvalmennuksessa toimistotöissä, mutta olen ollut muutamaan kertaan työharjoittelussa - liittyen koulutuksiin - erilaisissa toimistotehtävissä. Viimeeksi olin viime vuonna opiskellessani sihteeriksi, olin oman ammattiliiton toimistossa, ja tykkäsin työstäni - se tietty (suurimmaksi osaksi) liittyi opiskeluihini.
Luulisin, että työelänvalmennuksesta jossain ns. sopivassa toimistossa voisi olla hyötyä, jos toimistoala kiinnostaa. Et itse maininnut pohjakoulutustasi ja tavoitteitasi, mutta nehän tietty osaltaan (voi) vaikuttaa työnkuvaan. - toimistolainen85
Olen taloushallinnossa ollut työelämävalmennuksessa, pohjakoulutusta sen verran että juuri ja juuri kauppaoppilaitoksessa taloushallinnon kurssit läpi. Työvoimatoimistosta kaupattiin kyseistä paikkaa. Mukavaa oli ja valmennuksen jälkeen sitten ehdotettiin oikein oikeaa työsopimustakin :)
- ouiytfd
vastauksista. kiinnostaisi mm. henkilöstönhallinto, it-ala, myyntityökin ehkä, erityisesti koneella tekeminen - siis web-sivujen koodaus vaikka. Pohjakoulutus on sos ja terv ala, kulttuurialalta amk. Lama-aikana haluan lisätä liikkuvuutta työalojen kohdalla - sos ja terv alan haluan vaihtaa uuteen ammattiin, kultt alalta ei juuri töitä oikein löydy. haluan tutustua uuteen ammattiin. olen visuaalisesti hyvin lahjakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435