Joo suuri auktoritetti vakuuttaa että joo tottakai se sopii, aivan samaan tapaan kuin sikaflunssa rokotuksissa, mutta jos joku menee pieleen maksajia ei löydy, kuuluu vain muminaa "me uskottiin tähän", "tämä oli ainoa oikea ratkaisu" jne.
Kuka laittaa 95e10 bensaa
10
420
Vastaukset
Huollon jälkeen kuulee onko sopinut. Kylmäkäynnistyksessä on pientä eroa ollut havaittavissa aiempaan nähden, mutta muuten ei kait mitään kummempaa. Saapi nähdä.
- Päättäjät, malttia.
Kertokaa lisää kokemuksia. Auto on seisonut kaks kk, otan sen pian käyttöön. Näillä tiedoilla en tankkaa 95e
joita olen tähän mennessä kuullut.
ysikasiin taidan siirtyä mä.
Tää 95e10, voi kerätä vettä kuulemma, sitä kuluu enemmän, ja mitä muita tiiveteiden yms. kulumishaittoja on mainittu.
98 ei niin paljo kalliimpaa, sen säästänee melki siinä, jos mennee vähemmän..No kukin tekee miten itse parhaaksi katsoo. Olen tähän mennessä ajanut viitisen tuhatta kilometriä sillä eikä ainakaan äskeisessä huollossa mitään kummallista autosta löytynyt. Kulutus noussut lievästi mikä tietysti on selvää jos nyt kemiasta mitään tietää, tosin sitäkin voi säädellä paremmin omalla kaasujalalla.
- miss esso
No sitten ei mitään hätää muillakaan. Kun kerran sinun tiivisteet kestävät, niin kaikkien kestävät. Kiitos, että kerroit pitkän käyttökokemuksesi pohjalta laatimasi johtopäätökset.
miss esso kirjoitti:
No sitten ei mitään hätää muillakaan. Kun kerran sinun tiivisteet kestävät, niin kaikkien kestävät. Kiitos, että kerroit pitkän käyttökokemuksesi pohjalta laatimasi johtopäätökset.
Osaatko lukea: kukin tekee miten itse parhaaksi katsoo.
Et osaa, mutta omapa on elämäsi. Tärkeämpi sinulle on haastaa puskista riitaa.- ?
yohuuhkaja kirjoitti:
Osaatko lukea: kukin tekee miten itse parhaaksi katsoo.
Et osaa, mutta omapa on elämäsi. Tärkeämpi sinulle on haastaa puskista riitaa.Olisikohan omassa lukutaidossasi kuitenkin se vika? Vai ymmärryksessäsikö?
? kirjoitti:
Olisikohan omassa lukutaidossasi kuitenkin se vika? Vai ymmärryksessäsikö?
Niin, ainut järkevä selitys sille että levittelet noita huhuja useampaankin kertaan on että saat siitä jotain taloudellista etua. Todennäköisempää koko palstahistoriasi perusteella kuitenkin on että olet oikeasti typerä jolle on helppo syöttää mikä tahansa ennakkoluulo tiedon väärttinä.
- Anajniina.
se on minun ratkaisuni.
Ajattelen välttäväni pitemmän päälle ongelmat.
Ihan siksi, ettei kaikki autonvalmistajat käytä laadukkaita stefoja ja o-renkaita, tiivisteitä ylipäätään.
Samoin teen, kun ostan auton tai pyörän, käyn läpi sähköliitännät, releiden ja sulakkeiden rasiat ja suojaan ne öljyllä.
Sekin säästää monelta pikkuongelmalta, ajan myötä - phoca5
Se sopii autooni ja on halvinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442922Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362611Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt992188Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482074Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3161796- 1501536
- 731398
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231168Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165