Huomenta,just tos heräilin ja vetäsin lökötinfarkut jalkaan.Laittelin tuon tosi rajun värjätyn tukan kuosiin ja sukkapommit.Täräytin tv:n ja voicen päälle,muuten en tiedä mistä musiikista pitää tykätä.Sitten mietin et mikähän minua vituttaa....,tykkään kyl aika paljon mistä kaikki muutkin eli salibändystä,muotivaatteista,tuninkiautoista ja salillakin käyn hieman penkkiä vääntämässä ku mun trendifrenditkin käy...Mut sitten muistin mun yhden arkkivihollisen!Ainakin ne harleyjampat ahistaa,niillä kun on se ajoasento semmonen ja eikä ne pyörät kulje mihkään.Sithän monel on kalju tai pitkä tukka ja ne on niin olevinaan.Miksi pitää yrittää jotenkin olla niin erilainen ja tykätä mistä se toinenkin harleyurpo tykkää?!Kaikki kuuntelee varmaan sellasta räminää mitä mun frendit ei diggaa eikä sellasta musaa kuulu listaradiosta,se ei ole in.Nyt rupes kauhiasti enempi vituttamaan,tempasen tuosta ruudullisen takin,terroristihuivin ja valkoiset tennarit ja menen tsekkaamaan oisko paikallisella abc:lla mun kaverit kahvilla,ainiin laitan facebookkiin et menen absille...,moikka moiii!
.......
berabemu325ziturbo
0
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686