Mihin katsotte paikallamakuun aikana? Miten viestittää koiralle, että pysy siinä, kun naapuri nousee ylös ja lähtee liikkeelle, vinkuu, myörii eteenpäin, tms?
Vastaukset 1
- Mimosalle
Tää ois tilanne, jota ois hyvä harjoitella etukäteen. Varsinaisessa tilanteessahan koira ei osaa toimia oikein, jos sitä ei olla harjoiteltu. (Siis että maata täytyy vaikka muut nousisivatkin.)
En katso koiraan, koska oletus on että luotan siihen, mutta olen tietty varuillani koko ajan. Jos meinaa nousta, komennan ensin kehollani, sitten äänellä ja sitten katseella jos tarvis. Yleensä pelkkä askel kohti koiraa riittää.
Tsemppiä! Tuo on niitä asioita joita meillä on nahkan kanssa harjoiteltu varmaan eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660