facebookkiin tulee nyt aina tällainen, kuka tai mikä yrittää mun tilille ?
Käyttäjätilillesi on yritetty kirjautua monta kertaa epäonnistuneesti.
Jos olet unohtanut salasanasi... jne
14
299
Vastaukset
- samasama
sit sielä tulee myös tällainen : Turvallisuustarkistus
Tämä on normaali turvallisuustesti, jolla estämme roskapostin lähettäjiä luomasta valekäyttäjätilejä ja lähettämästä roskapostia käyttäjille.
mut miksi tuo tulee nyt AINA !- sama taas
ja vielä.. viestittelen siellä yhen kaverin kans.. näitä viestejä on myös häipyny aika lailla !!!!
- Kelvin Clain
Joku tai botti
yritetään kalastella salasanaa, ei siinä sen kummempaa oo. vastaavanlaisia on välillä messengerissäkin.
sen jälkeen tiliäsi käytettäisiin roskapostilähettämönä.
ps. toivottavasti et ole rekisteröitynyt oikealla nimelläsi facebookkiin.- samasamasama
tietty oon oikealla nimellä !
Vaihda nyt ensimmäiseksi salasanasi johonkin oikeasti turvalliseen, sitä se ei kuitenkaan nyt ole. ; )
Siis esimerkiksi rg92#Mo11i£u, ei "kissa" tai "naamakirja"...
Älä myöskään ikinä milloinkaan pidä samaa salasanaa useammassa palvelussa.- samasamasam
ok, vaihdettu on, ja ei mun entinenkään salasana ollu helppo...
- .,.,.
samasamasam kirjoitti:
ok, vaihdettu on, ja ei mun entinenkään salasana ollu helppo...
kannattaa alkaa poistamaan sitä pöpöä siitä koneeltasi. Ei ongelmasi poistu pelkän salasanan vaihdolla.
- samasama
.,.,. kirjoitti:
kannattaa alkaa poistamaan sitä pöpöä siitä koneeltasi. Ei ongelmasi poistu pelkän salasanan vaihdolla.
eli virusskaneeri käyttöön . full scan
- .,.,.
samasama kirjoitti:
eli virusskaneeri käyttöön . full scan
riittää.
- samasama
.,.,. kirjoitti:
riittää.
kerro , mitä teen ?
- samasama
samasama kirjoitti:
kerro , mitä teen ?
ja vielä se, että tällä mun koneella on useampia facea käyttäviä,, tää tulee vain siis kun minä kirjauduin.. ja näitä viestejä häipynyt vain minulta
samasama kirjoitti:
ja vielä se, että tällä mun koneella on useampia facea käyttäviä,, tää tulee vain siis kun minä kirjauduin.. ja näitä viestejä häipynyt vain minulta
Siinä tapauksessa sinua ja tiliäsi vastaan saatetaan hyökätä ihan oikeastikin. Oletko kokeillut toisella koneella, mieluiten jollain taatusti puolueettomalla, kuten kirjaston? On aina mahdollista, että lähipiirissäsi joku tekee kiusaa, jolloin hyökkäys ei välttämättä tulekaan netistä...
Onko nimesi jotenkin "haluttu", esim. oletko jonkun julkkiksen osa- tai täyskaima, oletko sinä tai nimesi tullut esille jossain julkisuudessa tahi oletko kaunis nuori nainen? Kauniilla nuorilla naisilla valitettavasti riittää netissä kiusaksi asti sekä naispuolisia kadehtijoita että hormoneihinsa seonneita pitsanaamapoikiakin. ; )
Vakavissa tapauksissa joutuu pyytämään Facebookin omien järjestelmänvalvojien apua, mutta sitä en tiedä onko FB palkannut tarpeeksi järkkäreitä hoitamaan myös ikäviä tapauksia vai laskevatko siellä kihot vain rahojaan.
Aja koneellasi varmuuden vuoksi myös MBAM: täysi skannaus.- samasama
Kollimaattori kirjoitti:
Siinä tapauksessa sinua ja tiliäsi vastaan saatetaan hyökätä ihan oikeastikin. Oletko kokeillut toisella koneella, mieluiten jollain taatusti puolueettomalla, kuten kirjaston? On aina mahdollista, että lähipiirissäsi joku tekee kiusaa, jolloin hyökkäys ei välttämättä tulekaan netistä...
Onko nimesi jotenkin "haluttu", esim. oletko jonkun julkkiksen osa- tai täyskaima, oletko sinä tai nimesi tullut esille jossain julkisuudessa tahi oletko kaunis nuori nainen? Kauniilla nuorilla naisilla valitettavasti riittää netissä kiusaksi asti sekä naispuolisia kadehtijoita että hormoneihinsa seonneita pitsanaamapoikiakin. ; )
Vakavissa tapauksissa joutuu pyytämään Facebookin omien järjestelmänvalvojien apua, mutta sitä en tiedä onko FB palkannut tarpeeksi järkkäreitä hoitamaan myös ikäviä tapauksia vai laskevatko siellä kihot vain rahojaan.
Aja koneellasi varmuuden vuoksi myös MBAM: täysi skannaus.en ole kokeillut toisella koneell ja nimeni ei ole mikään haluttu eikä muistuta mitään julkkista.. ja en ole nainen.. vaan ruma mies... mut pyysin yhtä kaveria kaverikseni , jolla on kavereita 1702. . luulen että sen takia tää alkoi ..
tai voisko olla sitte, että tämä kenen kans viestiitenlen, ( ja tää ei ole tämä 1702 kaveri aomistava)niin että sen koneella ois virus tai jotain, kun se on valittanu aikaisemminkin että viestin ei näy yms.
viruscannaus ei löytäny mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699942IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3187136Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?841858Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1081529Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24800MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752