facebook

Käyttäjätilillesi on

facebookkiin tulee nyt aina tällainen, kuka tai mikä yrittää mun tilille ?
Käyttäjätilillesi on yritetty kirjautua monta kertaa epäonnistuneesti.
Jos olet unohtanut salasanasi... jne

14

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasama

sit sielä tulee myös tällainen : Turvallisuustarkistus
      Tämä on normaali turvallisuustesti, jolla estämme roskapostin lähettäjiä luomasta valekäyttäjätilejä ja lähettämästä roskapostia käyttäjille.

mut miksi tuo tulee nyt AINA !

• sama taas

ja vielä.. viestittelen siellä yhen kaverin kans.. näitä viestejä on myös häipyny aika lailla !!!!

• Kelvin Clain

Joku tai botti

• yritetään kalastella salasanaa, ei siinä sen kummempaa oo. vastaavanlaisia on välillä messengerissäkin.
      sen jälkeen tiliäsi käytettäisiin roskapostilähettämönä.
      ps. toivottavasti et ole rekisteröitynyt oikealla nimelläsi facebookkiin.

• samasamasama

tietty oon oikealla nimellä !

• Vaihda nyt ensimmäiseksi salasanasi johonkin oikeasti turvalliseen, sitä se ei kuitenkaan nyt ole. ; )

Siis esimerkiksi rg92#Mo11i£u, ei "kissa" tai "naamakirja"...

Älä myöskään ikinä milloinkaan pidä samaa salasanaa useammassa palvelussa.

• samasamasam

ok, vaihdettu on, ja ei mun entinenkään salasana ollu helppo...

• .,.,.
        samasamasam kirjoitti:

ok, vaihdettu on, ja ei mun entinenkään salasana ollu helppo...

kannattaa alkaa poistamaan sitä pöpöä siitä koneeltasi. Ei ongelmasi poistu pelkän salasanan vaihdolla.

• samasama
        .,.,. kirjoitti:

kannattaa alkaa poistamaan sitä pöpöä siitä koneeltasi. Ei ongelmasi poistu pelkän salasanan vaihdolla.

eli virusskaneeri käyttöön . full scan

• .,.,.
        samasama kirjoitti:

eli virusskaneeri käyttöön . full scan

riittää.

• samasama
        .,.,. kirjoitti:

riittää.

kerro , mitä teen ?

• samasama
        samasama kirjoitti:

kerro , mitä teen ?

ja vielä se, että tällä mun koneella on useampia facea käyttäviä,, tää tulee vain siis kun minä kirjauduin.. ja näitä viestejä häipynyt vain minulta

• samasama kirjoitti:

ja vielä se, että tällä mun koneella on useampia facea käyttäviä,, tää tulee vain siis kun minä kirjauduin.. ja näitä viestejä häipynyt vain minulta

Siinä tapauksessa sinua ja tiliäsi vastaan saatetaan hyökätä ihan oikeastikin. Oletko kokeillut toisella koneella, mieluiten jollain taatusti puolueettomalla, kuten kirjaston? On aina mahdollista, että lähipiirissäsi joku tekee kiusaa, jolloin hyökkäys ei välttämättä tulekaan netistä...

Onko nimesi jotenkin "haluttu", esim. oletko jonkun julkkiksen osa- tai täyskaima, oletko sinä tai nimesi tullut esille jossain julkisuudessa tahi oletko kaunis nuori nainen? Kauniilla nuorilla naisilla valitettavasti riittää netissä kiusaksi asti sekä naispuolisia kadehtijoita että hormoneihinsa seonneita pitsanaamapoikiakin. ; )

Vakavissa tapauksissa joutuu pyytämään Facebookin omien järjestelmänvalvojien apua, mutta sitä en tiedä onko FB palkannut tarpeeksi järkkäreitä hoitamaan myös ikäviä tapauksia vai laskevatko siellä kihot vain rahojaan.

Aja koneellasi varmuuden vuoksi myös MBAM: täysi skannaus.

• samasama
        Kollimaattori kirjoitti:

Siinä tapauksessa sinua ja tiliäsi vastaan saatetaan hyökätä ihan oikeastikin. Oletko kokeillut toisella koneella, mieluiten jollain taatusti puolueettomalla, kuten kirjaston? On aina mahdollista, että lähipiirissäsi joku tekee kiusaa, jolloin hyökkäys ei välttämättä tulekaan netistä...

Onko nimesi jotenkin "haluttu", esim. oletko jonkun julkkiksen osa- tai täyskaima, oletko sinä tai nimesi tullut esille jossain julkisuudessa tahi oletko kaunis nuori nainen? Kauniilla nuorilla naisilla valitettavasti riittää netissä kiusaksi asti sekä naispuolisia kadehtijoita että hormoneihinsa seonneita pitsanaamapoikiakin. ; )

Vakavissa tapauksissa joutuu pyytämään Facebookin omien järjestelmänvalvojien apua, mutta sitä en tiedä onko FB palkannut tarpeeksi järkkäreitä hoitamaan myös ikäviä tapauksia vai laskevatko siellä kihot vain rahojaan.

Aja koneellasi varmuuden vuoksi myös MBAM: täysi skannaus.

en ole kokeillut toisella koneell ja nimeni ei ole mikään haluttu eikä muistuta mitään julkkista.. ja en ole nainen.. vaan ruma mies... mut pyysin yhtä kaveria kaverikseni , jolla on kavereita 1702. . luulen että sen takia tää alkoi ..
        tai voisko olla sitte, että tämä kenen kans viestiitenlen, ( ja tää ei ole tämä 1702 kaveri aomistava)niin että sen koneella ois virus tai jotain, kun se on valittanu aikaisemminkin että viestin ei näy yms.
        viruscannaus ei löytäny mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56