Ihemttelin miksi sokkotreffit poistettiin kokonaan käytöstä =O ; melko järjenvastainen veto .
Kaikki suomen sivun käyttäjiä ei todellakaan kiinnosta lähteä profeja tekemään niin gallerian kun
mihinkään treffipalstoille.
Sokoilla sai olla kuka tahansa ,etsiä juri itselleen sopivaa seuraa - nyt näitä "seuranhakijoita " sitten on
tuolla huoneissa pilvin pimein ; ne jotka ovat rekanneet itsensä ..tehneet profit - ei välttämättä kiinnosta
huoenissa ollessaan lueskella "punasella" kirjotettua ..." saisiko sinusta seuraa seikkailuun ?" - noin siveellisesti kirjotettuna tänne...todellisuus on aivan jotain muuta .
Eikä kukaan usko etteikö sokoilla ollut riittävästi kävijöitä - ei voi edes suomen porukka vaatia keneltäkään
istuvansa 24 h missään osiossa - ihmisillä on omakin elämä , - jos nyt joinanin viikkoina ei ollut sokoilla sisällä
kuin vaivaiset 400 henkee.... se oli heille se paikka jonne halusivat tulla , joko etsimään niit seikkailujaan tai sitten ihna vaan pölisemään - niin ettei kirjotusta mene huimaa tahtia silmissä ..kuten nyt näissä huoneissa välillä tuppaa tekemään nykyään.
Kannattaa ottaa nyt porukalta viestien kautta onkeensa ..... .
sokkotreffit
6
560
Vastaukset
- erittäin pettynyt
Samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Sokkotreffit oli ehdottomasti Suomi24:n paras palvelu, jotain erilaista kuin muilla vastaavilla sivustoilla. Ja mitä käyttäjämääriin tulee, palvelua käytettiin ihan omakohtaistenkin kokemusten mukaan TODELLA runsaasti kaikkina vuorokaudenaikoina.
Hämmästyttävintä asiassa on se, ettei minkäänlaisia järkeviä syitä tai perusteluja toimivan ja todella pidetyn palvelun poistolle esitetä, eikä kommentteihin oteta mitään kantaa ylläpidon taholta.
Voisiko joku Suomi24:ltä edes ystävällisesti kommentoida näitä kehitysideoita? Onko sokkotreffi-asia todella näin kuuma peruna, ettei siitä voi asiallisesti puhua?- Nainen 55
olen odottanut sokkotreffejä takaisin ja olen ymmärtänyt, että meitä on sokkotreffailijoita on t o d e l l a paljon! Mikä kumma tässä mättää, että niitä ei saada takaisin? Sokkotreffien käyttö ei ollut ollenkaan vähäistä, vaan taisi suosituin Chatti.
- Mies Helsingissä
Nainen 55 kirjoitti:
olen odottanut sokkotreffejä takaisin ja olen ymmärtänyt, että meitä on sokkotreffailijoita on t o d e l l a paljon! Mikä kumma tässä mättää, että niitä ei saada takaisin? Sokkotreffien käyttö ei ollut ollenkaan vähäistä, vaan taisi suosituin Chatti.
sokkotreffit oli hyvä chatti tapasin sitä kautta mimmejä jotka eivät rock jutuissa olleet koskaan pyörineet ilman sokkotreffejä en olisi heitä tavannutkaan joten sokkotreffit takaisin terveisin Rockmies
- TreffiChat
Mies Helsingissä kirjoitti:
sokkotreffit oli hyvä chatti tapasin sitä kautta mimmejä jotka eivät rock jutuissa olleet koskaan pyörineet ilman sokkotreffejä en olisi heitä tavannutkaan joten sokkotreffit takaisin terveisin Rockmies
Ei hätä ole tämän näköinen.. Pikkuisen malttia vielä, hyvät sokkotreffien ystävät :)
http://treffiforum.netne.net/
- haluan seura, nyt
Miten voi olla totta?
Sain aina seuraa kuin halusin. Livenä tai puhelimessa.
Mistä nyt siis vastavaa.
Poistuiko se sen takia, että porukka halua rahastaa seksiseuralla. - äitikisu
Olen mie vaan kanssa samaa mieltä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894