Joo niiku otsikko sanoo, onko tuo ase Blow Back? En oo ennen nähny Blow Back CO2 pisloja, mutta haluisin sellasen :P joo totaniin siin on kuva mis näkyy et luisti on vedetty taakse.. mut okse blowback? linkki viel toho: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180509.html nopeet vastausta kiitti ^^
Colt 2009 Rail Concept CO2-pistooli onko blow back?
3
374
Vastaukset
- urpokarhu
Todennäköstä on, että tuo on blowback, koska valmistajakin on KJ. Mutta jos haluut olla varma niin kysy sieltä proairsoftista. Itse kuitenkin suosittelisin WE:n pistoolia johon sitten jälkikäteen voi ostaa CO2 lippaan tai sitten tälläistä http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/KJW-1911C
- TheSuperhessu
Joo, kyllä tuo on blowback. Ja ite olen KJ:n aseiden kannalla, niistä on omaa kokemusta. Potkii niin mukavasti nuo hiilidioksidilla toimivat ja muutenkin ovat luotettavia. ;)
- sundeeeeeeeeeeeeeeee
omistan tämän aseen se on blow back ja todellakin hintansaveroinen mutta tuhlaa co2 patruunoita hyvin paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740