Lentolippujen hinnat

MotherX3

Suunnitelmissa matka NYC:iin 27.5-3.6. Lentolippuja en ole vielä ostanut, mutta pian olisi tarkoitus tehdä lopullinen päätös. Olen löytänyt suoran lennon hintaan 548€. Onko hyvä tarjous vai ei ?

13

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pi-ha

      saat suorat lennot..on hyvä tarjous, osta hyvissä ajoin, koska mitä lähemmäs matkustusaika tulee, sitä kalliimmaksi liput tulevat. Halpahintaisia lippuja lennoille on vain tietty määrä.

      • Omppulover Rl

        käypänen hinta, mut just tänään sain E-Ticketiltä tarjouksen et määrättynä ajankohtana, oisko ollu 11.-21.3
        suorat lennot 461,00 € jota pidin jo todella halpana... (tosin joku on tällä palstalla kertonut joskus vieläkin halvemmista jopa 3sella alkavista hinnoista, mutta ne taitaa kyllä olla jo sit useampien vaihtojen kanssa)

        Ite ollaan lähdössä tulevana sunnuntaina ja maksettiin omistamme n. 460€ mut sekä meno et paluu on Saksan kautta, onnex vaihto-ajat lyhyitä (toivottavasti ei kuitenkaan liian)


      • Vinnairin perämies
        Omppulover Rl kirjoitti:

        käypänen hinta, mut just tänään sain E-Ticketiltä tarjouksen et määrättynä ajankohtana, oisko ollu 11.-21.3
        suorat lennot 461,00 € jota pidin jo todella halpana... (tosin joku on tällä palstalla kertonut joskus vieläkin halvemmista jopa 3sella alkavista hinnoista, mutta ne taitaa kyllä olla jo sit useampien vaihtojen kanssa)

        Ite ollaan lähdössä tulevana sunnuntaina ja maksettiin omistamme n. 460€ mut sekä meno et paluu on Saksan kautta, onnex vaihto-ajat lyhyitä (toivottavasti ei kuitenkaan liian)

        voi myös halventua lähempänä lentoajankohtaa, jos koneet jäämässä tyhjiksi...
        Voit siis saada liput halvallakin...

        Mut se onkin sit jo toinen juttu, et kuka jaksaa odottaa ja mihinkä asti.

        Niin ja tietty voihan se olla niinkin et niitä halpoja ei tulekaan, joten...

        Kannattaa ehkä ostaa, kun löytää itseään miellyttävät lennot ja lompakolle sopivat.


      • Thelma Räty
        Vinnairin perämies kirjoitti:

        voi myös halventua lähempänä lentoajankohtaa, jos koneet jäämässä tyhjiksi...
        Voit siis saada liput halvallakin...

        Mut se onkin sit jo toinen juttu, et kuka jaksaa odottaa ja mihinkä asti.

        Niin ja tietty voihan se olla niinkin et niitä halpoja ei tulekaan, joten...

        Kannattaa ehkä ostaa, kun löytää itseään miellyttävät lennot ja lompakolle sopivat.

        Kannattaa myös muistaa jos Finnairilla meinaa lentää että kahtaviikkoa kauemmas jos lennon varaa, että suurivaara on matkan peruuntumiseen jonkun lakon takia.
        Varsinkin ensi syksyä kannattaa välttää, kun kuskit alkavat kiristämään yhtiötä mitä suurimmilla etuisuuksilla niin kuin putkipiiat tuossa joulukuussa näyttivät esimerkkiä.


    • klaadiaz

      Maksoin itse 615 € ja minusta sekin oli ihan ok hinta. 548 € on halpa Finnairin suora lento. Minusta se voittaa jopa 3:lla alkavan lennon, jos tuo halvempi on yhdellä vaihdolla.

    • ikkunavelho

      Osta heti. Tänään luin, että bensan hinnankorotusten vuoksi juuri pitkät lennot kallistuu. Tulee joku löpövero. :)

    • Heraldi

      Hei ja kannattaa miettiä pakettimatkoja, mielestäni saimme yllättävän edullisesti matkan New Yorkiin, 22-29.4, suorat lennot American Airlinesiltä (operoivana yhtiönä Finnair) ja majoitus hotellissa Times Squaren lähellä. Hinta oli muistaakseni jotain 1100,-. Tämä siis jokunen viikko sitten Ebookersilta.

      • MotherX3

        on ostettu. Nyt täytyy vaan toivoa parasta että ei osu lakko juuri silloin kun ollaan lähdössä. Perheen ja työn takia on pakko suunnitella vähän pidempään kuin vaan seuraavat kaksi viikkoa.

        Pakettimatkojakin olen katsonut, mutta ei löytynyt mieleistä vaihtoehtoa. Kokonaishinta aika samoissa lukemissa vaikka ostaa näin erikseen. Ainakin ne vaihtoehdot mitkä itse olen katsonut.


      • näin on
        MotherX3 kirjoitti:

        on ostettu. Nyt täytyy vaan toivoa parasta että ei osu lakko juuri silloin kun ollaan lähdössä. Perheen ja työn takia on pakko suunnitella vähän pidempään kuin vaan seuraavat kaksi viikkoa.

        Pakettimatkojakin olen katsonut, mutta ei löytynyt mieleistä vaihtoehtoa. Kokonaishinta aika samoissa lukemissa vaikka ostaa näin erikseen. Ainakin ne vaihtoehdot mitkä itse olen katsonut.

        myös voi vielä nousta jos tuo löpölisä tulee eli älä vielä lipaise.


      • Vinnairin perämies
        näin on kirjoitti:

        myös voi vielä nousta jos tuo löpölisä tulee eli älä vielä lipaise.

        saattavat periä sulta lisämaksua jos polttoainehissa tapahtuu
        suuria muutoksia.

        Ja paketti lähes poikkeuksetta halvempi --> joskus erittäinkin paljon.


      • Ekaa kertaa Nykiin
        Vinnairin perämies kirjoitti:

        saattavat periä sulta lisämaksua jos polttoainehissa tapahtuu
        suuria muutoksia.

        Ja paketti lähes poikkeuksetta halvempi --> joskus erittäinkin paljon.

        Aika syvältä tollanen, et joutus liput jo maksaneena viel jotain löpölisii maksaa.


      • Halpaa halvempi
        Ekaa kertaa Nykiin kirjoitti:

        Aika syvältä tollanen, et joutus liput jo maksaneena viel jotain löpölisii maksaa.

        Kaverini osti liput 120 euroa, mutta se oli potkurikone. Aika hyvä hinta.


    • 9+15=24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3601
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      233
      2203
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1454
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      996
    Aihe