Suunnitelmissa matka NYC:iin 27.5-3.6. Lentolippuja en ole vielä ostanut, mutta pian olisi tarkoitus tehdä lopullinen päätös. Olen löytänyt suoran lennon hintaan 548€. Onko hyvä tarjous vai ei ?
Lentolippujen hinnat
13
861
Vastaukset
- pi-ha
saat suorat lennot..on hyvä tarjous, osta hyvissä ajoin, koska mitä lähemmäs matkustusaika tulee, sitä kalliimmaksi liput tulevat. Halpahintaisia lippuja lennoille on vain tietty määrä.
- Omppulover Rl
käypänen hinta, mut just tänään sain E-Ticketiltä tarjouksen et määrättynä ajankohtana, oisko ollu 11.-21.3
suorat lennot 461,00 € jota pidin jo todella halpana... (tosin joku on tällä palstalla kertonut joskus vieläkin halvemmista jopa 3sella alkavista hinnoista, mutta ne taitaa kyllä olla jo sit useampien vaihtojen kanssa)
Ite ollaan lähdössä tulevana sunnuntaina ja maksettiin omistamme n. 460€ mut sekä meno et paluu on Saksan kautta, onnex vaihto-ajat lyhyitä (toivottavasti ei kuitenkaan liian) - Vinnairin perämies
Omppulover Rl kirjoitti:
käypänen hinta, mut just tänään sain E-Ticketiltä tarjouksen et määrättynä ajankohtana, oisko ollu 11.-21.3
suorat lennot 461,00 € jota pidin jo todella halpana... (tosin joku on tällä palstalla kertonut joskus vieläkin halvemmista jopa 3sella alkavista hinnoista, mutta ne taitaa kyllä olla jo sit useampien vaihtojen kanssa)
Ite ollaan lähdössä tulevana sunnuntaina ja maksettiin omistamme n. 460€ mut sekä meno et paluu on Saksan kautta, onnex vaihto-ajat lyhyitä (toivottavasti ei kuitenkaan liian)voi myös halventua lähempänä lentoajankohtaa, jos koneet jäämässä tyhjiksi...
Voit siis saada liput halvallakin...
Mut se onkin sit jo toinen juttu, et kuka jaksaa odottaa ja mihinkä asti.
Niin ja tietty voihan se olla niinkin et niitä halpoja ei tulekaan, joten...
Kannattaa ehkä ostaa, kun löytää itseään miellyttävät lennot ja lompakolle sopivat. - Thelma Räty
Vinnairin perämies kirjoitti:
voi myös halventua lähempänä lentoajankohtaa, jos koneet jäämässä tyhjiksi...
Voit siis saada liput halvallakin...
Mut se onkin sit jo toinen juttu, et kuka jaksaa odottaa ja mihinkä asti.
Niin ja tietty voihan se olla niinkin et niitä halpoja ei tulekaan, joten...
Kannattaa ehkä ostaa, kun löytää itseään miellyttävät lennot ja lompakolle sopivat.Kannattaa myös muistaa jos Finnairilla meinaa lentää että kahtaviikkoa kauemmas jos lennon varaa, että suurivaara on matkan peruuntumiseen jonkun lakon takia.
Varsinkin ensi syksyä kannattaa välttää, kun kuskit alkavat kiristämään yhtiötä mitä suurimmilla etuisuuksilla niin kuin putkipiiat tuossa joulukuussa näyttivät esimerkkiä.
- klaadiaz
Maksoin itse 615 € ja minusta sekin oli ihan ok hinta. 548 € on halpa Finnairin suora lento. Minusta se voittaa jopa 3:lla alkavan lennon, jos tuo halvempi on yhdellä vaihdolla.
- ikkunavelho
Osta heti. Tänään luin, että bensan hinnankorotusten vuoksi juuri pitkät lennot kallistuu. Tulee joku löpövero. :)
- Heraldi
Hei ja kannattaa miettiä pakettimatkoja, mielestäni saimme yllättävän edullisesti matkan New Yorkiin, 22-29.4, suorat lennot American Airlinesiltä (operoivana yhtiönä Finnair) ja majoitus hotellissa Times Squaren lähellä. Hinta oli muistaakseni jotain 1100,-. Tämä siis jokunen viikko sitten Ebookersilta.
- MotherX3
on ostettu. Nyt täytyy vaan toivoa parasta että ei osu lakko juuri silloin kun ollaan lähdössä. Perheen ja työn takia on pakko suunnitella vähän pidempään kuin vaan seuraavat kaksi viikkoa.
Pakettimatkojakin olen katsonut, mutta ei löytynyt mieleistä vaihtoehtoa. Kokonaishinta aika samoissa lukemissa vaikka ostaa näin erikseen. Ainakin ne vaihtoehdot mitkä itse olen katsonut. - näin on
MotherX3 kirjoitti:
on ostettu. Nyt täytyy vaan toivoa parasta että ei osu lakko juuri silloin kun ollaan lähdössä. Perheen ja työn takia on pakko suunnitella vähän pidempään kuin vaan seuraavat kaksi viikkoa.
Pakettimatkojakin olen katsonut, mutta ei löytynyt mieleistä vaihtoehtoa. Kokonaishinta aika samoissa lukemissa vaikka ostaa näin erikseen. Ainakin ne vaihtoehdot mitkä itse olen katsonut.myös voi vielä nousta jos tuo löpölisä tulee eli älä vielä lipaise.
- Vinnairin perämies
näin on kirjoitti:
myös voi vielä nousta jos tuo löpölisä tulee eli älä vielä lipaise.
saattavat periä sulta lisämaksua jos polttoainehissa tapahtuu
suuria muutoksia.
Ja paketti lähes poikkeuksetta halvempi --> joskus erittäinkin paljon. - Ekaa kertaa Nykiin
Vinnairin perämies kirjoitti:
saattavat periä sulta lisämaksua jos polttoainehissa tapahtuu
suuria muutoksia.
Ja paketti lähes poikkeuksetta halvempi --> joskus erittäinkin paljon.Aika syvältä tollanen, et joutus liput jo maksaneena viel jotain löpölisii maksaa.
- Halpaa halvempi
Ekaa kertaa Nykiin kirjoitti:
Aika syvältä tollanen, et joutus liput jo maksaneena viel jotain löpölisii maksaa.
Kaverini osti liput 120 euroa, mutta se oli potkurikone. Aika hyvä hinta.
- 9+15=24
Ikuinen vääntämisen aihe tuo että kuinka paljon lennosta saa maksaa...
Tuolla just joku spekuloi samaa http://intoilua.blogspot.com/2011/04/halvan-matkan-varaaminen-netista.html ja näytti olevan kasattuna ainakin useampia tarjoussivustoja saman kirjoituksen alle. Itse olen käynyt Nykissä kahdesti ja maksanut molemmilla kerroilla n.550€ suorista lennoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup383376Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242782Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402444Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4271728- 621207
- 561113
- 2591049
- 151976
- 45968