Saksaan kannattaa ottaa äkkilähtölento, sillä se on aina kaikkein halvin tapa matkustaa silloin kun haluaa lentää halvalla ja nopeasti. http://www.angelfire.com/planet/akkilahdot_ebookers/euroopan-maat-akkilahdot/Saksa.html
Pikalähtö Saksaan, halvalla
3
746
Vastaukset
- RYR
Linkistä kiitos, mutta yritäpä saada linnkisi välityksellä yhtä edullisia lentoja kuin tämä, eri linkin kautta, tuskin saat:
7.03.2011
Depart: Tampere 10:05
Arrive: Bremen 11:20
1 x Adult 9.09 EUR
Online Check-In: 6.00 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 15.09 EUR
18.03.11
Bremen 06:30
Tampere 09:40
1 x Adult 9.09 EUR
Online Check-In: 6.00 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 15.09 EUR
===
Total (menopaluu) 30.18 EUR
Tämä siis http://www.ryanair.com/fi - Salli Silava
Joo tuo on toki hieno juttu Tamperelaisille mutta mistä tahansa Tampereen ulkopuolelta tulevalle lisäks tuohon tulee matkat. Esim. itse jos maksan tuohon hintaan päälle junamatkat tampereelle ja mahdollisen kyydin lentokentälle vielä paikanpäällä niin halevmmaks tulee ottaa lento kyllä toistakautta.
- Tampere rules
Ja mulle, joka asun Tampereen naapurikunnassa on ehdottomasti kätevämpää lähteä reissuun juuri Tampereelta, ei tarvi kuluttaa aikaa muissa yhteyskulkuneuvoissa, joiden liput on kalliimpia kuin varsinainen lentolippu.
Nyt on kivasti yhteyksiä joka puolelle, Helsinkiin asti ei tarvi mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820