moi mulla oli neitokakadun poikanen joka oli vuorokauden ikäinen kunnes mun neitokakadu diana joka oli tämän äiti söi siltä jalat ja pään... Mistä tämä voisi johtua? Itse en niitä häirinnyt tai mitään vastaavaa vaan olen elänyt normaalia elämäääni. osaisiko joku auttaa minua tuossa kysymyksessä...
Mulla oli neitokakadunp poikanen :(
2
321
Vastaukset
- -M-
Ensikertalaisilla pesijöillä ei aina ole ihan selvää mitä poikasten kanssa tehdään ja voi harjoituskappaleita jokunen tulla, ja joskus voi joku ihan mitätönkin häiriö hermostuttaa kokemattomat emot.
Jos ruokinta ei ole kunnossa on emo myös voinut katsoa ettei sillä ole tarpeeksi resursseja hoitaa poikasta lentokuntoiseksi asti ja kierrättää sitten munaan tai poikaseen "turhaan" satsatun energian takaisin syömällä sen. Raakaa, mutta luonnossa käytännöllistä. Pesintä vaatii jo ennen munintaa normaalia proteiinipitoisempaa ruokaa, poikasvaiheessa taas tarvitaan paljon tuoretta ja pehmeää ruokaa joka sulaa nopeasti ja jolla on helppo ruokkia poikasia.
Mahdollista on myös että emo on huomannut että poikanen ei ole syystä tai toisesta elinkelpoinen tai se on jo kuollut itsestäänkin ennen kuin emo on alkanut sitä nakerrella.- ööööö tota tota
kiitoksia tiedosta :) minun linnut on jo kerran ennestään pesinyt. olen antanut niille hyvin monipuolisista ruokaa ja lisäksi vedessä vitamiini tippaa... se voi olla. Kiitoksia viestistäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126