moi mulla oli neitokakadun poikanen joka oli vuorokauden ikäinen kunnes mun neitokakadu diana joka oli tämän äiti söi siltä jalat ja pään... Mistä tämä voisi johtua? Itse en niitä häirinnyt tai mitään vastaavaa vaan olen elänyt normaalia elämäääni. osaisiko joku auttaa minua tuossa kysymyksessä...
Mulla oli neitokakadunp poikanen :(
2
386
Vastaukset
- -M-
Ensikertalaisilla pesijöillä ei aina ole ihan selvää mitä poikasten kanssa tehdään ja voi harjoituskappaleita jokunen tulla, ja joskus voi joku ihan mitätönkin häiriö hermostuttaa kokemattomat emot.
Jos ruokinta ei ole kunnossa on emo myös voinut katsoa ettei sillä ole tarpeeksi resursseja hoitaa poikasta lentokuntoiseksi asti ja kierrättää sitten munaan tai poikaseen "turhaan" satsatun energian takaisin syömällä sen. Raakaa, mutta luonnossa käytännöllistä. Pesintä vaatii jo ennen munintaa normaalia proteiinipitoisempaa ruokaa, poikasvaiheessa taas tarvitaan paljon tuoretta ja pehmeää ruokaa joka sulaa nopeasti ja jolla on helppo ruokkia poikasia.
Mahdollista on myös että emo on huomannut että poikanen ei ole syystä tai toisesta elinkelpoinen tai se on jo kuollut itsestäänkin ennen kuin emo on alkanut sitä nakerrella.- ööööö tota tota
kiitoksia tiedosta :) minun linnut on jo kerran ennestään pesinyt. olen antanut niille hyvin monipuolisista ruokaa ja lisäksi vedessä vitamiini tippaa... se voi olla. Kiitoksia viestistäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865