Miten puhua melkee tuntemattomalle ihastukselle?

ihastunupoika

Olen poika ja haluaisin aloittaa jotenki keskustelun ihastukseni kanssa joka on silleen tuntematon ja silleensä taas ei, nii ongelma on se että en tiedä miten lähestyä =/

26

12117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spy4k

      samalla luokalla tai koulussa? Jos on samalla luokalla kysy vaikka läksyt jonkun tunnin jälkeen, sanot että "unohdit" kirjottaa ylös.
      Tai jos sillä tytöllä on facebook sanot vaan jtn moi tai tälläst.

      • jarkesf

        Samas koulus on eri luokal vaa


      • ömmöömö
        jarkesf kirjoitti:

        Samas koulus on eri luokal vaa

        Näetkö sitä tyttöä missään muualla kuin koulussa? Ajattelin vain jos et pysty puhumaan hänelle koulussa niin voisit hankkisit hänen numeron jostain ja lähettäisit vaikka tekstiviestin. Se saattaa tuntuu hankalalta, mutta ei sitä tietä miten positiivisesti tyttö ilahtuisi : )


      • sadfghjl
        ömmöömö kirjoitti:

        Näetkö sitä tyttöä missään muualla kuin koulussa? Ajattelin vain jos et pysty puhumaan hänelle koulussa niin voisit hankkisit hänen numeron jostain ja lähettäisit vaikka tekstiviestin. Se saattaa tuntuu hankalalta, mutta ei sitä tietä miten positiivisesti tyttö ilahtuisi : )

        Onko tyttö itse osoittanut että olisi kiinnostunut? Kattellut sua tai jotain? :D


      • jajaja
        sadfghjl kirjoitti:

        Onko tyttö itse osoittanut että olisi kiinnostunut? Kattellut sua tai jotain? :D

        En oikein tiedä onko osoittanunut, ei oikein. Mut tuota numero juttuu voisin kyllä testata


      • hghfhfjdej
        jajaja kirjoitti:

        En oikein tiedä onko osoittanunut, ei oikein. Mut tuota numero juttuu voisin kyllä testata

        Entäs jos kokeilisit ensiksi facebookkii jos tytöllä on sellainen? Siellä ois ainakin helpompi tutustuu jos ei kasvotusten heti uskalla. Onks tyttö käyttäytyny sun lähellä jotenkin oudommin? Siis sillein et se muuttuis pirteemmäks jne. jne? Oot sie usein kaveriporukassa koulussa. Ajattelin vain jos se tyttö ei uskalla tulla/kattoo sua jos se on ujo. Must tuntuu et sun kannattaa vain joteinkin mennä puhuu sille.


      • dfghjklölkjhgffgöä
        hghfhfjdej kirjoitti:

        Entäs jos kokeilisit ensiksi facebookkii jos tytöllä on sellainen? Siellä ois ainakin helpompi tutustuu jos ei kasvotusten heti uskalla. Onks tyttö käyttäytyny sun lähellä jotenkin oudommin? Siis sillein et se muuttuis pirteemmäks jne. jne? Oot sie usein kaveriporukassa koulussa. Ajattelin vain jos se tyttö ei uskalla tulla/kattoo sua jos se on ujo. Must tuntuu et sun kannattaa vain joteinkin mennä puhuu sille.

        Ihan mielenkiinnnosta kysyn että minkä väriset hiukset sillä on? Kun tuntuu että pojat ihastuvat vain niihin kauniisiin blondeihin :(
        Mutta jos teillä on yhteisiä tunteja niin mee vaikka lainaamaan terotinta ja puhut sille jotain.
        Tsemppiä! :)


      • qtrq54
        dfghjklölkjhgffgöä kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnnosta kysyn että minkä väriset hiukset sillä on? Kun tuntuu että pojat ihastuvat vain niihin kauniisiin blondeihin :(
        Mutta jos teillä on yhteisiä tunteja niin mee vaikka lainaamaan terotinta ja puhut sille jotain.
        Tsemppiä! :)

        Tuota facebook chattii voisin testata, ja en tiedä onko käyttäytyny oudommin en osaa oikein sanoo, mut yleensä joo oon kaveri porukassa. Ruskeat hiukset, mut ei oo yhteisii tuntei :(


      • ...
        qtrq54 kirjoitti:

        Tuota facebook chattii voisin testata, ja en tiedä onko käyttäytyny oudommin en osaa oikein sanoo, mut yleensä joo oon kaveri porukassa. Ruskeat hiukset, mut ei oo yhteisii tuntei :(

        Ehkä se tyttö ei uskalla näyttää tunteitaan? Itselläni ainakin on ollut tai no on sellainen ongelma : S Varsinkaan jos se on kauhee isos porukassa. Facebookis vaa jutteluu kehiin nii kyl siin sit huomaa onks tyttö kiinnostun vai ei : ) Tai sit rohkeesti pyyät sitä vaikka kaupungille sun kanssa. Ei sitä tiiä vaik se lähtiskin.


      • tytttt95
        ... kirjoitti:

        Ehkä se tyttö ei uskalla näyttää tunteitaan? Itselläni ainakin on ollut tai no on sellainen ongelma : S Varsinkaan jos se on kauhee isos porukassa. Facebookis vaa jutteluu kehiin nii kyl siin sit huomaa onks tyttö kiinnostun vai ei : ) Tai sit rohkeesti pyyät sitä vaikka kaupungille sun kanssa. Ei sitä tiiä vaik se lähtiskin.

        Yritä lähestyä tai pyydä vaikka jonnekkin. Ehkä tyttö suostuukin. Tiedän tunteen kun ei uskalla lähestyö ihmistä jolle ei ole ennen jutellu...


    • kiinnotunu

      tällänen btw, minkä ikäsiä ootte?

      • Anonyymi

        Sitä ei kukaan tiedä


    • moifedwewe

      Tota, mul on sama ongelma. Katon yhtä tyttöä koulussa, se kattoo mua takasin ja on kyllä varmaa kiinnostunu. Mutta molemmat ollaan varmaan ihan pirun ujoja ettei kumpikaan uskalla keskustella. Mitä pitäs tehdä?

    • olenhoomoo

      facebook on paras juttu ikinä siellä voi jutella kaikille randomeille kaikkee vammasta!:):) siin o vaa se huono juttu et ei oikein tunteita voi näyttää ku vaa kertomalla, mut yrittäkää hakeutuu samaan kaveriporukkaan JOTENKI! taino riippuu varmaa jos asutte jossai helsingis nii ei ehkä tuu onnistuu, mut mä oon aina jotenki saanu mun ihastuksen jotenki samaan kaveriporukkaan esim. ku en oo uskaltanu soittaa sille ihastukselle, nii oon soittanu sen ihastuksen kaverille et haluisko ne tulla miihailee jonnekki mun ja mun kaereittenkaa:):)!

    • tyyttö

      Iske sille tytölle silmää seuraavaks kun se kattoo sua.. ;)

      • perkele :DD

        Saattaa sattuu iha vitusti jos tarpeeks kovaa isket silmää saatana :D


      • erikasdddd
        perkele :DD kirjoitti:

        Saattaa sattuu iha vitusti jos tarpeeks kovaa isket silmää saatana :D

        miksen kestä sua xdxd?


    • hopingforbetter

      ihan alkuun sun kannattas selvittää ykkääks se tälo hetkel jostai toisest, esim. jos sun kaveri on jotenki hyvis väleis sen kaa nii pyydä kaverii kysyy että kenestä se su ihastukses tykkää, jos se sanoo että susta, nii voit varmaan rohkeesti mennä puhuu sille sun tunteist (;

    • _simppeli_vinkki_

      Facebookis on ehkä helppo jutella tytölle, mut kannattaa sanoo sille jotai iha kasvotustenki. On nimittäin vaikeeta olla suhteessa, jos ei oo kertaakaa ollu tytön kaa tekemisis muuta ku chatis. Ei sen tarvi olla mitään erikoista. Voit esim. pytää lainaamaan rahaa, kysyy kuka niille opetta, tai sano sille vaa ohimennen ''terve''. Jos tyttö ei oo mikää tosikko ja jos vaa ite viittit nii voisit myös säikäyttää sen ja sit viä kysyy ''säikähditkö?'' saisit ainaki lyhyen keskustelun aikaseks.

    • Meet ja kysyt lähteekö bisselle. Jos ei, se ei ole kiinnostunut.

    • Ehanata

      vähän ois söpöö jos mulla ois joku salainen ihailija :---D

      • se joka seisoo takanasi

        ei ole kato peiliin


    • Ehanata

      Joo ei vittu kuullostin joltai 12 wee ''salainen ihailija'' :DDDDD
      :D:DFRGTH

    • kitaraassf

      Melkein tuntemattomalle? Ihan helppoa, koska mulle on ainaki helppo mennä puhuun jopa ihmisille joita en tunne (ainaki näin lukiossa, kun ei oo enää peruskoulun vajakit vieres jotka nostaa ison metelin ku puhut tytölle tyyliin: ''OOT NÄKÖJÄÄ IHASTUNU'').

      • niin_totta

        Tämä jälkimmäinen asiasi oli niin totta.


    • jou7

      Puhu Fb:ssä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe