Kyllä taas ottaa aivoon te idiootit, jotka rakastatte nuohota mun takapuskuria! Ymmärrän sen hetkellisesti, jos olette menossa ohitse, mutta ei!! Kilometri kaupalla ja lukuisten ohitus mahdollisuuksien jälkeen voin luvata, että tästä lähtien ainakin henkilökohtaisesti pudotan tuntivauhtia ainakin 20km/h ja jos ette vieläkään mene pällit ohitse, löytyy mun autosta ykkösvaihdekin. Ymmärtäisin vielä senkin jos tunnistautuisin tien tukkeeksi ja reippaasti alinopeutta kulkevaksi, mutta kun ajan aina nopeusrajoitusten mukaan, ellen jopa piirun verran päälle, niin tuntuu ihan järjettömältä tuo teidän veetuilu. On mahdotonta kuvitella, että teidän reaktionopeutenne kulkisi näillä pakkasilla yhtään sen nopeammin kuin teidän järjenjuoksunne, joten tuo "leikkinne" on jopa hengenvaarallista. Sen lisäksi että se on vaarallista minulle, on se sitä myös syntymättömälle lapselleni (Kova täräys tai isku selkään voi irroittaa istukan). Joten ensi kerralla kun kuljet takapuskuriani nuohoten, pidän huolen ettei se sinun matkaasi ainakaan nopeuta. Toivon myös itsesi puolesta, ettet tapa minua etkä lastani!
Ootteko te kuullut turvavälistä???
Raskaana ja raivona
3
402
Vastaukset
- e-h-kä-i-sy
Ymmärrän kiihtymisesi, mutta koeta rauhoittua! Se ei tee hyvää syntymättömällesi.
...ja olethan itsekin "unohtanut turvavälin". - ärsyyntynyt
Noita idiootteja näkyy olevan paljon. En oikein ymmärrä mitä niiden päässä liikkuu. Joskus tekis mieli ihan noin vaan huvikseen polkasta jarru pohjaan niin siinäpä törmäävät sitten. Itsellehän siinä sitten käy huonosti myös...
- Se niin vaan
On jos yrittää pitää turvavälin,niin jonkun hätähousun pitää tugeta siihen väliin,ja montakertaa se ohittaja vielä kääntyy seuraavasta risteyksestä.Paljonkohan siinä luulee aikaa voittavansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418