Air baltic

plöö

Hei,

Millaisia kokemuksia teillä on Air Balticista?

Varasin ensimmäisen kerran joulun aikaan lennon. Menin lentökentälle ajoissa aamulla ja kaikki meni hyvin. Menimme koneeseen ja meille ilmoitettiin, että jään sulatuksessa kestää vielä hetki. Tämä hetki kesti ja kesti. Istuimme tunnin koneessa, kunnes kapteeni ilmoitti huonolla englannilla, että lento perutaan turvallisuus syiden takia. Kaikki ulos koneesta ja selvittämään millä lennolla korvataan matkat. Osa sai samalle päivälle jo lennon, mutta osa joutui ottamaan hotellin ja pääsi matkaan vasta seuraavana päivänä. Itse jouduin ylläri jäämään vielä hotelliin ja sain seuraavalle päivälle lennon sasin kautta. Minulle luvattiin maksaa taksimatkat hotellin ja lentokentän välillä, kunhan itse maksan matkat ensin ja lähetän kuitit Airbalticin asiakaspalveluun.

Lähetin kuitit heille, mutta he sanoivat, että eivät aio korvata matkoja. Olen nyt vaihtanut heidän kanssaan muutaman sähköpostin ja ei sieltä rahoja saa takaisin. Minusta tämä oli todella törkeää käytöstä heiltä. Valitettavasti tämä jäi viimeiseksi matkaksi heidän kauttaan.

6

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus ja toinenkin

lentänyt usein air baltic´illa, ei yhtään hyvää kokemusta....viimeisen matkani tein yli 2v sitten,eikä ole aikomusta enää kokeilla.
      joka kerta jokin asia mennyt pieleen.

• erewrwe65

minulla on mennyt aina kaikki hyvin kyseisen yhtiön kanssa. Lennän noin viisi kertaa vuodessa airbalticilla. Finnairin suhteen on viime aikoina mennyt kaikki mönkään.

• mikä nerous

kuuluu sarjaan ylläpidon valopää

• Uskokaa jo

Komppaan ketjun aloittajaa. Ketuttaa kun pitää vielä kuukausien jälkeen
      kirjoitella tänne palstalle, jonkun pieleen menneen reissun takia, kun he eivät hoida asioita kuten kuuluu!
      Välttäkää kuin ruttoa tätä firmaa!!

• kuluttaja32

Hei, ensinnäkin kun varaa Air Balticin lentoja jostain muualta kuin Air Balticin omilta sivuilta ei käy ilmi seuraavat asiat:
      -ruoka maksullista
      -ruumaan menevät laukut 15€/suunta (tai enemmän jos useampi)
      -em. maksut suoritettava netissä etukäteen jos ei halua lisämaksua (paitsi ruoan voi maksaa myös koneessa) ja maksuvälineenä käy VAIN PANKKI/LUOTTOKORTTI!

Yritin tehdä lähtöselvityksen ja maksaa em. maksut etukäteen netissä, mutta en päässyt edes palveluun sisään. Puhelinpalvelu on maksullista eikä toimi viikonloppuisin, jos siis et pääse maksamaan etukäteen laukkuja, siitä veloitetaan kentällä 5€ lisämaksu/suunta!!

Eli jokatapauksessa jos esim maksat lennoistasi 150€ ota huomioon lisämaksut, laukut ainakin 40€ (30€ JOS pääset nettipalveluun sisään..), ruoka ?€ (lentokone ruoat harvoin halpoja) ja muista mennä kentälle tulostetun lipun kanssa, sekin nimittäin maksaa lisää jos sitä ei ole..

• Se nyt vaan on..

(Tarjous)lennot on niin halpoja että hinnanerotuksella ryöstöfirmoihin saa jo ylläpidon kohteessa esim. vkl-reissuilla. Ja fiksu menee tietty käsipakaasilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2221
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      881
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe