mastektomia

kekkonen78

kertokaa te leikkauksessa käyneet... onko iso toimenpide, kuinkas jälkeenpäin, onko kipuja? kauanko sairaalassa? kuinka paranee... entä lopputulos? ja missä kannattaa käydä. itsellä edessä kesäkuussa ja nyt jo pelottaa, mutta silti en malta odottaa.

6

3254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä roikkuu

Joillekin kyseessä on yhden päivän keikka, kaverini taas joutui olemaan yli viikon.

• lähtökohdista

kiinni. Yksityinen ei välttämättä tee yhtään parempaa jälkeä kuin kunnallinen ja maksaa väh. 4000 eur, kokemusta on. Jälkeä joudutaan korjailemaan tapauksessani väh. 3 krt, arvet suht ok silikoniteippien ansiosta, nännit kamalat. Jos kaikki menee ok, niin seuraavana päivänä kotiudut ja toipumiseen menee viikkoja. Julkisella on nykyään taitavia leikkaajia ja suosittelen menemistä sinne. Säästyy isot rahat ja tulos voi olla huomattavasti parempi kuin yksityisellä, vaikka toisin voisi luulla. Oma tulos on huonompi kuin julkisella olen nähnyt tehtävän ja maksoin siitä yli 4000 eur ja todellakin harmittaa. Raha ei takaa hyvää leikkaustulosta, se on varma. Raha aina yksityisille kirurgeille kelpaa mutta taito ei ole sielllä sitä mitä väitetään ja tuloksen kanssa on sitten elettävä loppuelämä. Hätäillä ei kannata, vaan valita leikkauspaikka osaavan kirurgin mukaan, joita tuntuu julkisella nykyään olevan enemmän kuin yksityisellä.

• on aivan samoja

lääkäreitä kuin julkisella puolella.

• asfojsdcojkej

mä olen nähnyt lähinnä youtubessa ns.lopputuloksia, ja musta ne vaihtelee hirveän paljon. en yhtään suomalaisen kirurgin tekemää. hämmentävää on se, että miten huonosti on onnistuttu esim nännit leikkaamaan. onko toivoa, että sellainen onnistuisi... en halua silpoa itseäni jos lopputulos on kaikkea muuta kuin vakuuttava.

• Itsensäsiltytöt

Suomessa yksityisetkin vaativat, että olet transmies tai edes tg, itsensäsilpojat joutuu menemään ulkomaille leikattavaksi.

• Iloinen F. Ossiili

Kannattaa käydä. Kävin itse lähes parikymmentä vuotta sitten ja olen erittäin tyytyväinen siihen, että kävin. Yhden ison poistoleikkauksen lisäksi oli arpien kypsymisen jälkeen yksi pieni arpikorjausleikkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe