Olen menossa yksivärisessä kotelomekossa häihin. Kengät ja laukku ovat mustat. Mekossani on lisäksi valkoinen koriste. Voiko vieras käyttää häissä valkoista shaalia/hartiahuivia? Mikään muu väri ei oikein sovi pukuun.
Onko vierailla valkoinen täysin kielletty? Onko satiinimekko liian juhlava iltapäivällä alkaviin häihin?
Häävieraalla VALKOISET asusteet
KukkaKukkaKaunis
1
504
Vastaukset
- Rouva O
Asusi on suurimmaksi osaksi muunvärinen kuin valkoinen, sinua tuskin sekoittaa morsiameen :o) Tällä palstalla on aiemmin käyty keskustelua soveliaasta määrästä valkoista vieraan asussa ja oltu sitä mieltä, että vähemmän kuin puolet on ainakin ok.
Lyhyt satiinimekko kuulostaa oikein sopivalta. Jopa nilkkapituinenkin kävisi päiväjuhliin. Täyspitkän voi säästää iltatilaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332124Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35896- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763