Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia FJ 1200

Juha

Moi,
Nyt se iski, meinaan pyöräkuume!
Tarjottiin FJ1200 3-laukulla vm.89 aj. 60tkm hinta 5000
kun ei ole oikein tietoa näistä vehkeistä niin tiiä sitten onko tuo järkevä hankinta?
(ensi pyöräksi) tosin tulee pelkästään matkaajoon.

Mitkä ovat yleisimmät viat?(jos niitä on)
jälleenmyyntiarvo/vaihtoarvo?

6

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fj1100

      Matka ajoon juuri sopiva, raskas, ei tuuli paljon heittele, kone kestää ainakin 150 tkm jos ei satu mitään poikkeuksellista. Kulutus ainakin minulla pientä, 4.7...5.5 l/100km, jotkut väittää että syö paljon enemmän. Edullinen ostaa. Vikoja ei oikeastaan ole uudemmissa vuosimalleissa.

    • Jyrki

      Älä osta ensi pyöräksi heti noin isoa. Kannattaa opetella ajamaan ensteks jollain pienemmällä pyärällä esim 600 kuutioisella

    • 1200

      osta mieluiten 91 jälkeen tehty fj on huomattavasti parempi,moottori on tärinävaimennettu kate on suojaavampi ja muutenkin parempi.pyörähän on käytettynä ja iäkkääpänäkin yksi niitä harvoja jonka tohtii ostaa,ei lastentauteja,kaikki ominaisuudet tasapainossa,ei tarvii ostaa isompaa pyörää seuraavana kesänä,ja moottorihan on ns.kallomoottori.MULLA OLIS MYYNNISSÄ SIKA SIISTI FJ 93 MALLIA 30TKM AJETTU SANOISIN SUOMEN SIISTEIN HINTAPYYNTI 7500 EUROA KIRJOITA TÄLLE OSASTOLLE JOS KIINOSTAA

    • hakki

      FJ ON LUOTATTAVUUDEN HUIPPU,KOMMENTIIN EKA PYÖRÄKS? kYLLÄ SILLÄ PYSTYY HYVIN AJAMAAN JOS ON JÄRKI PÄÄSSÄ.MASSAA KYLLÄ ON PALJON MUTTA KUN VAUHTIIN PÄÄSEE NIIN LOPPU ON NAUTINTOA,JA SE VÄÄNTÖ! EN KYLLÄ TYRMÄÄ AJATUSTA PIENEMMÄSTÄ ENSI PYÖRÄSTÄ MUTTA JOS HALUAA EDULLISTA MATKA PYÖRÄÄ NIIN LOISTAVA HANKINTA.MULLA VM.88 AJETTU 64TKM JA MAKSOIN ALLE 4000e.

    • oiskos jollain fj 1200 kättöohjekirjaa mieluiten suomen kielinen. jos nii viestiä 044-9156775 esa

    • järki_hoi

      Nostit 11-vuotta vanhan ketjun pinnalle, mitä mietit?
      Olisiko ollut aivan mahdotonta avata aivan uutta topikkia tällä keskustelulle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe