Minulla on VHS soitin, tv ja tietokone, jossa polttava dvd-asema.
En ole erityisen etevä käyttämään tietokoneita ja laitteita. Tarvitsisin mahdollisimman selkokieliset ohjeet, miten saan vanhat vhs videot siirrettyä dvd:lle. Kuka auttaisi mua?
MITEN saan VHS videon dvd:lle?
7
529
Vastaukset
- vhs-to-dvd
Hommaat polttavan dvd-soittimen, liität siihen scart-kaapelilla vhs-videosi ja nauhoitat. Yksinkertaista kuin pullan syönti...
- KIRJASTOON::::
kysele kirjastosta, siellä on jo laitteeita useilla paikkakunnilla
- Esim näin
Googletat yrityksen, joka tekee sen puolestasi...
- Töppönen.
En nyt tiedä mikä oikeestaan voisi olla helpompaa kuin tollasen halvan videokaapparin käyttäminen (tyyliä EasyCap tai vastaava), joka tallentaa suoraan melkeen mihin muotoon tahansa.
- Digitointi
Täältä halvalla:
http://www.huuto.net/kohteet/vhs-c-kasettien-digitointi/194102998 - heheheeh
onpas luotettavan oloista kauppaa... :)
ja kun postikulut sisältyvät hintaan 10eurosta jää tekijälle se 2euroa palkkaa, jee.Eihän se paljoa ole, mutta toisaalta tekijä varmaan toivoo, että monet kopioittavat useammankin kasetin. Postimaksuthan eivät kuitenkaan nouse yhtä paljon, joten käteen jää _vähän_ enemmän.
Kukin tehköön mitä tykkää vaikka ilmatteks jos niin haluaa. Eipä tuosta niin kamalaa vaivaakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627