Iltaristeily: Eckerö-line

Arvostelu

Suomalainen Eckerö-line on tuonut markkinoille uuden tuotteen: Perjantain iltaristeilyt. Lähtö Helsingistä on klo. 16.30 ja paluu 00.15. Iltaristeilyn hintaan ei kuulu maihinnousua, maissa ehtisi käväistä, mutta tällöin joutuu lunastamaan uuden reittilipun.

Laivalla on kunnon artisteja perjantaisin, ilmeisesti tarkoituksena on houkutella asiakkaita ravintola- ja tanssi-illalla, ja samalla tekemään ostoksia laivan myymälässä, jota on viinarajoitusten poistuttua suurennettu.

Oliko sitten tunnelmaa? Menomatkalla Tallinnaan ravintolat ovat melko tyhjiä, mutta paluumatkalla laiva täyttyy jo aamulla lähteneistä matkustajista ja tunnelma kyllä nousi. Kyseisellä matkalla esiintyjänä oli Markku Aro, joka sai ihmiset lähes hysteeriseen tunnelmaan. Osasyynä oli se, että suuri osa asiakkaista oli kunnon perinteiseen Tallinnan-risteily-henkeen kunnon kännissä. Hyvä meininki.

Iltaristeilyn hintaan ei kuulu hyttiä, mutta sellainenkin kannatta ottaa jos lähtee porukalla (noin 20 euroa) vaikka säilytystilaksi, sillä ainakin tällä risteilyllä olivat matkustajat vielä intoutuneet ostamaan kärrykaupalla viinaa, lonkeroa ja olutta. Olut tosin ihmetyttää, sillä sitähän saa samaan hintaan nykyisin marketista.

Mikko Ahola
http://sentit.net

11

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa

Kari Vepsä piiskaa porukkaa laukkaamaan...

• 44545

Aika kallis... Turusta pääsee 4 henkeä tukholmaan ja takas (23-24h laivalla) kympillä hytteineen päivineen

• kiakkoilja

turkulainen taas viisaana?

eiköhän me pääkaupungin risteilijät mennä tuonne tallinnaan juuri halpojen ostosten takia? silloin kymppi pari ei tunnu missään kun tuo isot lastit viinaa halvalla.

mua ei kiinnosta ruåtsalaiset gay-risteilyt turusta toisin kun turun homppeleita,
      sen takia turussa ei ole edes omaa gay baaria ?

• 454656465

Onhan Turussa homobaareja vaikka kuinka

Muuta luetellakseni

Pelimies
        CocoLoco
        Hunters inn
        Tinatuoppi
        AlePub
        Bar Toimisto
        Street Bar 95

Ja kymmeniä muita.

Ja itse olen saanut ruotsin risteilyllä poikaa vain 2 kertaa.. tyttöä ties kuinka monta kertaa.. että ei sieltä helpolla pojua heru

• 4564556454
        454656465 kirjoitti:

Onhan Turussa homobaareja vaikka kuinka

Muuta luetellakseni

Pelimies
        CocoLoco
        Hunters inn
        Tinatuoppi
        AlePub
        Bar Toimisto
        Street Bar 95

Ja kymmeniä muita.

Ja itse olen saanut ruotsin risteilyllä poikaa vain 2 kertaa.. tyttöä ties kuinka monta kertaa.. että ei sieltä helpolla pojua heru

Jatketaan vielä vähän

Silver moon
        Forte
        Toripub kaarina
        Old Texas
        Lausteen kirjuri
        Sade Lausteella
        Suxes
        Hasse's
        Byssel/Arcadia
        Vapari
        Port Athur
        Bambu Garden
        Höveli
        Börs

Siinä taisi olla kaikki Turun homobaarit... ei tule lisää mieleen enää

• 1234321

ette sit uudempaa ketjua löytäneet kukn 10v vanhaan piti jatkaa ;)

• 66666666666666666666

Löytyi uudempia, taijat olla pölöjä. kahto ihte, uudempia löytyy paljonkin.

• Tyhmille huomioitava

Tiedoksi: Nordlandia on myyty belizeläiselle Isabella Cruise Ltd:lle ja sen uusi nimi on Isabella. Seilaa Välimerellä.

Joten kaikki kirjoitukset ketjuun ovat kuin ajelisitte toissatalvisilla jäätien pohjilla.

• 1234321

Vedä sinä kuule vitut päähäs!!!

• ikävä tulloo

Jos paluu on 00:15 niin mihin aikaan laivalta oli pakko poistua...

Kaivattaisi tommosta risteilyä muuten edelleen

• Ei ajella

Ihan sama. Kokokippo ei ole vuoteen ajellut näillä vesillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      121
      1688
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      798
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      731
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      60
      653
    Aihe